IS: Euroopassa nähdään nälkää ensi talvella - miten olet varautunut?
Kommentit (199)
Laihduttanut ja totuttanut kropan ilman ruokaa monta päivää.
Siis näkeekö romanikerjäläinen Itä-Euroopassa nälkää vai minä Suomessa 100.000€:n vuosituloilla?
Ammun syksyllä kahden peuran sijasta våhintään neljä,olettaen että lupia liikenee. Ja miksi ei, kun niitä otuksia on vähän liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Kylvin noin sata hehtaaria vehnää ja ohraa.
Ilman lannoitteita?
Pitäisikö eri maiden keksiä mistä korvaavat pellot ja sinne vaan jyvät. Just nyt olisi aikaa vielä. Puuttuuko jotain muuta?
En olisi ikimaailmassa kuvitellut, että omana elinaikanani olisi vehnäjauhoille ostorajoitus. Kolme pakettia / asiakas.
Vierailija kirjoitti:
Ei koske meitä.
Ei koskekaan, mutta tarkoittaa sitä, että ruuan hinta myös kallistuu lisää.
Jolloin pitää tarkoin katsoa, mitä voi ostaa ja minkä verran.
Vaikuttaa myös keskituloisiin perheisiin ja ihmisiin, jonkin verran,
Mitä vähemmän jotakin elintarviketta on saatavissa ja tarjolla, sitä korkeammalle sen hinta nousee.
Säästän laihdutuskuurini aloituksen tuonne.
+40kg
ehkä viimeinkin paino laskee
Vierailija kirjoitti:
Ammun syksyllä kahden peuran sijasta våhintään neljä,olettaen että lupia liikenee. Ja miksi ei, kun niitä otuksia on vähän liikaa.
Ammu kahdeksan. Viime kesänä söivät mun pavut ja punajuuret, olisi kelvanneet minullekin. Syksyllä vedettiin aita puutarhan ympäri, toivon että saan itse korjata satoni.
Vararasvaa tuntuu riittävän, kun 70 % suomalaisista on ylipainoisia.
Miten on? kirjoitti:
Siis näkeekö romanikerjäläinen Itä-Euroopassa nälkää vai minä Suomessa 100.000€:n vuosituloilla?
Heh, tai se suomalainen kelarotta 1300e/kk tuilla.
Vierailija kirjoitti:
En olisi ikimaailmassa kuvitellut, että omana elinaikanani olisi vehnäjauhoille ostorajoitus. Kolme pakettia / asiakas.
Lähi lidllissä on 2 pakettia per asiakas.
Ei nähdä nälkää. Täyttä höpinää!
Vierailija kirjoitti:
Villisikoja on Ruotsissa liikaakin. Siitä ateriat köyhille!
100 kg ylimääräistä. Antaa tulla vaan.
Kylvin noin sata hehtaaria vehnää ja ohraa.