Vanhainaikaiset miehet
Onko vielä olemassa ns. vanhanaikaisia miehiä, jotka odaisivat lähestyä naisia kauniisti vietellen. Ei heti dickpickejä ja saunakuvia ja rivoja ehdotuksia. Tiedän kyllä, että miehiä ei kiinnosta kuin ruoka ja seksi.
Mutta vois sitä jotenkin kauniisti käyttäytyä, että sais sitä ruokaa ja seksiäkin.
Kommentit (37)
Kyllä perinteisiä arvoja kunnioitava mies neuvottelee naisen isän kanssa molempia hyödyttävästä yhteistyöstä, joka sinetöidään aviolla ja miespuolisella perijällä.
Yksinhuoltajilta saa seksiä tinderissä.
Vierailija kirjoitti:
Hei jonnet nyt kaikki tähän haukkumaan naisia.
Kyllä. Alanuolittavatkin.
ei enää ole vanhanaikaisia miehiä. nykymiehet ovat omaksuneet nykyisen metoon, eivätkä lähesty naisia enää ollenkaan
Onhan meitä, mutta naisia ei kiinnosta.
Totta kai on, mutta osa meistä on jo naimisissa vanhanajan naisen kanssa.
Minulle ei ole koskaan lähetetty kuvia. Mitat kerran. Vain yhden kerran ehdotettu vain seksiä. En harrasta sitä heti uuden ihmisen kanssa. En myöskään kokkaa miehelle, kun poikkeus tilanteissa. Olen elänyt pitkissä suhteissa. Viinaa meneviä miehiä en tapaile.
Vierailija kirjoitti:
On miehiä, jotka kiinnostaa minua seurustelumielessä, ja miehiä, jotka kiinnostaa minua vain panomielessä.
Lähestyn näitä miesryhmiä eri tavalla.
K i i t o s ! Päivän selväähän tuo on, mutta kiteytit loistavasti. Havahduin. Tämä saattoi muuttaa elämäni.
Vai ei naiset pyydä muka d picejä - kyllä on meikältä pyydetty, mutta meikän on pienempi kuin pikkurilli.
Tietysti tuollaisia miehiä on. Ovat kuusissakymmenissä tai seitsemissä. Haittaako?
Eka dickpicit housut jalassa ,tokat sitte eri juttu.
Itse olen moderni mies ja laitan naiset tekemään aloitteen baarissa. M24
Miksi kukaan mies olisi tuollainen, kun ylivoimainen enemmistö naisista ei tuollaisista miehistä ole kiinnostunut?
Vierailija kirjoitti:
Naiset on tyhmiä
Joona 15
Äitis oli kun sua teki.
Hei jonnet nyt kaikki tähän haukkumaan naisia.