Vanhainaikaiset miehet
Onko vielä olemassa ns. vanhanaikaisia miehiä, jotka odaisivat lähestyä naisia kauniisti vietellen. Ei heti dickpickejä ja saunakuvia ja rivoja ehdotuksia. Tiedän kyllä, että miehiä ei kiinnosta kuin ruoka ja seksi.
Mutta vois sitä jotenkin kauniisti käyttäytyä, että sais sitä ruokaa ja seksiäkin.
Kommentit (37)
On. Ja se nainen kiinnostaa kokonaisuudessaan enemmän kuin pelkkä ruoka ja/tai seksi.
Kyllä meitä on mutta ette huomaa meitä kun se ääri ekstrovertti karvanaama pyörii siinä esittelemässä hauistaan ja valehtelemassa itsestään kaikkia miksikö koska sillä saa nuo mainitsemasi.
Tottakai, suurin osa on sellaisia. Jos sinua lähestyy vain irstaat miehet, niin ehkä syy löytyy sinusta.
Mutta kun se on sitä kaameaa vanhanaikaista!
Jos naisella on sama hyve kuin minulla, niin sitten siirrän vaikka vuoren tieltäni.
Taas ollaan asian ytimessä. Mies Saa seksiä jos käyttäytyy tietyllä tavalla ja nainen Antaa seksiä palkinnoksi kiltistä käytöksestä.
Jos asenteesi on noin vihamielinen (tiedän kyllä, ettei miehiä...), niin miksi kukaan fiksu mies haluaisi olla tekemisissä kanssasi? Sinähän vihaat häntä jo valmiiksi.
On miehiä, jotka kiinnostaa minua seurustelumielessä, ja miehiä, jotka kiinnostaa minua vain panomielessä.
Lähestyn näitä miesryhmiä eri tavalla.
On niitä. Ällöt vonkaajat saa pysymään poissa, kun oma olemus henkii, ettei kannata edes yrittää. Kehitä siis itseluottamusta ja -varmuutta ja pukeudu ja laittaudu tyylikkään naisellisesti. Jos hengailet vain juoksutrikoissa, niin alemman tason miehet piirittävät sinua.
mark kirjoitti:
Kyllä meitä on mutta ette huomaa meitä kun se ääri ekstrovertti karvanaama pyörii siinä esittelemässä hauistaan ja valehtelemassa itsestään kaikkia miksikö koska sillä saa nuo mainitsemasi.
Olen surullinen puolestasi. Aidosti. Mutta ehkä sinun kannattaisi edes vähän katsoa millaisessa seurassa liikut ja etsiä normaalimpaa seuraa. Jaksamista.
Tee kaikille palvelus ja elä yksin. Älä pilaa kenenkään miehen elämää, kun selvästikin miehiä vihaat.
Vierailija kirjoitti:
Taas ollaan asian ytimessä. Mies Saa seksiä jos käyttäytyy tietyllä tavalla ja nainen Antaa seksiä palkinnoksi kiltistä käytöksestä.
Naiset kuvittelevat että miehet on käskytettäviä koiria joiden elämän tarkoitus on huomioida naista ja elää vain naisen palvelua varten. Itse en ainakaan yhtään ihmettele minkä takia lisääntyy kirjoitukset minkä takia mies jätti ja minkä takia mies lähti
Ulkomailla varmaan muutamat sinkut. Suomessa on varmaan viinaajuovia jotka esittelevät SEN ja naiset joutuvat paniikkiin, kokevat ahdistelua. Ellei osu joku järkevä kohdalle, mutta onko hän tehnyt joskus niin.
Vai ei muu kiinnosta - lopetit leikit lyhyeen.
Kuin kalan lento - kuivalle kuumalle hiekalle
jäävuori jo horisontissa siintää - se kylmää puskee
KH 29.5.2022
Hei, joko tasojankkaaja tuli ketjuun?
Tietenkin on.
Eikai dickpickejä lähetä kuin aika pieni osa miehistä. Kyllä niistä sen verran on puhuttu ettei naiset halua sellaisia, että äo ei 90 yli nouse kyllä jos sellaisen silti lähetätä. Keskustelu on kyllä jo kiirinyt aika pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
mark kirjoitti:
Prismatestillä huomaa heti, että tavalliset tallaajat ovat löytäneet kaltaisensa naisen vierelleen myös.
Tavalliset tallaajamiehet eivät vain välttämättä huomaa tavisnaisia, kun katseenne kääntyy isotissisien ja -huulisien, kuohkeatukkaisien ja puolialastomien naisten perään.
Eikö se prismatesti sitten paljasta myös sitä, että ne tavisnaiset on huomattu? En nyt ihan ymmärtänyt logiikkaa tässä.
-Eri
Vain toosimies kysyy kummalle mennään ,housut alas muutama työntö ravistus housut jalkaan kase jääkaappiin onko olutta ja nortti huuleen ja menoksi hakeen uutta.
Kyllä olutkin kiinnostaa.