Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

toisena naisena oleminen ja vaimolle kertominen

toinen nainen
29.05.2022 |

Avaan tilannetta nopeasti eli olen ollut toisena naisena 4 kuukautta. Tämä lähti pelkästään seksin harrastamisesta ja yhtäkkkä huomattiin että näemme joka päivä aina kun vapaa aikaa. Mies on sanonut että heillä avoin suhde ja heillä menee todella huonosti yms joka voi olla valhe He ovat olleet naimisissa kaksi vuotta ja yksi lapsi.. Tunteet ovat kummaltakin puolelta suuria ja moni läheinen tästä tietää koska humalassa olemme lipsuneet julkisilla paikoillakin. Alan olemaan jo aika syvissä vesissä ja tiedän että tämä pitäisi lopettaa mutta en vaan pysty siihen.. Koukuttavaa tästä tietenkin tekee se salailu ja tunne että toinen riskeeraa oman elämänsä takiani. Muut jotka ovat olleen samassa tilanteessa tietävät varmaan hyvin mistä puhun se ei oo helppoa lähteä.. Tänään näin tämän vaimon ensimmäistä kertaa ja heräsin todellisuuteen että se on oikeasti olemassa ja se on ihminen joka tuntee myös. Mielessä lähiaikoina pyörinyt todella paljon kertominen vaimolle mutta haluaisin mielipiteitä ja ajatuksia että annanko vain olla vai otanko häneen yhteyttä ja kerron kaiken. Onko se minun tehtävä ja voisimmeko keskustella asiasta asiallisesti jota haluaisin vai mitä minun pitäisi tehdä? Haluaisin myös tietää kuinka paljon tämä mies minullekkin valehtelee..

Kommentit (166)

Vierailija
1/166 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et puutu toisten asioihin, mutta lopetat tuon miehen tapailun.

Et tule saamaan häntä koskaan. Pellen teet vain itsestäsi.

2/166 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo monta kertaa sanonut että tämä oli tässä ja olen paskana tästä tilanteesta mutta silti aina sorrun uudelleen ja uudelleen hänen luokse. Asiaan vaikuttaa paljon se että olen muuttanut puoli vuotta sitten uuteen kaupunkiin enkä tunne täältä ketään ja tunnen oloni todella yksinäiseksi ja päivät menee kotona yksin odottaen että tämä mies laittaa viestiä.. Tiedän jos saisin muuta seuraa täältä niin tämä olisi helpompi lopettaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/166 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka miehen unelma. Vaimo pitää kodin siistinä, hoitaa lapset, pesee pyykin ja laittaa ruokaa. Antaa pildee. Sinä lisää. Kertoisin vaimolle. Lopettaisin suhteen. Tuo mies ei välitä teistä kummastakaan oikeasti.

Vierailija
4/166 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoa mitä jos on avoin suhde? Varmaan sitä kiinnostaa tuhlata aikaansa kaikkien miesten panojensa hormonisekovuodatuksiin.

Vierailija
5/166 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole ikinä ymmärtänyt miksi joku tekisi niin. Ellei siis ole niin itseään täynnä ja kilpailuhenkinen ja kohtelee miestä välineenä, ettei mikään estä. Eli on itsekäs ja yksinkertainen. 

Minun on myös vaikea ymmärtää että mies ilahtuisi sellaisesta keskustelusta. Itselleni se olisi suhteen välitön loppu, jos toinen alkaisi tehdä päätöksiä minun perheeni elämästä. 

Vierailija
6/166 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoa mitä jos on avoin suhde? Varmaan sitä kiinnostaa tuhlata aikaansa kaikkien miesten panojensa hormonisekovuodatuksiin.

Siis kaikkien miehensä panojen.

Vierailija
7/166 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin toinen nainen ja sain varatun miehen itselleni. Hän vihasi minua.Alkoi väkivalta, sotki talousasiani, aivan kaikki. Rakasti ex vaimoaan ja lapsiaan. Oli virhe sotkeentua varattuun mieheen.

