Tarjosin majoitusta, kaduttaa
Kaveri tuli ulkomailta käymään Suomessa.. Olisi ollut hotellissa, mutta tarjouduin majoittamaan, kun meillä on ylimääräinen huone. Jo silloin epäröin, koska mietin jaksamistani. Nyt kun se tuli, kävi ilmi, että se onkin kahden päivän sijaan neljä päivää ja oon ihan loppu, vaikka ees eka päivä ei oo vielä ohi... Miten mä jaksan?
Kommentit (22)
Mitäs läksit? Mutta jos oli puhetta vaan kahdesta päivästä niin miksi suostuit vielä lisäpäiviin?
on siinä kaverikin vähän hassu, ei tulisi mieleenkään tuppautua 4 päiväksi jonkun nurkkiin, joku 1-2 yötä just menee..
Miksi olet "ihan loppu"? Onko kaveri liian puhelias tai muuten vaativa vieras?
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Itse en jaksa enää vieraita. Hotellit ovat sitä varten, että niissä voi yöpyä. Varasin juuri vierailleni Booking.comin kautta majoituksen viikonlopuksi. Maksoi vain 59 euroa yöltä. Maksoin sen itse, ettei tarvitse ottaa ketään omiin nurkkiin.
Sun pitää sanoa sille kaverille että oot loppu, koska sovitte vaan kahdesta päivästä ja hänen pitäisi ehkä mennä hotelliin, pyytää vanhemmilta rahaa ellei ole aikuinen. Tuurilla on joku toinen kaveri kaupungissa joka voi majoittaa.
Faith kirjoitti:
mammat ovat vaan niin kovia valittamaan ja uhriutumaan. kaveri on ihan mukava
Nykyään ihmiset eivät pysty tekemään mitään ilman jaksamis- ja ahdistusongelmia. Ei tästä mitään tule - tulevsisuutemme näyttää huonolta.
Siis olisi ollut hotellissa ja sinä menit siihen sönköttämään, että tule meille? Oma vikasi.
Faith kirjoitti:
Kaveri pakottaa yötä päivää sadomasokistisiin seksiorgioihin?
Vierailija kirjoitti:
Mitäs läksit? Mutta jos oli puhetta vaan kahdesta päivästä niin miksi suostuit vielä lisäpäiviin?
Häh? Kuka lähti ja minne?
Avaa enempi asiaa. Kaverin tapaaminen, senhän pitäisi olla kai iloinen asia. Koetko että joudut "huolehtimaan" hänestä liikaa. Jatkuvaa ruuan tai välipalan ym. laittoa? Ohjelman järjestämistä aamusta iltaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukaan tuollaiseen juttuun, jos alunperinkin epäilit.
Kikkeliskokkelis, ja virheist oppii.
Mikä tässä vieraassa nyt aiheuttaa sen, että olet ihan loppu?
Vierailija kirjoitti:
on siinä kaverikin vähän hassu, ei tulisi mieleenkään tuppautua 4 päiväksi jonkun nurkkiin, joku 1-2 yötä just menee..
Me yövytään kaverin kanssa aina viikon kerrallaan toistemme luona, kun toinen asuu ulkomailla. Ei kuitenkaan joka vuosi nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ota rennosti vaan. Ei kai kaveria tarvitse hyysätä sen kummemmin. Tehkää ruokaa yhdessä jne...
On se niin vaikeeta nykyään olla kenenkään kanssa tekemisissä. Jos minut yhtäkkiä majoitettaisiinkin hotelliin niin pitäisin itseni kiireisenä ja omatoimisesti touhottaisin matkan kohteissa unohtaen kaverin.
Olet loppu mihin?