Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yo-juhlat tulossa ja mies ei osaa oma-alotteisesti tehdä mitään

Vierailija
29.05.2022 |

Miten voikin olla noin aloitekyvytöntä. Ei keksi mitään tekemistä. Sitten kun pyysin että siivoa vaikka pihaa, niin alkoi siivota autotallia sisältä(!)

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minun miesystäväni luona meni keittiön viemäriputki tukkoon että piti kutsua putkimies. Se ilmoittikin tulevansa 20 minuutin varoajalla ja miesystävällä suunnilleen kaljapullot ja pizzalaatikot lattialla ja kaikki viemärikaapit tyhjentämättä ja tiskit pöydällä.

No, alettiin sitten raivata yhdessä, sääntönä vaan, että mahdollisimman prioriteettijärjestys.

Miesystäväni suunnisti ensimmäisenä pölyliinan kanssa pyyhkimään pölyt sähkörumpujensa päältä!!

Minä ohjasin sen tieltä pois ulos lenkille - ja ehdin just minuutilleen saada kämpän siistiksi ennen putkimiehen tuloa. (Tosin tiskit heivasin pinnoilta kassissa parvekkeelle..)

Vierailija
22/23 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Muistan nuo ajat kun vielä asuttiin lasten isän kans yhdessä. Hän yleensäkin valvoo yöt ja nukkuu päivät. Herätellä piti jos lähtö ennen iltaa. Häntä ei epäsiisteys haittaa yhtään. Minun piti ostaa hälle juhlavaatteet. Vaatekauppaan kuitenkin suostui lähtemään mutta minun oli ne hänen vaatteet maksettava. Ei pitänyt juhlavaatteita tärkeinä. Kahvipöydässä rohmusi itsekkäästi ekana. Nyt on helppoo ilman miestä ja isommat lapset auttaa juhlien laitossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinaan olisi tosiaan helpompi tehdä kaikki yksin kun täysin tohelon "apurin" kanssa.