No voi helv*tin Juha Tapio. Tähän se kultajuhlan katseleminen sitten tyssäsi
Ei pysty katsomaan.
Kommentit (405)
Kuka tietää kuka toi yks noista on, vähän tuolla takana ei aurinkolaseja. KUUMA
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuo leipuritäti on?
Filppula? Lankinen? Koivu? Räikkönen? Mitä näitä pelaajia on?
Mitä tässä nyt edes tapahtuu? Luukutetaan ämyreistä musaa ja jengi seisoskelee lavalla? Voi luoja mitä ohjelmaa tai sen puutetta.
Yleensä ollut esiintyjiä jäljellä vielä tässä vaiheessa ja vetäneet yhdessä Leijonien kanssa. Nyt vaan heiluvat epämääräisesti lavalla.
Vierailija kirjoitti:
Siis soittaako tän musan Harkimo?
Se tai sitten se toinen dj. Ne vuorottelee.
Vierailija kirjoitti:
Siis soittaako tän musan Harkimo?
ikävä kyllä..
Vierailija kirjoitti:
Ovatpa hyvännäköisiä nuo pelaajat. Näkee nyt vähän paremmin kun ei ole peliasuja ja kypäriä.
Tykkään itse myös monesta tästä joukkueesta, vaikka 2019 oli suosikkijoukkueeni. Minusta Filppula on aina komea, vaikka ikää tullutkin. Ei vanhene lainkaan 😅. Niklas Friman on symppis (sanoi että pelasi olympialaisissa niin vähän, ettei olisi edes ansainnut kultaa yms) ja komea myös. Suosikkini tästä joukkueesta. Minusta myös jopa Atte Ohtamaa on aina ollut ihan kivannäköinen. Heiskanen ihan ok myös. Ja Björninen (minäkin muka inhosin viiksiä). Ihan kiva joukkue tämäkin 😅
Älkää antako mikkia enää sille huutajalle. Harvoin alkaa joku "juontaja" vtuttamaan näin pahasti. Eikö tätä pitäisi olla kiva katsoa?
Vierailija kirjoitti:
Olisipa vain tuo joukkue ainoat ihmiset maailmassa.
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
Onneksi tästä junttilajista saa vähän taukoa, mukavaa kesää!
Äläs nyt, kuulin että mualimmalla oli paljon otsikoita! ;)
Granlund on jo hukannut mitalinsa...