Vierailija
8/166 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on vaikea ymmärtää nin tyhmiä ihmisiä, jotka tarjoavat itsensä miehelle pumpattavaksi. Ensinnäkin se vaimo: se vaihdetaan nuorempaan keski-iässä ja sitä ennen jo pumpataan muitakin. Sitten se sivupatja: tarjoaa lettunsa lypsettäväksi toisen miehelle vain koska mies toisti saman kuluneen selityksen.

Mies on naisen kanssa tasan yhdestä syystä eikä yhtään houkuta miehet jotka hyrräävät kimpussani ulkonäköni takia.

Vierailija
9/166 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 kk?!?! Mä olin suhteessa 14 vuotta, eikä tullut mieleenkään keryoa vaimolle. Mitä v tua se mulle ois kuulunut. Nyt lopetuksesta 8 kk ja kaikki ok.

10/166 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on sanonut että vaikka heillä on avoin suhde tämä meidän tilanne on jo aivan ylirajojen koska tässä on paljon muutakin kuin seksiä..

Vierailija
11/166 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään avoin suhde ole, ainakaan vaimo ei tiedä siitä.

Älä puutu muiden asioihin, toinen nainen on oikeasti halpamainen otus.

Hanki mies, joka on vapaa oikeasti. Joka tapauksessa älä jatka tämän miehen tapaamista, äläkä kerro vaimolle tai kellekään yhtään mitään. Älä pilaa muiden elämää, ei kuulu sinulle.

Vierailija
12/166 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet unohtanut kaikkien kolmansien pyörien matematiikasta tutun kultaisen ohjeen:

Kun jakaa ei pidä kertoa!

13/166 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisäksi olen itse 20v eli täysin penikka.. Mies on 27

Vierailija
14/166 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoin suhde, hah. Kun kotona on pieni lapsi, niin ei se suhde ole avoin, ei sille vaimolle. Jokuhan lapsen hoitaa kun mies on omilla teillään. Jos se mies olisi sinusta oikeasti kiinnostunut, olisi jo jättänyt vaimon. 

Anna olla, anna mennä. Ja koita ottaa opiksesi. 

Vierailija
15/166 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään avoin suhde ole, ainakaan vaimo ei tiedä siitä.

Älä puutu muiden asioihin, toinen nainen on oikeasti halpamainen otus.

Hanki mies, joka on vapaa oikeasti. Joka tapauksessa älä jatka tämän miehen tapaamista, äläkä kerro vaimolle tai kellekään yhtään mitään. Älä pilaa muiden elämää, ei kuulu sinulle.

Halpamaisin tässä kuviossa on ehdottomasti tuo mies. Hän on vastuussa vaimolleen, ja on myös lapselleen. Mutta milläpä ajattelee..

Vierailija
16/166 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

4 kk?!?! Mä olin suhteessa 14 vuotta, eikä tullut mieleenkään keryoa vaimolle. Mitä v tua se mulle ois kuulunut. Nyt lopetuksesta 8 kk ja kaikki ok.

Nyt on kyllä pakko udella, mikä sai suhteenne lopulta loppumaan noin pitkän ajan jälkeen?

Vierailija
17/166 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä42335 kirjoitti:

No huh, ainakin tunnistat tilanteesi :)

Olet itsekin jo tullut ainoaan oikeaan lopputulemaan:

Lopeta tapaaminen, hanki ikäistäsi seuraa. Unohda tuo mies, äläkä todellakaan puutu hänen perheensä asioihin millään tavalla.

Vierailija
18/166 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on kyllä pakko udella, mikä sai suhteenne lopulta loppumaan noin pitkän ajan jälkeen?

Tajuatko ettei nainen ole ikuisesti 20v?

19/166 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on myös sairaalloisen mustasukkainen minusta päivittäin saan kuulla kuinka jaan persettä kylillä ja ei luota muhun vaikka mitään en ole tehnyt ja sen tietää hyvin vaikka lojaali minun ei hänelle tarvitsisi olla.

Vierailija
20/166 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä42335 kirjoitti:

Eli puhutaan siis pojasta eikä miehestä. Selittää miksi oli niin naiivi vivahde.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi