Mies meni sitten yöllä rohmuamaan juhliin varaamani vadelma-hyydekakun
Olin viellä erikseen laittanut päälle lapun "ei saa koskea"
Kommentit (83)
Tapahtuuko nämä rohmuamiset siis öisin?
Meillä nimittäin tapahtuu samaa, että juuri yöaikaan katoaa herkut jääkaapista.
Hmmm...
Onkohan tämmöstä enemmänkin liikkeellä?
Siellä apllä se kaikkien juhlien kauhu, eli rohmu mellastaa!
Älä ainakaan sukujuhliin sitä vie, hyi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai juma, mikä neiti mieheksi. Ymmärtäsin, jos kinkut ja kaljat olisi kaapista hävinnyt.
No mut jos hän tykkää makiasta, miks mies ei sais tykätä?
Ihan nykypäivää tämmönen jo😋
Niin tosiaan! Nyt eletään jo vuotta 2022!
Mitä jos leipoisit vasta kun mumma on teillä, niin mies ei aina ehtisi syödä sitä kakkua?
Ootkohan sinä ap kuvitellut kaiken? Mitään kakkua ei ollutkaan. Eikä miestä. Eikä lapsia, eikä edes mummaa.
Taas tämä sarja-aloittaja: milloin on mies, poika, isä, kaveri tai setä syönyt kakun, lampaan tai kokonaisen härän. Keksi jotain uutta, ap.
Minun mies söi viime yönä koko jääkaapin, johtoineen päivineen. Oli syönyt jo puolet keittiökaapeistakin kunnes huomasin ja kerkesin väliin. Siinä samalla hotkaisulla meni Hilma tädin perintö posliinit ja paljon hyviä tuppervaara kippoja. Kakku asetit ja kaikki. Kyllä nyt harmittaa ihan vietävästi.
Viime viikonloppuna se söi olohuoneen pöydän ja auton talvirenkaat.
Arttu perkele!
Ootko kokeillut semmosta, että jättäisit kieltolaput pois?
Mun serkkuni mies on nimittäin semmonen, että luki missä tahansa että "kielletty", niin siitä se vasta innostuu!
Heti tekee just päinvastoin, aikuinen mies!
Vierailija kirjoitti:
Minun mies söi viime yönä koko jääkaapin, johtoineen päivineen. Oli syönyt jo puolet keittiökaapeistakin kunnes huomasin ja kerkesin väliin. Siinä samalla hotkaisulla meni Hilma tädin perintö posliinit ja paljon hyviä tuppervaara kippoja. Kakku asetit ja kaikki. Kyllä nyt harmittaa ihan vietävästi.
Arttu perkele!
En kestä🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Sen lisäksi että mies ei osaa lukea, on vielä ahne paskiainen. Kannattaa laittaa kierrätykseen. Mitään tollakaan tee.
Oliko tämä mieheltä ensimmäinen rohmunta? Muuten hyvä mies?
Vierailija kirjoitti:
Sen lisäksi että mies ei osaa lukea, on vielä ahne paskiainen. Kannattaa laittaa kierrätykseen. Mitään tollakaan tee.
Äläs nyt;
Voihan sen laittaa käytöskouluun.
Ei sitä heti kannata luovuttaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arttu perkele!En kestä🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
En minäkään. Se syö kaiken. Miten tässä nyt teen juustokakun kun ei ole enää edes asioita? Nii. Kyllä nyt harmittaa.
Ihan itku tulee kun ajattelen että ei ole nyt Artulle edes kakkua aamukaffeelle.
Miehelle oma herkkukaappi, mistä voi rohmuta mielensä kyllyydestä.
Saat hämättyä sen sinne, niin mumman herkut säästyy (* voishan sitä ainakin kokeilla...).
Mitäs puppa tähän kaikkeen sanoo, onko kukaan edes kysynyt puppalta????
Pitäiskö kuitenkin hankkia joku tukihenkilö?
Juhlakausi on vasta aluillaan ja tulee vielä monen monta kiusausta miehelle eteen...
Eikö ole hyvä että tuo homma jäi niinkuin kotiin eikä mennyt vieraille ihmisille.
Hittoako muita paapot