Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun lapset kyllästyi mun kodin kaaokseen

Kiitollinen tuore eläkeläinen
30.05.2022 |

ja siihen kun en päässy kunnolla tavaranpaljouden takia edes siivoomaan. Nyt on 2 viikossa laitettu 3/4 kaikesta kiertoon tai roskikseen. Tehkää ajoissa! Olen 65 Ja tää oli korkea aika kyllä! Olis kamala ajatus että olisivat joutuneet sen tekemään joskus kun musta aika jättää!
Yhtäkkiä täällä onkin paljon tilaa vaikka on vain 47 neliön asunto. En enää ikinä kerää sellaista tavaramäärää!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! Saisinpa itsekin aikaiseksi.

Vierailija
2/6 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Ukrainan tilanne jatkuu ja kriisipesäkkeitä ympäri maailman puhkeaa, niin 2 vuoden kuluttua kaikenlaisella tavaralla on uutta arvoa. En kanna tavaraa kierrätykseen tilanteessa, jossa jopa muovista on pian pula.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen kuolinsiivousta. Meillä on vielä paljon kolmen aikuisen (40-50) tavaroita. Kun kysyn, vienkö kierrätykseen tai roskiin.. anna nyt vielä olla. Älä isän tavaroita hävitä. Varoittelevat, älä nyt heitä pois mitään tärkeää kodista. Noh, vaatteita olen siis päässyt hävittämään, omiani.

Vierailija
4/6 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen kuolinsiivousta. Meillä on vielä paljon kolmen aikuisen (40-50) tavaroita. Kun kysyn, vienkö kierrätykseen tai roskiin.. anna nyt vielä olla. Älä isän tavaroita hävitä. Varoittelevat, älä nyt heitä pois mitään tärkeää kodista. Noh, vaatteita olen siis päässyt hävittämään, omiani.

Lasten tavarat viet heille itselleen. Isän tavaroista säästät vain ne oikeasti tärkeät. Isän lempikahvikuppi tuo ihan yhtä lailla, praemminkin, muistot pintaan kuin isän vanhat kirjat, vaatteet ja muut tavarat, joita harvemmin edes itse käytti.

Vierailija
5/6 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, jos on rojunkerääjä ja roskankerääjä, niin kannattaa kyllä siivota. ja tosiaan pyytää apua, jos itse ei osaa / jaksa. Toki kuolla voi milloin vaan  t. 19-vuotiaana leskeksi jäänyt

Vierailija
6/6 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Ukrainan tilanne jatkuu ja kriisipesäkkeitä ympäri maailman puhkeaa, niin 2 vuoden kuluttua kaikenlaisella tavaralla on uutta arvoa. En kanna tavaraa kierrätykseen tilanteessa, jossa jopa muovista on pian pula.

Noin se hamstraus alkaa. Kuvitellaan maailmanluokan katastrofi ja säästetään pussinsulkijatkin. Roskiakaan et pian vie kun nehän on raaka-ainetta!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi