Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein teillä tyhjentyy suoli ja mihin aikaan päivästä? Tarvis neuvoja...

Vierailija
13.10.2006 |

Tää ei ole sit mikään vitsi tää kysymys. Mua nimittäin ihmetyttää/ huolestuttaa, että mun peräsuoli tyhjenee aina aamuisin ja usein loppupäivä voikin olla, ettei tarvi kakkoshädällä käydäkään. Joskus aamuisin on jopa tosi kiire vessaan esim. aamupalan jälkeen ja joskus maha on löysällä ja saattaa olla kakkostarve parikin kertaa aamulla. Kai tämä on normaalia? Mun mielestä mun isällä on sama juttu. Ei kai siinä mitään ihmeellistä ole jos suoli toimii vain aamuisin?

Sit olen kans miettinyt, että nyt kun olen jättänyt e-pillerit pois pitkän käytön jälkeen, niin maha on muutenkin ollut muutenkin tosi herkkä ja omituinen, pulputellut ja äännellyt ja korventanut. Kai tässä on tulossa luulosairaaksi!

Mutta kiitos vastanneille ja hyvää viikonloppua!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan miettinyt et se olis jotenkin omituista...?

Vierailija
2/3 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamuisin toimii liiankin hyvin. Eli yleensä saan juosta aamulla vessaan ja käydä useammankin kerran istunnolla, vatsa on aina löysällä. Kävin asian tiimoilta lääkärissäkin ja diagnoosina ärtynyt paksusuoli. Siihen ei oikein ole mitään hoitoa, ruokavalio auttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy seurata ja jos alkaa vaivaa, niin mennä lääkäriin. Tosin stressaan mahalla kyllä ihan kaikkea mahdollista, vaikken itse edes sitä tiedosta. Joten voi johtua siitäkin. Terveisin alkuperäinen kirjoittaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi