Kauan sinulla menee aikaa kun nettishoppailet vaatteita?
Kommentit (4)
En ole ikinä ostanut vaatteita netistä. Haluan tuntea kankaan laadun ihan käsissäni. Ja aina sovittaa. Myös värien sävy näkyy vain luonnossa.
Aika kauan menee, vertailen hintoja, sama vaate voi olla jossaki nettikaupassa tarjouksessa
Ei mene enää nykyisin kovin kauaa. Tiedän, mitä etsin. Ja kokemusta nettikaupoista on kertynyt sen verran, että koot osuvat hyvin kohdalleen. Myös tuotteiden laadusta on oppinut nettikauppojen välillä. Hyvin harvoin joudun palauttamaan. Keskitän ostokseni nykyisin pääasiassa yhteen verkkokauppaan. Tilaan valtaosan vaatteista ja jalkineita netistä, koska valikoimat ovat ihan eri luokkaa kuin kaupoissa. En myöskään tykkää yhtään ostoskeskuksessa shoppailusta.
En shoppaile koskaan, en netissä enkä muualla.
En ikinä tilaisi mitään vaatetta tai kenkiä tms. netin kautta. Kyllä minun on päästävä näkemään minkälaista laatua ja materiaalia kyseinen tuote on, onko hyvin tehtu vai vain kursittu kokoon.
Missä on tehty.
On päästävä sovittamaan, en ikinä ostaisi vaatetta silmämääräisesti vain jotta saisin sitten lähettää sen kohta takaisin.
En ylipäätään shoppaile. Kun tarvitsen jotain, ostan, ja silloinkin harkinnan jälkeen.
Juuri laatu on hyvin tärkeä, kuosi, materiaali, työn jälki. Istuuko minun vartalolleni, näyttääkö hyvältä.
Maksan mielelläni enemmän kunnollisesta tuotteesta kuin ostan kelvotonta halparättiä. Näin säästän omia rahojani pitemmän päälle sekä luontoa ja ympäristöä.
En seuraa muotia, se ei merkitse minulle mitään. En osta vain koska nyt "pitää" olla tällaista ja sellaista, kun kaikilla on. Opin tämän kotoani omalta äidiltäni ja se istuu tiukassa.