Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi olette hereillä su tähän aikaan?

Vierailija
29.05.2022 |

Minä heräsin vain luonnostani aikaisin.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenä tukossa ja kurkku täynnä jotain.. yskin ja kröhisen.

Vierailija
2/50 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää lähteä töihin 8:30. Juon aamukahvia ja sellanen palstaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/50 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä herään aina viimeistään seiskalta.

Vierailija
4/50 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin jotain 6:30, mutta meen pian takas nukkuu.

Vierailija
5/50 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normiaika joka päivä.

Vierailija
6/50 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin. Herään aina viiden ja kuuden välillä. Kävin puskapisulla, mökillä kun olen. Käki kukkui ja kolme kirjosieppourosta tappeli aitan viereisestä pöntöstä.

Kohta kömmin mökkiin, laitan tulen hellaan ja teen aamiaisen valmiiksi puolisolleni, joka vielä nukkuu aitassa. Kuuntelen tuvassa Radio Suomesta Juha Laaksosen luontoretkeä.

Vierailija
7/50 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää pystyä heräämään maanantaiaamuna töihin niin ei voi päästää unirytmiä luonnolliseksi. Harmi että maailma toimii virastoajoilla jolloin ei voi nukkua normaalisti aamulla.

Vierailija
8/50 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa unta. Masentaa tämä sinkkuus ja elämä.

Vierailija
9/50 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työtön ja herään joka aamu klo 6 koska hevoset täytyy hoitaa.

Vierailija
10/50 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin eilen päivällä paljon. Heräsin tänään kolmen jälkeen. Aamukahvia juonut ja uutisia lukenut. Ihana nousta aikaisin. Koko päivä edessä kaikkine mahdollisuuksineen.

Vierailija
11/50 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään aina aikaisin. Nyt on puutarhahommia tiedossa ennenkin alkaa sataa iltapäivällä.

Vierailija
12/50 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätys kahdeksalta ja mulla vaan on joku tapa herätä melkein aina vähän ennen asettamaani herätystä. Olen lomalla, mutta lupasin herättää tyttären, joka alkaa valmistautua päivän pesispeliin 😊

13/50 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin 5.50 koska menen yleensä klo 20.30 nukkumaan. Kesäaamut on kauniita. Mukava käydä koiran kanssa metsässä kävelemässä

Elämää kannattaa elää eikä valittaa joka asiasta

Vierailija
14/50 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräilen nykyään 7 aikoihin myös vapaapäivänä. Syksyllä/talvella nukun yleensä pidempään.

Vierailija
15/50 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä oltu jo tunti. Sairaala ei nuku.

Vierailija
16/50 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään päivittäin klo 4-5 koska olen aamuvirkkua tyyppiä. Ja rakastan näitä valoisia ja leppoisia kevät- ja kesäaamuja, en halua missata niitä vaan nauttia <3

Vierailija
17/50 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työvuoro alkoi klo 6.00, nyt kahvitauolla.

18/50 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä. 

Ihmeen pirteänä. Mutta ehkä eilinen reissu piristi pois kevätväsymyksestä?

Vierailija
19/50 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen menossa puoleenpäivään töihin ja sitä ennen pitää käyttää hoitokoira lenkillä ja ilmoittaa tytär kuvataidekouluun.

Vierailija
20/50 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herään päivittäin klo 4-5 koska olen aamuvirkkua tyyppiä. Ja rakastan näitä valoisia ja leppoisia kevät- ja kesäaamuja, en halua missata niitä vaan nauttia <3

Musta hauskaa, kun nykyään lukee jonkun sometyypin tai nuoren julkkiksen haastattelusta, että kertovat aina olleensa aamuvirkkuja ja heräävät vapaapäivinäänkin viimeistään klo 8, hirmu aikaista 😁

Itse olen luontaiselta rytmiltäni iltavirkku. Varsinkin näin valoisaan aikaan haluaisin olla aamuvirkku, joten ollessani huhtikuussa pari viikkoa lomalla, rupesin menemään sänkyyn viimeistään klo 21 ja nukkumaan klo 22 mennessä. Tuosta olen varhentanut vielä tunnilla eli menen petiin klo 20 ja silmät kiinni noin klo 21. Herään virkeänä klo 6-7, jos olen nukahtanut ennen kymmentä. En siis kovin aikaisin edelleenkään. Kun olen itselleni "väärässä" rytmissä, tarvitsen tuntimääräisesti unta enemmän, noin 9 h. 

On ollut kyllä ihana huomata, kun jo klo 20 aikaan alkaa kropassa tuntumaan siltä, että kohta nukkumaan. Ehkä musta tulee vielä aamuihminen!