Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet naisesta, joka ei koskaan ole halunnut saada lasta?

Vierailija
29.05.2022 |

Elikä siis vapaa-ehtoisesti lapseton. Onko sellainen outo nainen, joka ei halua tulla äidiksi, eikä ole mitään äidillisiä ajatuksia?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia. So what.

Vierailija
2/44 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mää itteeni ja niitä lähipiirin lapsettomuuden valinneita pidän ihan normaaleina ihmisinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ystäväni. Oltu ystäviä yli 30 vuotta. Itselläni on kolme lasta.

Vierailija
4/44 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule suuri osa meistäkin joilla on lapsia ei haluaisi lapsia nyt kun vihdoinkin alkaa ajatella omilla aivoillaan eikä sukunsa/perheensä/suvun perinteiden kautta. En ajattele yhtään mitään. Hyvä vaan kun joku ei tuputa tietoja ja kuvia lapsistaan. Jos sinulla on  kummilapsia tai siskon/veljen lapsia niin ei kiinnosta kuulla niistäkään. Minäkään en puhu omistani.

Vierailija
5/44 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kaikki saa itse valita?

Minä en halunnut lapsia eikä miehenikään.

Semmosia kummajaisia sitä ollaan.

Terv. 53 vee mamma

Vierailija
6/44 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia.

Vierailija
7/44 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Oma valinta, ei ketään kiinnosta muiden lapsettomuus/lapsellisuus.

Vierailija
8/44 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitä nyt itsestään ajattelisi? Olen 54-vuotias enkä ole koskaan halunnut lapsia.

Vierailija
9/44 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullinen tapaus. Oudoksuin niitä jo lapsena.

Vierailija
10/44 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ettei ole tehnyt lapsia, jos niitä ei ole halunnut.

Vierailija
11/44 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok. Me ihmiset käytämme liikaa energiaa pohtimalla ja arvottamalla kanssavaeltajiemme valintoja. Jos ei loukkaa tai vahingoita muita valinnoillaan, niin ei kannata ottaa paineita toisten kenties erilaisista elämänvalinnoista. Kaikkia ei vaan kiinnosta äitiys tai ylipäänsä lasten kanssa touhuaminen. Eletään säällisesti itse ja annetaan toistenkin elää parhaaksi katsomallaan tyylillä.

Vierailija
12/44 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hänelle kateellinen

t. epäonnistunut äiti

Vierailija
13/44 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hänelle kateellinen

t. epäonnistunut äiti

Älä ole, terveisin vela

Vierailija
14/44 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelisin vähän, koska lapsethan on aika ihania, ainakin omat lapset ja monesti naisilla on suuri tarve saada lapsia. Mutta en koskaan kysyisi asiasta ja voisin olla myös erittäin läheinen ystävä tällaisen ihmisen kanssa. En toisi siis koskaan julki hetkellistä ihmettelyäni.

Vierailija
15/44 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokkakaverini ei ole koskaan halunnut lapsia. Sen sijaan hän on halunnut aina koiria, ja nyt on taas uusi koiranpentu hankittu. Facessa on joka päivä 5 eri söpöistä kuvaa. Itse laitan omista lapsista kuvia ehkä kerran vuodessa. Tämä luokkakamu puhelee itsestään Mamina, eli äitihän hän kokee olevansa koirillensa. Tässä ei muuten mitään, mutta on luokkakkokouksissa esittänyt halveksuntansa meistä, jotka "lisääntyvät koko ajan". 

Vastaukseni: ihan sama jos ei halua lapsia. Mutta ei tarvitsisi pöyristellä niitä, jotka lapsia haluaa. 

Vierailija
16/44 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelisin vähän, koska lapsethan on aika ihania, ainakin omat lapset ja monesti naisilla on suuri tarve saada lapsia. Mutta en koskaan kysyisi asiasta ja voisin olla myös erittäin läheinen ystävä tällaisen ihmisen kanssa. En toisi siis koskaan julki hetkellistä ihmettelyäni.

Valtaosa pusertaa kiintiömukulat. Senhän takia miehillekin olisi tärkeää löytää statusvaimoke viim. 40 vuotiaana.

Kun molemmat on saatu eletään loppuaika vitutuksessa.

Vierailija
17/44 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen sellaista naista järkevänä ihmisenä. Sellaisena, joka rakentaa elämänsä muille saavutuksille kuin äitiydelle.

Minä taas ajattelen, että kaikki uraan liittyvät saavutukseni kalpenevat sen rinnalla, mitä on olla äiti. En rakenna elämääni uralle ENKÄ äitiyteen, vaan ne on molemmat tärkeitä elämän puolia. Silti, oikeasti enemmän merkitsee se että saan rakastaa lapsiani. Myös se, että saan olla hyvä ystävä, merkitsee enemmän kuin työhöni liittyvät asiat.

Näin koen, onko väärin koettu?

Vierailija
18/44 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen sellaista naista järkevänä ihmisenä. Sellaisena, joka rakentaa elämänsä muille saavutuksille kuin äitiydelle.

Minä taas ajattelen, että kaikki uraan liittyvät saavutukseni kalpenevat sen rinnalla, mitä on olla äiti. En rakenna elämääni uralle ENKÄ äitiyteen, vaan ne on molemmat tärkeitä elämän puolia. Silti, oikeasti enemmän merkitsee se että saan rakastaa lapsiani. Myös se, että saan olla hyvä ystävä, merkitsee enemmän kuin työhöni liittyvät asiat.

Näin koen, onko väärin koettu?

Muumimamma saapui paikalle.

Vierailija
19/44 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu , rohkea

Vierailija
20/44 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valtaosa pusertaa kiintiömukulat. Senhän takia miehillekin olisi tärkeää löytää statusvaimoke viim. 40 vuotiaana.

Kun molemmat on saatu eletään loppuaika vitutuksessa.

Onko näin? Millä perustelet, onko tutkittua tietoa?

Omassa piirissä lapsia on haluttu todella paljon, osa saanut osa ei. Status-asiat taas evvk. 

Onnellinen äiti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi