Mitä kaikkea ostatte lentokentiltä?
Kommentit (21)
Joskus on hyviä alennuksia ulkomaisila lentokentillä alkoholeista. Saksasta oon tuonut mm. portviiniä ja Laphroaigia.
En juuri mitään. Ei ne halpoja ole.
Olen ostanut kosmetiikkaa, parfymeja, huivin, aurinkolasit, makeisia ja vesipulloja.
Matkustan paljon työni vuoksi mutta en osta lentokentiltä mitään. Ruoka on siellä hävyttömän kallista, samoin juomat. Hki-Vantaalla oli juuri pari viikkoa sitten pillimehu 2,70 euroa! Täytin mieluummin oman vesipullon vessassa.
Vaatteita saa useimmiten halvemmalla kohdemaista kuin lentokentiltä.
Makeisia, tuoksuja ja kosmetiikkaa, joskus lehtiä tai kirjoja.
En yleensä mitään. Kerran aurinkolasit, kun omat menivät matkalla rikki ja minulle tulee herkästi migreeni.
Ostsn lentokentiltä lähinnä viskiä.
Minulle lentokentällä ostamisesta on käynyt vähän kuin Stockkalta ostamisesta. Aikanaan niin lentokentiltä (ja Stockkalta) saatoin toisinaan löytää ja ostaa, jotain sellaista, jota ei oikein muualta saanut. - Nykyään tällaisia hyödykkeitä ei oikeastaan ole. Tai ei ainakaan itselleni tule äkkiseltään tule mieleeni mikä tällainen olisi. Ja senkin todennäköisesti voi löytää netin kautta ostettavaksi.
Uskovainen mies
Yleensä vain englanninkielisen kirjan jotta koneessa on jotain tekemistä. En syö mitään lyhyiden lentojen (alle 3 tuntia) aikoina, ja suurin osa lentojani on niitä. Joten tekemistä ei yläilmoissa ole muuta kuin lukeminen,
Kaikki on kentillä kallista.
En mitään. Käytän nekin säästyneet rahat kohteessa.
Juuri sille maalle tyypiillistä herkkua/kosmetiikkaa/alkoholia. Esim. Kreikan kentältä ostin artesaanihalvaa, mastikaa ja Korreksen ihonhoitotuotteita.
Vettä ja jonkun leivän koneeseen.
Nykyään en osta mitään muuta, maista saa halvemmalla.
Jos matkustan yksin, en osta mitään. Jos matkustan jonkun kanssa, käymme ottamassa lasilliset
Kahvin ja jotain syötävää, jos on niin aikainen lento, ettei ole kotona/lähtöpaikassa ehtinyt syödä tai ei ole vielä maistunut. Jos päivä on pitemmällä, niin skumpan. Joskus olen ostanut kirjan. Vihaan shoppailua enkä todellakaan halua lentokentällä pyöriä kaupoissa.
Kahvin ja vettä, jos vesi ei ole juomakelpoista.
Vettä.