Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies meni sitten yöllä rohmuamaan juhliin varaamani vadelma-hyydekakun

Vierailija
28.05.2022 |

Olin viellä erikseen laittanut päälle lapun "ei saa koskea"

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies salakuvasi jääkaappia koska nainen syytti jo useamman kakun varkaudesta. Mutta filmillä näkyi kuinka Ap rohmusi kakkua jääkaapista ja söi sen murustellen lattialle. Lopulta siivosi kaiken ja aikoi syytää miestään. Tulee mieleen tää varmaa kohta puidaan oikeudessa kun syytti viatonta miestään....

Vierailija
62/83 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että, olisin halunnut just ostaa lähikaupasta voileipäkakun.

Mutta ei siellä nyt ollut, oliko senkin mies käynyt rohmuamassa???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kävi just viemässä kuistilta omena piirakan joka oli viilentymässä, nyt itkee vieraat missä piirasta.

Vierailija
64/83 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä aina tarkistan keittiön kun menen nukkumaan ettei mies jää sinne vaanimaan hyydekakkuja. En huomannut viime viikolla, että mies jäi keittiöverhojen taakse piiloon ja sitten kun muut nukkuivat niin hän oli rohmunnut hyydekakkuja ja piimävanukkaita. Mies oli vielä hämäykseksi pedannut täkeistä omalle puolelleen sänkyyn itseään muistuttavan hahmon, joten luulin hänen olevan jo sängyssä.

Eilen mies sanoi olevansa autotallilla vaihtamassa öljyjä autoon niin kukkua kanssa - hän oli kiilannut itsensä imukupeilla keittiön kattoon ja aikeissa pudottautua sitten yöllä jääkaapille. Irroitin miehen katosta katuharjalla ja hätistelin loitommalle jääkaapista.

Sydän syrjällään saa tässä huolehtia ettei hyydykkeet joudu vääriin suihin. Tuntuu, että verenpaineet on koholla ja ottaa ihan pumpusta.

Kyllä minullakin terveys jo reistaa tän takia. Siirsin jääkaapin lukkojen taakse varastohuoneeseen. Mies oli yöllä irroitellut ulkopuolelta talon seinälaudoitusta, ja tehnyt siihen miehen mentävän aukon päästäkseen käsiksi Brita-kakkuun.

Ens yöksi siirsin jääkaapin sänkyni viereen. Kettinkiä pari kertaa jääkaapin ympärille. Kettinki munalukoilla kiinni vielä ratapölkkyyn. Ratapölkky patjan alle, ja minä siihen päälle.

Katsotaan nyt, mitä mies keksii ensi yönä.

Vierailija
65/83 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei;

Mulla olis jääkaapissa kääretorttua, käviskö se mummalle?

Sitä on tosin vain pari siivua, joten pitää vahtia haukkana ettei mies pääse "apajille".

Voin laittaa sähköpostilla tulemaan, niin on nopsaan perillä!

Vierailija
66/83 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Söikö myös saranat jääkaapin ovesta?

Söi. Ja se söi kaikki valmiiksi pestyt jauhenlihatkin. Itkettää ihan valtavasti kun kaikk on menny. Nyt se makaa tuossa lattialla takapuoli pystyssä ja peukku suussa.

Kyllä tästä on kohta mentävä tinderiin että löytyy niitä kunnollisia miehiä.

En ihan välttämättä suosittele, Tinderiä nimittäin.

Oon huomannut, että ennemmin tämmönen herkkusuu kuin joku häntäheikki.

Nää herkuttelijat on tästä hotkimisestaan huolimatta erittäin uskollisia.

Mutta mitä kukin sitten arvostaa...

Tie miehen sydämeen vie vatsan kautta :)

Vierailija
67/83 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kävi just viemässä kuistilta omena piirakan joka oli viilentymässä, nyt itkee vieraat missä piirasta.

Vähän nyt armoa Ap:lle, aattele minkä herkkunaakelin on saanut miehekseen!

Kyllä teillä niitä omenoita riittää, Ap:lla on paljon rankempaa😔.

Vierailija
68/83 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies taitaa olla täutekakkudieetillä. Viimeksi meni mumman voileipäkakku.

Hei, tee superterveellinen laksatiivikakku seuraavaksi.

Vierailija
69/83 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärtänyt aloitusta, minusta pitäisi puhua vattuhyytelö-kaakusta.

Vierailija
70/83 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Söi. Ja se söi kaikki valmiiksi pestyt jauhenlihatkin. Itkettää ihan valtavasti kun kaikk on menny. Nyt se makaa tuossa lattialla takapuoli pystyssä ja peukku suussa.

Tie miehen sydämeen vie vatsan kautta :)

Tie impotenssiin kulkee vatsaläskin kautta.

Vierailija
71/83 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se olin minä, jonka mies löysi nukahtaneena jääkaapista kakku suupielessä ja koristeet naamalla.

Kanto mut sitten sänkyyn ja peittelikin vielä💞

Vierailija
72/83 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tie impotenssiin kulkee vatsaläskin kautta.[/quote]

Sinähän sen tiiät😆

Vierailija
73/83 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä aina tarkistan keittiön kun menen nukkumaan ettei mies jää sinne vaanimaan hyydekakkuja. En huomannut viime viikolla, että mies jäi keittiöverhojen taakse piiloon ja sitten kun muut nukkuivat niin hän oli rohmunnut hyydekakkuja ja piimävanukkaita. Mies oli vielä hämäykseksi pedannut täkeistä omalle puolelleen sänkyyn itseään muistuttavan hahmon, joten luulin hänen olevan jo sängyssä.

Eilen mies sanoi olevansa autotallilla vaihtamassa öljyjä autoon niin kukkua kanssa - hän oli kiilannut itsensä imukupeilla keittiön kattoon ja aikeissa pudottautua sitten yöllä jääkaapille. Irroitin miehen katosta katuharjalla ja hätistelin loitommalle jääkaapista.

Sydän syrjällään saa tässä huolehtia ettei hyydykkeet joudu vääriin suihin. Tuntuu, että verenpaineet on koholla ja ottaa ihan pumpusta.

Kyllä minullakin terveys jo reistaa tän takia. Siirsin jääkaapin lukkojen taakse varastohuoneeseen. Mies oli yöllä irroitellut ulkopuolelta talon seinälaudoitusta, ja tehnyt siihen miehen mentävän aukon päästäkseen käsiksi Brita-kakkuun.

Ens yöksi siirsin jääkaapin sänkyni viereen. Kettinkiä pari kertaa jääkaapin ympärille. Kettinki munalukoilla kiinni vielä ratapölkkyyn. Ratapölkky patjan alle, ja minä siihen päälle.

Katsotaan nyt, mitä mies keksii ensi yönä.

Tuohan on hyvä idea! Minä olen vetänyt Elmu-kelmua sekä hyydykkeen että jääkaapin ympärille monta kerrosta. Suurin osa tilistä menee kelmuihin. Ajattelin ensi yönä kelmuttaa miehen kädet vartaloonsa kiinni. Täytyy odotella hetki ettei mies ole varuillaan, vaikka sitten täytyisi rynnätä vessaan kun mies on kakkosella.

Kunnon suunnitelmalla hyydykettä voisi riittää sunnuntaipäivälliselle. Kaikki millä naapurit hätistelivät räkättirastaita marjapuskistaan niin minä puolestani virittelen meidän keittiöön. CD:t, foliopallot, peltipurkkeja. Mies ei oikein pelkää mitään paitsi Meiju Suvasta vähäsen.

Jouluna aladobin kanssa sama juttu. Sain säästettyä aladobin kun vedin sen vakuumiin ja upotin akvaarioon. Väitin miehelle, että kalat tarvitsivat suojapaikkaa ja ei se ole lihahyytelöä vaan plastiikkia. Ehkä täytyy tehdä hyydykkeen kanssa vastaava temppu.

Vierailija
74/83 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

73;

Sinähän oot vienyt tän jo ihan ammattilaistasolle!

Vinkkaa nyt äkkiä Gordon Ramsaylle ja muillekin ammattilaisille🧑🍳

Vierailija
75/83 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisko se, jos teippais jääkaapin oveen suurennetun anopin kuvan?

Vierailija
76/83 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitkäs on ne seuraavat juhlat, pääseekö mumma ylioppilaaksi vielä varttuneemmalla iällä?

Vierailija
77/83 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttaisko se, jos teippais jääkaapin oveen suurennetun anopin kuvan?

Miestä ei taida pelkät kuvat pidätellä.

Anopin tarttis varmaan seisoa "livenä" ovella...

Vierailija
78/83 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä löysin tämän miehen lähiöpubista. Hyvin sympaattinen mies. Kova syömään, myös selvinpäin. Joskus pikkutöhnässä saattaa livahtaa vähän isompia annoksia, niinkuin jääkaappi ja astiasto. Usein hän tuo myös ystäviään yövierailulle. Heillä on myös usein nälkä.

Vierailija
79/83 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitkäs on ne seuraavat juhlat, pääseekö mumma ylioppilaaksi vielä varttuneemmalla iällä?

Mummalle oli varattu lyyra, mutta mies söi senkin!

Vierailija
80/83 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tohtori Jekyll ja Herra Hyyde :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän