Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettää hirveästi eiliset kännit. Miten tästä pääsee? "

Vierailija
29.05.2022 |

En tehnyt mitään kovin pahaa tai noloa. Olin kuitenkin liian kännissä kollegoiden kanssa.
En halua edes muistella avauduinko ja mitä ja kenelle. Sekä miltä muutenkin vaikutin kun yhden miehen kanssa nuolin. Yäk.

Voisitteko kertoa jotain lohduttavaa?

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otitko suihin keneltäkään?

Muistikuvia on, että yritin ainakin kahdelta. Miehet onneksi poistuivat tilanteesta.

Minullekin tulee noita neronleimauksia. Ryhmäseksisessio tuntuu hyvältä idealta kännissä. Selvinpäin ei enää.

Voi harmi, minusta se tuntuisi hyvältä idealta selvinkin päin.

Saan morkkikset seksistä muutenkin. Tuntemattomien. Seksi on minulle kaunis kahden ihmisen välinen kohtaaminen.

Vierailija
22/53 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistikuvia on, että yritin ainakin kahdelta. Miehet onneksi poistuivat tilanteesta.

Minullekin tulee noita neronleimauksia. Ryhmäseksisessio tuntuu hyvältä idealta kännissä. Selvinpäin ei enää.

Saan morkkikset seksistä muutenkin. Tuntemattomien. Seksi on minulle kaunis kahden ihmisen välinen kohtaaminen.

*pastellinväriset joutsenet lentävät auringonlaskuun*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraava känni saa unohtamaan.

Vierailija
24/53 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

*pastellinväriset joutsenet lentävät auringonlaskuun*

Tähän kuvioon ei todellakaan sovi reikänä toimiminen.

Vierailija
25/53 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kohdallani alkoholin lipitys loppui eiliseen. Rupean käymään lavatansseissa asperger-ystäväni kanssa.

Vierailija
26/53 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuollainen ap ole yhtään mitään, vedit vaan liikaa ja se mieskin oli varmaan yhtä kännissä.

Joo :). Toivon vaan, että se mies oli tosiaan yksi, mies, näin niitä nimittäin kaksi imemässä minua mutta se nyt oli sitä, että humalassa näkee kaiken kahtena. Sitä en tiedä, miksi molemmilla näköhäiriöillä oli myös kintuissa ja minulla käsissäni vaihdekepit!

Onko joku kuullut tuollaisesta alkoholiin liittyvästä näköhäiriöstä?

ap

Vierailija
27/53 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap taasen käynyt porvoossa.

jos et sammu niin muistat kyllä mitä olet tehnyt. olit sitten kännissä. huumeissa. pillereissä.

helppo selitys. en muista mitään tai hävettää.

uskoo ken haluaa.

Vierailija
28/53 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksessa kerroit että et mitään kovin pahaa tahnyt, kuitenkin oot nuollut jonkun kanssa. 

Vierailija
29/53 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuollainen ap ole yhtään mitään, vedit vaan liikaa ja se mieskin oli varmaan yhtä kännissä.

Joo :). Toivon vaan, että se mies oli tosiaan yksi, mies, näin niitä nimittäin kaksi imemässä minua mutta se nyt oli sitä, että humalassa näkee kaiken kahtena. Sitä en tiedä, miksi molemmilla näköhäiriöillä oli myös kintuissa ja minulla käsissäni vaihdekepit!

ap

Ei taaskaan ole Ap.

Täytyy varmaan jotain ympäripyöreää viestitellä niin ehkä häpeä laantuu. Pahinta on kun muistikuvia tulee mieleen hiljalleen ja sitten on sillan että ei saamari sanoinko mä niin oikeesti.....

No kai tämä joskus unohtuu.

Ap

Vierailija
30/53 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtyä ei tekemättömäksi saa eikä mennyttä voi muuttaa. Ainoastaan siihen voit vaikuttaa ettet enää ikinä tulevaisuudessa joudu häpeilemään kaatokänniäsi ja/tai kännimokiasi.

Ei se enää nykyään ole edes outoa, ettei juo alkoholia.  Ja voihan sitä edelleen vetää kalsari-kopterit ihan yksinään jos kovasti suu edelleen napsaa kunhan ensin varmistaa, ettei ihmisten ilmoille pääse edes konttaamalla eikä minkäänlaisia viestimisvälineitä ole missään saatavilla vaan niihin pääsee seuraavan kerran käsiksi vasta sitten kun on taatusti selvä.

Vierailija
31/53 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ei taaskaan ole Ap.

Täytyy varmaan jotain ympäripyöreää viestitellä niin ehkä häpeä laantuu. Pahinta on kun muistikuvia tulee mieleen hiljalleen ja sitten on sillan että ei saamari sanoinko mä niin oikeesti.....

Ap

Kantsii pitää aina huoli siitä, että on itse se selvin. 

Vierailija
32/53 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pää pystyyn ja semmosta sattuu! Kuten jo aiemminkin oli sanottu, niin kohta hormonitasot tasaantuu ja morkkikset laantuu. Tsemppiä! Tilaa jotain hyvää ruokaa, laita pehmeät vaatteet päälle ja lähetä jollekin kivalle tyypille viestiä ihan jostain muusta aiheesta!

Vierailija
33/53 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ei taaskaan ole Ap.

Ap

Paha sanoa unohtuuko tai unohtaako edes itse. Tuossa on just se yksi syy miksi itse lopetin alkoholinkäytön aivan kokonaan koska morkkikset ja krapulat alkoi kestää viikon.

Turhan kova hinta yhdestä känni-illasta. Ja varsinkin kun jälkeenpäin ei muistanut että olisi ikinä mitenkään erityisen kivaakaan ollut eikä etenkään mitään hauskoja juttuja vaan just noita "ei saamari.."-tasoisia möläytyksiään.

Vierailija
34/53 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt pää pystyyn ja semmosta sattuu! Kuten jo aiemminkin oli sanottu, niin kohta hormonitasot tasaantuu ja morkkikset laantuu. Tsemppiä! Tilaa jotain hyvää ruokaa, laita pehmeät vaatteet päälle ja lähetä jollekin kivalle tyypille viestiä ihan jostain muusta aiheesta!

En nyt oikein ymmärrä mikä järki on ryypätä jos seuraavana päivänä pitää lahjoa ja hemmotella itseään.

Eikö muutenkin olisi helpompaa ja kivempi laittaa hyvää ruokaa ja kotoilla pehmovaatteissa ihan muuten vaan ja ilman krapulaa ja morkkista?

Vierailija
35/53 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tartte odottaa edes sitä känniä. Se riittää että alkaa taas suu napsamaan eli todennäköisesti keskiviikkona on jo rairai-suunnitelmia perjantaille.

Vierailija
36/53 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tuon tunteen niin hyvin! Juon nykyään vettä väliin paljon. Tuo olo johtuu siitäkin, että humala ns. tyhjentää hyvänolon hormonien varastot. Tavallaan olet nyt masentunut. Parantunet keskiviikkoon mennessä 😊 kukaan ei kuollut, et nainut paljaalla mitään kuppakikkeliä, et edes tappeluun joutunut, kaikki on ihan hyvin 🙂 Lisäksi eilen oli jääkiekon jännä peli, joten useampi kuin yksi suomalainen lisäksesi oli humalassa. Monella sama olo nyt, ja joillekin ilta oli kamala, pettivät vaikka puolisoaan tai mursivat joltain nenän ja odottavat nyt poliisin soittoa.

Ja hei, tänään on finaali, joten myös tänään ihmiset juo ja mokaa.

Vierailija
37/53 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tosi paljon tsempistä :). Nyt tuntuu jo niin hyvältä, että taidan sittenkin pestä noi pikkuhousut... ensin parsia  ja sitten pestä noi smägmät pois. Kiitti sulle, tuntematon ja tosi hyvää päivää sullekin!

ap

Vierailija
38/53 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä ei pitäisi nuoleskella rallivaihdekeppejä julkisesti

Vierailija
39/53 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kans joskus hävetti, kunnes näin kuvia juhlista. Mä näytin porukan selvimmältä, vaikka olin mielestäni ollut ihan seis.

Vierailija
40/53 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän