Miksi olette hereillä su tähän aikaan?
Kommentit (50)
Herään ilman kelloa kuuden maissa. Ja nousen myös silloin. Tänään käyty jo lenkillä, suihkussa ja syöty aamiaista. Ihanat kevät- ja kesäaamut, ja tuntuu , että saa paljon aikaan, kun nousee aikaisin, eikä vasta puolenpäivän aikana.
Lomalla olen. Olen vanhemmiten alkanut heräilemään aikaisemmin. Se on minusta vain hyvä juttu, koska sitten ehtii enemmän. Mieheni tulee kohta yövuorosta ja minä keittelen aamukahveja. Aamukahvin ja Hesarin jälkeen lähden salille. Lapset 15v ja 19v heräilevät todennäköisesti ennen puoltapäivää, niin minäkin siinä iässä.
Olin ajatellut nukkua vähintään ysiin, ehkä jopa pidempään. Tunti sitten kuitenkin heräsin pissahätään (olen raskaana) ja en ole sen jälkeen saanut unta.
Sitä ihmettelen itsekin, koska menin nukkumaan vasta 1.30. Katoin uefa-finaalin. No, nukun yleensäkin vain 6-7 h ja iltapäivällä 1-2 h. Paras rytmi mulle. Jos menen nukkumaan aikaisin, herään aamuyöllä, enkä nuku enää.
Luoja herätti, olen nähkääs uskovainen mies. "Uskovainen, pyh, krapula sulla oli." :))))
Niinkuin eräs nainen asian hyvin myötäili. :)
Herään 5-6 aikaan, lähinnä leukakipuihin. Otan thyroxinin ja käyn odottelemaan sängylle tunnin, että pääsen aamiaiselle.
Selkään sattuu. Niksautin sen jotenkin eilen.
Lapsi herätti, muuten tykkäisin nukkua pitkään
Olen vuorotyöläinen. Nukun silloin kun nukuttaa ja herään kun ei enää väsytä. Rytmi on erittäin vaihteleva. Välillä olen niin väsynyt että nukun aamuyölle aamuvuoron jälkeen ja sitten olen virkeä jo aikaisin.
En saa nukuttua, kun naapurissa meitä vastapäätä käy jatkuvasti ilmalämpöpumppu. Se resonoi asunnossamme ja aiheuttaa pääkipua ja värinää, joka tuntuu sisuskaluista. Olen jo aivan loppu.
En pysty nukkumaan kesäaikaan pitkään.
Menin nukkumaan n. puol 5 ja heräsin pissahätään. Tulin takas lämpimän peiton alle, koska mikään ei ole ihanampaa.
Tulimme häistä puolen yön jälkeen. Heräsin tavallista myöhrmmin, vasta 6.30
Vierailija kirjoitti:
Herään 5-6 aikaan, lähinnä leukakipuihin. Otan thyroxinin ja käyn odottelemaan sängylle tunnin, että pääsen aamiaiselle.
Ota illalla.
Kissa kaipasi seuraa, eikä antanut periksi, ennen kuin nousin ylös. Nyt köllötellään yhdessä sohvalla.
Menin nukkumaan 22, joten olin ajoissa ylhäällä. Tarkalleen 5.30.
Ei väsyttänyt enää ja nousin juomaan aamukahvia, sekä kävin suihkussa rauhassa. Taapero heräsi 7.30, kuten yleensä, joten minusta on mukavaa muutenkin nousta ajoissa, kun saa tehdä aamutoimet rauhassa.
Heräilin seiskalta, ajattelin töitä alkaa tekemään 9-10 välillä.
Mä heräsin yhdeksältä, joten en tiedä lasketaanko itseäni tähän ryhmään.
Mun unirytmit ovat niin sekaisin, että mä heräilen joskus aiempaan ja joskus myöhempään. Heräilen jotain klo. 06.00 - 12.00 väliltä viikonloppuisin.
Tuntuu jotenkin tyhmältä herätä sunnuntaina aikaiseen, kun kaikki paikat vasta aukeaa klo. 12.00 jälkeen.
Perheillehän on tyypillistä heräillä aikaseen, kun kaikki pitää olla valmiina, ennen pienten lasten herättyä.
Mulla soi arkisin kello 5:50 joten ei se rytmi viikonlopuiksikaan tuosta kovasti vaihdu. Onneksi sentään lähemmäs kasia nukutti tänään, juon juuri aamukahvia tässä vasta ja ihmettelen mitä tänään tekisi. Pitäisi kyllä siivota paikkoja huoltomiestä varten ja laittaa ensi viikon eväät valmiiksi.