Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Amber Heardin uusi leffa ja muutto Eurooppaan - mitä olet mieltä?

Vierailija
29.06.2023 |

Amber Heard muutti Espanjaan viime vuotisen oikeudenkäynnin jälkeen. Taorminan elokuvafestivaaleilla julkaistiin leffa "In the Fire".

Minä luulen, että Euroopassa monet eivät seuranneet oikeudenkäyntiä ja vieläkin uskovat siihen, että Amber oli viaton uhri. Oikeudenkäynti ja todisteet puhuivat aivan eri kieltä.

Minua vähän ärsyttää, että sitten, kun on maine mennyt omalla mantereella, lähdetään Eurooppaan porskuttelemaan "aivan pokkana". Minulla ei ole aikomustakaan käyttää senttiäkään rahaa mihinkään elokuvaan, missä tämä nainen esiintyy.

Mitä te olette mieltä? Näkisitkö mieluummin Amberin ostavan paluulipun USA:han?
Ja toinen kysymys: katsoisitko Johnny Deppin leffoja?

Terveisin 60-vuotias naishenkilö :-)

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama missä on. En pysty katsomaan ko. eukon naamaa. Johnnyn leffoja katson kyllä, jos tarina kiinnostaa.

Vierailija
2/26 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nainen ei saisi harjoittaa ammattiaan eli näytellä. Mistä tällainen viha häntä kohtaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nainen ei saisi harjoittaa ammattiaan eli näytellä. Mistä tällainen viha häntä kohtaan?

Olen AP. Ei minulla ole mitään vihaa häntä kohtaan. Ei so ole vihaa, jos ei mene katsomaan jotain elokuvaa. Jos vaikkapa syön vain kananlihaa, eihän se tarkoita, että vihaan lehmiä tai muista eläimiä. On jokaisen henkilökohtainen valinta.

Vierailija
4/26 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummatkin henkilöt kunnostautuneet aineiden ja lääkkeiden käyttäjinä/väärinkäyttäjinä.

Suhteessa aggressori ja v_kivaltainen/v_kivaltaisempi oli kyllä Amber. En ole hänen elokuviaan nähnyt. Vähän sama pätee JD:hin. Joskus aivan nuorena katsoin 21 Jump Streetiä. Sitten joskus lainavideolta Saksikäsi Edwardin. Siihen ne sitten kai jääkin.

En näe mitään syytä millään tavalla tukea kumpaakaan. Mieluummin lahjoitus hyväntekeväisyydelle kuin ostaisin lipun elokuvaan, jossa jompikumpi esiintyy.

Kaiken kohun jälkeen kumpikin on lähtenyt Eurooppaan. Tännehän tulee tähtiä tai ns. tähtiä, joilla ei bisnes kulje kotimaasa. Jennifer Rush,  Donna Summer, David Hasselhof, Anastacia. On varmaan yksi jos toinen muukin, nämä vain tuli ekaksi mieleen.

Vierailija
5/26 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen väitöksensä että Depp olisi hakannut häntä eivät ainoastaan olleet tekaistuja, mutta täysin toisinpäin. Heard hakkasi Deppiä, josta nauhoite kun Heard pilkkasi Deppiä ettei kukaan usko ja mitä väliä jos vähän lyö. Myös p a s k o i heidän yhteiseen sänkyyn ja syytti koiraan, joka oli chihu tai muu pieni rotu. Myös Heardin aikaisemmat suhteet match fyysiseen pahoinpitelyyn, josta lähestymiskielto uhrilta. Tästä viha. 

Vierailija
6/26 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

J on kyllä väkivaltainen henkilö siinä missä A. En todellakaan katso kummankaan henkilön elokuvia.

Se, että vitsailee jonkun mrhaamisella ja sen ruumiin kanssa leikkimisellä ei ole sori vaan normaalia. 

Vierailija
7/26 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen AP. Ei minulla ole mitään vihaa häntä kohtaan. Ei so ole vihaa, jos ei mene katsomaan jotain elokuvaa. Jos vaikkapa syön vain kananlihaa, eihän se tarkoita, että vihaan lehmiä tai muista eläimiä. On jokaisen henkilökohtainen valinta.

Narsistit ei ymmärrä vastaustasi :D

Vierailija
8/26 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amber Heardin vois sitoa torille ison pleksilaatikon sisään ja heittää joka päivä laatikkoon yksi rotta. Siinä sitten rotat söis akan pikkuhiljaa elävältä.

Vierailija
9/26 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se Deppkin siirtynyt Eurooppaan näyttelemään eli sama strategia molemmilla?

Vierailija
10/26 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se Deppkin siirtynyt Eurooppaan näyttelemään eli sama strategia molemmilla?

Depp teki leffan Ranskassa ja osti itselleen jonkun ison tiluksen Englannista. Amber asuu Espanjassa. Tuntuu vähän siltä, että luottavat siihen, että eurooppalaiset eivät seuranneet oikeudenkäyntiä niin paljon kuin Pohjois-Amerikassa.

Ei kiinnosta kummankaan leffat. Seurasin oikeudenkäyntiä tosi tiiviisti ja tulos kyllä oli, että se kamalampi ja väkivaltaisempi oli Amber. Tekopyhyyden huippu se nainen.

Vierailija
11/26 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

J on kyllä väkivaltainen henkilö siinä missä A. En todellakaan katso kummankaan henkilön elokuvia.

Se, että vitsailee jonkun mrhaamisella ja sen ruumiin kanssa leikkimisellä ei ole sori vaan normaalia. 

Ne tekstarit olivat kyllä tosi rajuja. Mielestäni kumminkin etupäässä mustaa huumoria ja frustraation purkamista. Stressinpurkutapa. Jos pystyy nauramaan, se helpottaa oloa. Kun kuuntelee pariskunnan nauhotuksia, AH oli kyllä aivan hirveä. Pilkkaa ja aggressiota kyllä riitti. Tietysti ei kumpikaan mikään enkeli ollut.

Myönnettävä on, että kauheilta ne viestit kuulosti.

Vierailija
12/26 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deppillä on ollut paljon ongelmia naisten kanssa ja tietty mainekin.

Hävinnyt pari oikeusjuttua Briteissä.

Vierailija
13/26 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ämpäri kuulee on todella kaunis. Aivot voi olla vähän lahot, mutta niinhän meillä kaikilla tavalla tai toisella.

Vierailija
14/26 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänen väitöksensä että Depp olisi hakannut häntä eivät ainoastaan olleet tekaistuja, mutta täysin toisinpäin. Heard hakkasi Deppiä, josta nauhoite kun Heard pilkkasi Deppiä ettei kukaan usko ja mitä väliä jos vähän lyö. Myös p a s k o i heidän yhteiseen sänkyyn ja syytti koiraan, joka oli chihu tai muu pieni rotu. Myös Heardin aikaisemmat suhteet match fyysiseen pahoinpitelyyn, josta lähestymiskielto uhrilta. Tästä viha. 

Molemmat olleet syyllisiä. Amber mätti ehkä enemmän ehkä ei. Johnnyn asianajajat olivat parempia,ja Amber valehteli.

Vierailija
15/26 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tunne/tiedä yhtäkään ihmistä, joka pitäisi Heardia viattomana. Kyllä oikeudenkäyntiä seurattiin aika tiiviisti kaikilla palstoilla ja somealustoilla.

Vierailija
16/26 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on aina viehättäneet naiset jotka tekevät pökäleitä sänkyyn.

Vierailija
17/26 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska Johnny on niiiiiiin iiihanaaa näiden keski-ikäisten mammojen mielestä, se ei voi tehdä mitään väärää ja vaikka tekisikin niin iiih, Johhhnny <3 <3 <3

Vierailija
18/26 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amberin leffoja en pysty katsomaan. En, vaikka sen ohjaisi Quentin Tarantino. Niin vastenmielinen kuva on hänestä syntynyt.

Johnny on asia erikseen. 

Vierailija
19/26 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo sänkyyn ulostaja osaa näytellä.

Vierailija
20/26 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson leffoja ja sen hahmoja enkä tähtiä, jotka esittävät itseään. Siinä mielessä ei haittaa jos sattuvat olemaan jossain leffassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan