Helkkari, sekoitin pääni tällä viheliäisellä palstalla
Se on joku kirous oltava tällä palstalla. Viikonloppuna osallistuin erääseen tämän palstan kokonaisuutena sinänsä asialliseen keskusteluun, luultavasti ja todennäköisesti naisen kanssa. Nyt on pää sekaisin kuin seinäkello. Ei tässä näin pitänyt käydä.
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Joskus käy noin.
Ei mulle vaan ole käynyt.
Kaipailuketjussako olit? Se sun kaivattu ei oo täällä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut mikään "kaivatullesi terveisiä" ketju. Oli ihan normaali jutusteluketju. Ymmärtääkseni en kai kaipaa ketään, vaan onnistuin jotenkin sekoittamaan pääni.
Vierailija kirjoitti:
Pidä taukoa palstasta.
On ollut taukoa ja huomenna pitää mennä viinakauppaan vaikka en mikään spurgu olekaan. Tämä ei nyt muuten oikene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidä taukoa palstasta.
On ollut taukoa ja huomenna pitää mennä viinakauppaan vaikka en mikään spurgu olekaan. Tämä ei nyt muuten oikene.
Mikään ongelma ei viinalla ratkea.
Palsta aiheuttaa sitä. Se menee ohi kyllä, mutta kyllä se myös taas jossain vaiheessa tapahtuu uudelleen. Se on outoa kyllä. Kommunikointi laittaa aivoaineenvaihdunta-aineet liikkeelle.
"...luultavasti ja todennäköisesti naisen kanssa."
Kyllä se olin minä. Sori siitä.
Siitä huolimatta tunteemme olivat aitoja, mutta ymmärrät varmaan, ettei meillä ole tulevaisuutta.
Pertti53
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut mikään "kaivatullesi terveisiä" ketju. Oli ihan normaali jutusteluketju. Ymmärtääkseni en kai kaipaa ketään, vaan onnistuin jotenkin sekoittamaan pääni.
Minä kaipaan Ralph Fiennesiä. Hullu kattelen Schindlerin listaa kun sattui silmään täällä ketju että se tulee. Nyt on molemmat päät sekasin!
Tämä palsta on vessanseinä täynnä kusella, paskalla ja oksennuksella kirjoitettuja viisauksia.
Vierailija kirjoitti:
Palsta aiheuttaa sitä. Se menee ohi kyllä, mutta kyllä se myös taas jossain vaiheessa tapahtuu uudelleen. Se on outoa kyllä. Kommunikointi laittaa aivoaineenvaihdunta-aineet liikkeelle.
Mitä se aiheuttaa? Ei mulle aiheuta ainakaan mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kaipaan Ralph Fiennesiä. Hullu kattelen Schindlerin listaa kun sattui silmään täällä ketju että se tulee. Nyt on molemmat päät sekasin!
Ota hiilitabletteja niin ainakin toinen pää rauhoittuu.
Jos sekoamisella tarkoitetaan ihastumista johonkin naiseen, niin se todistaa, että miehet eivät ole ulkonäkökeskeisiä. Jos sekoamisella tarkoitetaan jonkun psyykkisen sairauden pahenemista niin kannattaa lopullisesti jättää palsta pois elämästä. Eikä ainakaan ottaa alkoa avuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kevät sen tekee, ei tänne kirjoittelu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kevät sen tekee, ei tänne kirjoittelu
Kaksisuuntainen? Mania iskee usein keväällä.
Mee hoitoon!