Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Spotify!!! Onko muita jotka ei pärjää ilman? Onko teillä jotain soittolistasysteemeitä?

Vierailija
30.05.2022 |

Mulla on yleensä noin 6 päivittyvää omaa listaa, 1 niistä on se mitä eniten kuuntelen. Yks lista on biiseille joita en just nyt halua kuulla mut en halua hukata niitä ..yks lista on biiseille jotka on melko-ok mut ei (vielä) ihan tarpeeksi hyviä ykköslistalle.. jne,jne. Olis jees jos vois laittaa biiseille enemmän kuin yhden tykkäyksen - niin et vois olla yhden/kahden/kolmen/jne *tähden* biisejä. Musa on niin jees :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaista musiikkia kuuntelet?

Vierailija
2/7 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musa on kyllä parasta! Mulla joku 15 listaa, jako lähinnä vuoden tai genren mukaan, kaikkia päivittelen sitä mukaa kun uutta löytyy tai joku ei enää kuulostakaan hyvältä. Noita tykkäyksiä en ole kyllä käyttänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on oma lista suosikkikappaleille ja lisäksi olen laittanut suosikkeihin muiden tekemiä listoja siivousmusiikkia, rentoutumismusiikkia ja muita.

Tallennan omalle listalleni kappaleita hyvin valikoivasti.

Vierailija
4/7 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaista musiikkia kuuntelet?

Melkein mitä vaan ..miinus suomi-pop. Indie/Alt Rock/Jazz/Blues/Country  ..golden oldies (big band musa, Elvis yms mitä vaan hittejä 30-60 luvuilta), jotain progee, nostalgiapäivinä sukkahousuheviä  :) 

Vierailija
5/7 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan spotifyä, käytän melkein pelkästään YouTubea.

Vierailija
6/7 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtube musicia käytän. Mulla on siellä monta soittolistaa ja kuulokkeet melkein aina korvilla. 

Vierailija
7/7 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin siirtynyt Tidaliin joka on hiukan halvempi ja äänenlaadultaan parempi, mutta yksi perheen jäsen kuuntelee podcasteja joita spotifyssa on enemmän, joten spotifylla mennään koko perhe. 

Älyttömästi musiikkia noissa on, ja toimivat hyvin. Aikaisempi kokemus oli deezeristä, jossa käyttöoliittymä oli hanurista ja asiakaspalvelu (ranskassa) ei pystynyt auttamaan. Spotify toimii.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi