4 viikon päästä juhannus ohitse ja matka kohti syksyä alkaa
Äkkiä tämä Suomen kesä kyllä menee 🤔 varsinkin, kun alkukesä tulee olemaan viileä ja sateinen juhannukseen asti.
Kommentit (13)
Lämmin kesä menee nopeasti. Kylmä kesä hitaasti. Nautitaan tästä.
Elämä on varmastivaikeaa, jos lasi on aina puoliksi tyhjä.
Ja ajattele, tälläkin hetkellä me ollaan menossa jo kohti talvea! :o ja toisaalta myös kohti ensi kesää. Ja kesä ja syksy ja talvi kahdenkymmenen vuoden päästäkin lähestyy uhkaavasti.
Ihanaa. Syksy on mieluisin vuodenaika, silloin olen energinen ja onnellinen. Jatkuva paiste on takana päin ja hämärtyvät illat alkavat... 🍁🍂🍃🍄
Vierailija kirjoitti:
Aivan sama. Satakoot vaikka lunta, kunhan olen lomalla, eikä tarvitse siellä sairaalan osastolla talsia maski naamalla.
Nimen omaan aivan sama.Asenne sen ratkaisee! Turha märehtiä etukäteen säät tai kesä lyhyt ja ohi.
Ja SITTEN VOI ODOTTAA JOULUA!!!!!
JEEEE!!!
Ja sitten onkin taas UMK ja Euroviisujen odotus :-D
Kaikkea kivaa koko ajan odotettavissa!
Kohti kuolemaa mennään kaikki koko ajan
Peruskesä sateineen ja normilämpöineen on nyt paljon parempi kuin hellekesä. Edes jotain toivoa hyvään satoon ja nöin Suomen parempaan omavaraisuusasteeseen ja et sähkön hinta kääntyy laskuun.
Vierailija kirjoitti:
Aivan sama. Satakoot vaikka lunta, kunhan olen lomalla, eikä tarvitse siellä sairaalan osastolla talsia maski naamalla.
sairasLOMALLAhan sinä yleensä oletkin
johan tässä helteessä onkin jo hikoiltu
Siis talvi meni äsken, nyt on kaunein kevät ja kesä on vasta alkamassa.