Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettää hirveästi eiliset kännit. Miten tästä pääsee? "

Vierailija
29.05.2022 |

En tehnyt mitään kovin pahaa tai noloa. Olin kuitenkin liian kännissä kollegoiden kanssa.
En halua edes muistella avauduinko ja mitä ja kenelle. Sekä miltä muutenkin vaikutin kun yhden miehen kanssa nuolin. Yäk.

Voisitteko kertoa jotain lohduttavaa?

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä pikku mokista yleensä ihminen oppii sen, että seuraavalla kerralla kun tekee mieli ottaa kännit, niin ei työkavereitten kanssa, vaan yksin tai toosi luotettavassa seurassa, eikä julkisella paikalla vaan kotona tai mökillä. 

Työkavereitten kanssa kun mennään ulos, niin pitää käyttäytyä varautuneemmin. Ei voi antaa mennä, ottaa shotteja ja humaltua. 

Hyvä puoli tuossa on, että jos ne työkaveritkin oli humalassa, niin ei ne tuota muistele. Niitten näkökulmasta sä vaan olit mukana alkuillan ja sit hävisit johonkin. 

Vierailija
42/53 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuollainen ap ole yhtään mitään, vedit vaan liikaa ja se mieskin oli varmaan yhtä kännissä.

Joo :). Toivon vaan, että se mies oli tosiaan yksi, mies, näin niitä nimittäin kaksi imemässä minua mutta se nyt oli sitä, että humalassa näkee kaiken kahtena. Sitä en tiedä, miksi molemmilla näköhäiriöillä oli myös kintuissa ja minulla käsissäni vaihdekepit!

Onko joku kuullut tuollaisesta alkoholiin liittyvästä näköhäiriöstä?

ap

Ei taaskaan ole Ap.

Täytyy varmaan jotain ympäripyöreää viestitellä niin ehkä häpeä laantuu. Pahinta on kun muistikuvia tulee mieleen hiljalleen ja sitten on sillan että ei saamari sanoinko mä niin oikeesti.....

No kai tämä joskus unohtuu.

Ap

Jos sun kaveritkin oli kännissä, tuskin ne muistaa mitä sä oot sanonu. Ne muistaa vaan mitä ne on itse sanoneet. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua sä mitään lohtua ruinaat? Seuraavalla kerralla muistat vaan ajatella vähän enemmän, niin ei tarvi miettiä koko jäljellä olevaa viikonloppua, että mitä on tehnyt.

Vierailija
44/53 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeaa jos häpeää. Vain tunnekylmät psykopaatit ei häpeä. Sinussa on ihmisyyttä jäljellä.

Vierailija
45/53 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joihinki ihmisiin alkoholi vaikuttaa niin, että seksuaalinen halukkuus voimistuu. Sulla voi olla sellaiset geenit, että se vaikuttaa noin. Se on hyvä tiedostaa. Paremminhan sulla kuitenkin on kuin niillä onnettomilla, joilla alkoholi saa aikaan hillittömän riidan haastamisen ja tappelun. 

Vierailija
46/53 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sentään sait siltä mieheltä kunnolla siitintä?

Vierailija
47/53 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normimorkkikselta kuulostaa että ahdistaa, vaikkei ole oikeasti edes tehnyt mitään :D

Jos lohduttaa yhtään niin kaikkea sitä on tullut itse kännissä säädettyä ja näistäkin päässyt yli. Olen mm.

- Sammunut bussipysäkille ja herännyt siihen kun naapuri tuli tökkimään aamulla sauvakävelyllä sauvallaan

- Rikkonut vanhempieni talosta ikkunan alaikäisenä sisään päästäkseni (oli vähän selittämistä...)

- Herännyt puiston pensaasta laukun ja koko omaisuuteni hävittäneenä. Oli elämäni noloin hetki viinan hajuisena soittaa isännöitsijä avaamaan kämpän ovi lainakännykällä. Kaiken lisäksi missasin sen ansiosta yhden sovitun tärkeän menon, enkä pystynyt ilmoittamaan kenellekään miksen tullut paikalle.

Onneksi en nykyään enää juo alkoholia...

Vierailija
48/53 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä helpotusta ap:

https://www.vauva.fi/keskustelu/3528618/viikonlopun-kunniaksi-kannimoka…

:D

Kiitti! Nyt mua naurattaa niin, että ihan kutiaa ja kirvelee, ihan hassu tuntemus! Mutta noin muuten on jo tosi kiva olla. Kiitos taas, tuntematon <3

ap

Vierailija
49/53 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuollainen ap ole yhtään mitään, vedit vaan liikaa ja se mieskin oli varmaan yhtä kännissä.

Joo :). Toivon vaan, että se mies oli tosiaan yksi, mies, näin niitä nimittäin kaksi imemässä minua mutta se nyt oli sitä, että humalassa näkee kaiken kahtena. Sitä en tiedä, miksi molemmilla näköhäiriöillä oli myös kintuissa ja minulla käsissäni vaihdekepit!

Onko joku kuullut tuollaisesta alkoholiin liittyvästä näköhäiriöstä?

ap

Ei taaskaan ole Ap.

Täytyy varmaan jotain ympäripyöreää viestitellä niin ehkä häpeä laantuu. Pahinta on kun muistikuvia tulee mieleen hiljalleen ja sitten on sillan että ei saamari sanoinko mä niin oikeesti.....

No kai tämä joskus unohtuu.

Ap

Jos sun kaveritkin oli kännissä, tuskin ne muistaa mitä sä oot sanonu. Ne muistaa vaan mitä ne on itse sanoneet. 

No joo, totta on kyllä tuokin, suotta tässä morkkista koen. Nyt kun muistelen, niin en olisi mitään voinut edes halutessani sanoa, kun oli suu täynnä vaihdekeppiä. Kiitos, ootte kyl ihania, tsemppaajat :)!

<3 ap

Vierailija
50/53 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesporukkahan nussisua ja kuvasi tilanteen. Nautit ja otit kaikkiin reikiin. Oikein ulisit spermaa päällesi ja panoreikiisi, huo**

Vierailija
51/53 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ja siis jos toiset mokailee niin aivan sama minulle :D huumorilla täytyy ottaa tai jos joku kiva tyyppi riitelee tai tunteilee humalassa niin ajattelen vain, että huono päivä varmaan vaan ollut takana ja toivon ettei asiat ainakaan leviäisi. Sitten kaikki muu on vain sellaista jolle nauran enkä ihmistä tuomitse.

En etenkään jos se on vain satunnaista mokailua.

Ap

Voitko olla ma etänä? Tään päivän voit vielä vetää korjaussarjaa ja ottaa maanantaina parit tasoittavat. Ei tunnu niin pahalta.

Vierailija
52/53 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesporukkahan nussisua ja kuvasi tilanteen. Nautit ja otit kaikkiin reikiin. Oikein ulisit spermaa päällesi ja panoreikiisi, huo**

No ap on tunnettu tästä. Pari kertaa vuodessa koko työporukka ja vähän ulkopuolisiakin laskee spermansa tuohon ja sen jälkeen kaikki teeskentelee, ettei mitään tapahtunut. Ne videot ovat kuitenkin netissä ja siellä pysyvät.

Vierailija
53/53 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei sit ole oikea Ap joka tässä on laitellut viestejä. Kai sen suurin osa tajuaa mitkä ovat trolliviestejä.

Nyt jo helpottaa kun kaveri tuli kylään ja mennään kauppaan, tehdään hyvät kisaeväät illaksi ja pääsen saunaan. Ei tippaakaan alkoholia nyt. Kyllä tämä tästä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän