Kysymys lyhythiuksisille!
Eli te joilla lyhyet hiukset. Käytättekö suoristusrautaa hiusten kohotukseen/muotoiluun? Onko hyvä, jos vertaa rulliin tai harjakihartimeen? Ite oon kyllästynyt värkkäämään tarrarullien kanssa, ajattelin josko suoristuraudat olis hyvät. En vaan viitsis turhaan ostaa, jos onkin aivan susi.
Kommentit (10)
mutta on tosi hankalaa yrittää niitä käyttää itse......poltin päänahkani ja sormeni muutaman kerran. Takaa on ihan mahdoton itse lyhyisiin hiuksiin käyttää. En käytä enää. Sopii paljon paremmin pitkiin hiuksiin ja mieluummin niin että joku toinen laittaa.
Meinaan vaan, että nyt jos mä kokeilen laittaa kädet takahiuksiin ja ikään kuin jotain niille tekisin, niin kyllä tuntuis onnistuvan:)
t. ap
ja pelkin sormin. Mutta odotas kun kädessä on TULIKUUMA suoristusrauta....
T 3
ssaan.
Mutta hiuksia leikattaessa täytyy todella huomioida, missä on pyörteet yms. ja miten hiukset luonnostaan haluavat asettua. En ole tavannut kuin tämän yhden kampaajan, joka osaa leikata hiukseni näin. Muilla kampaajilla tulos on lättänä. Selittäkääpäs kampaajat tämä?
vaikka leikkaajana on Oulun paras kampaamo.
Miten usein muuten pesette hiuksenne ?
Pelkkä käsipöyhintä ei tuo täydellistä lopputulosta, fööniä vaatii lisäksi.
Jos haluaisin hiusteni olevan tiptop, olisi hyvä pestä joka aamu. Mutta pesen vain noin 3 kertaa viikossa ja muina aamuina kastelen vaan ja laittelen kuosiin.
Vierailija:
Jos haluaisin hiusteni olevan tiptop, olisi hyvä pestä joka aamu. Mutta pesen vain noin 3 kertaa viikossa ja muina aamuina kastelen vaan ja laittelen kuosiin.
Eikö sun pää haise ihan kamalalta rasalta kun noin harvoin peset tukan? Itse leikkasin kesän lopuksi lyhyen tukan (ennen oli puoleen selkään) ja nyt olen niin innoissani että voisin pestä tukan vaikka kaksi kertaa päivässä :)
Tasan ei käy onnenlahjat. Mä joudun föönaamisen ja haromisen lisäksi vielä siis laittaa kihartimella tai rullilla sekä vielä TUPEERATA. Ja lakkaa päälle, ja paljon. Yäks!
Sinulle joka ihmettelit vain 3 kertaa viikossa pesua. Jos hiukset on hyvin laitettu eli eivät makaa pitkin päätä, ei kai ne sen likaisemmat ole kuin pitkät?
t. ap, joka taitaa ostaa suoristusraudan:)
en osannut käyttää suoristusrautaa:)
Ostin varmaan kuukausi sitte suoristusraudan ja olen tosi tyytyväinen. Kas ku en aikasemmin ole tajunnu. Sillä saa nopeesti ja hyvin hiukset, ei tulis mieleenkää alkaa värkkään enää millää rullilla tms.