Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen tervehti hymyillen vastaan tullessa luontopolulla. Uskomatonta. M48

Vierailija
28.05.2022 |

Leukani loksahti.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpäinon aina ollut tapana, että luontopoluilla tervehditään. Samalla voi kysellä vastaantulijalta vaikka, pääseekö etenemään kuivin jaloin?

Vierailija
22/37 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et tee rikosilmoitusta seksuaalisesta häirinnästä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisit paikalle. Ei näin voi toimia Suomessa.

Vierailija
24/37 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun havaintojani:

Ylipainoiset ja vaatimattoman näköiset usein tervehtivät.

Todella kuvankauniit tervehtivät.

Hoikat ja perusnätit eivät tervehdi.

Sama kokemus muissakin ympyröissä. Juuri ne nätit mutta ei ihan missit ovat tylyimpiä.

Vierailija
25/37 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tapauksessa on nyt kaksi vaihtoehtoa. Joko nainen ei ollut kantasuomalainen tai sitten mies oli yli 60v.

Suomalaiset naiset eivät varmana tervehdi tuntematonta miestä missään tilanteessa, poislukien papparaiset.

Ilme on kohdatessa yleensä kuin myrkyn niellyt ja nainen vain haluaa äkkiä pois lähietäisyydeltä.

Vierailija
26/37 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaisin poliisille. Todennäköisesti oli jotain rikollista meneillään.

Vierailija
27/37 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luontopoluilla tällainen on tapana, et ola tainnut paljon metsissä kulkea. Vastaantulijoita tavallisesti tervehditään. Sinulla vain sattui vastaan kävelemään nainen, mikä sai naista kokemattoman viisarisi värähtämään. Ei tarvitse kummastella asiaa enää.

Näin, kävelen paljon koirani kanssa metsissä, luontopoluilla ja kansallispuistoissa. Poluilla on tapana tervehtiä vastaantulijoita ja ohi meneviä, olivat he sitten ihan mitä puolta vain, nuoria, vanhoja tai siltä väliltä. Lapissa joissakin paikoissa varsinkin tervehditään.

Olen ihmisystävällinen nainen ja minulle on helppoa tervehtiä muita ja joskus voin jopa jutustella vieraiden ihmisten kanssa. N48

Vierailija
28/37 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein noilla luontopoluilla ja patinkointireiteillä on tapana moikata vastaantulevia, ei tuossa ole mitään ihmeellisät ap hyvä.

Vierailija
29/37 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tämä varsin outo tapakulttuuri meillä tämä tervehtimättömyys ja jopa katsekontaktin välttäminen.

Keskieurooppalainen pitää tätä kyllä töykeytenä ja jotenkin moukkamaisuutena. Ja onhan se sitä.

Ja kun joku jossain erehtyy tervehtimään täällä tuntematonta, niin pahathan sillä on heti mielessä, ja raiskaaja se on tai joku muu hullu.

Jos Sveitsissä jätät kohdatessa gryetzit sanomatta, niin reaktio on juuri päinvastainen.

Vierailija
30/37 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et raiskannut?

Vierailija
31/37 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minäkin joskus hymyillyt. Polun korkeimmassa kohtaa oli kaksi miestä kaukoputkineen, kun sienikoreineni saavuin paikalle. Ihan hymyssä suin kuuntelin, mitä kaikkea taivaalla on näkynyt. Tämä siis syysmuuton aikoihin pari vuotta sitten.

- n 59

Vierailija
32/37 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit kysynyt seksiä luonnonhelmassa.

Vierailija
33/37 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perusilmeeni on hymy ja olen sitä 40 vuotta opetellut suitsimaan. Ällöt miehet tulkitsevat kutsuksi lähestyä, jotkut nuoret miehet lähtevät karkuun luullessaan, että yritän iskeä.

Olen lesbo.

Naurva rekkalesbo, tragikoomista.

Ennemmin lipstick. Yksi eksäni mielellään esitti Nauravaa kulkuria karaokessa, mutta hänelläkin oli vain c-kortti.

Lainaamasi

Vierailija
34/37 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli varmaan ulkomaalainen, koska suomalaiset eivät hymyile tai tervehdi

Tätä oli tulossa minäkin sanomaan.

No ilmankos mua aina siks luullaan ulkomaaliseksi jopa rys... haukutaan kadulla kun olen iloinen ja sosiaalinen karjalaine. Vaikka suomalainen.....mutta suomalainen....en ruotsalainen tms....perus suomalainen, mutta silti massasta poikkeava koskaaaaa.........perusjunttisuomalainen ei katso, hymyile eikä puhu....niinkuin palstalaiset uskoo, wau mitä pähkinäkatsetta!

Vierailija
35/37 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olinkohan se minä? Kävin kävelemässä kotimme läheisen luontopolun ja vastaan tuli muutama ihminen. Kaksi olivat naapureita ja heidän kanssaan juttelin vartin, yksi oli ehkä ikäiseni mies yksin ja yksi oli koiraa ulkoiluttava nainen. Koiraa ulkoiluttavan kanssa vaihdoin muutaman sanan ja silitin mukavaa koiraa hetken, ikäistäni miestä moikkasin hymyillen. Pääkaupunkiseudulla olen. N47

Vierailija
36/37 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainem pelkää jopa toista suomalaista luontopolulla. Se kun on sellanen mökkihöperö erakko että kauhistuu jos vastaan tuleekin ihminen, eikä karhu tai susi!!!

Huomaa aloittaja piruilu sinulle! Tottamaar prkl on normaalia metsän helmassa tervehtiä ja hymyillä vastaantulijaa, pässi!!!

Vierailija
37/37 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsi sinut tai luuli joksikin tutuksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme