Elämä tuntuu olevan aika tylsää.
Olen aina yksin ja töissäki yksin. Sinkku. En saa parisuhdetta. Olisi kiva saada jonkinlainen elämä. Kai se yksin pitää jotenkin elämä saada kuntoon.
Kommentit (412)
Taidan lähtee kauppaan ja sitte vaikka salille tai jotain tekemään.
Ei ne naiset vaa musta kiinnostu ei sitte mitenkään.
Kai mun pitää jatkaa yksinäistä ikisinkku elämää.
Elämä on enimmäkseen tavallista arkea.
En halua olla tällänen epänormaali ongelmtapaus. Joka ei kelpas naisille. Mitä järkeä käydä töissä. 60 euroa rahaa ja velkasumma kasvaa vain
Haluaisin olla kuollut. Oon vielä lihonut. Epävakaa persoona. En saa apua. En terapeuttia. Vanhemmat ei jaksa. Oon yksinäinen.
Menettäny kaverit. Parisuhteet. Työhistorian. Töitä on mutta velkaa on 30 tuhatta. Onko tässä mitää järkeä?
No elämä on tylsää. Kaikille. Lapsuus on ainut aika elämästä jolloin ei ole jatkuvasti tylsää. Aikuisen elämä on pelkkää suorittamista. Hyväksy asia tai kärsi.
Säästöjä 0. En saa parempaa autoa. Koska velkaa on niin paljon. Autoon meni 600 euroa rahaa. Tuntuu että oon ongelmatapaus enkä saa oikeeta apua. Enkä selviä veloista. Masentaa ku ei oo rahaa ja on naisten silmissä köyhä luuseri.
T.allu
Ei huvita enää etsiäkkään. On vain yksin. Käy töissä. Ei huvita baarit eikä juominen. Menee vaan rahat ja tulee paha mieli.
Mä en halua elää. Mut mun on pakko vain jaksaa.
Paha mieli jatkuu. Ollut jo yli 2 v. Naisille olen ilmaa ja alkanu hyväksymään sen. Oon 37 v mulla ei oo statusta ja rahaa ja vanha auto. Velkaa on paljon. Ei tässä pahemmin nouse.
Häh, eikös sitä velkaa ollut 24 tuhatta? Miten se voi koko ajan lisääntyä tuollaista vauhtia?
Naiset poistaa mut. Lopettaa vastaamisen. Ehdotan tapaamista. Naiset kohta poistaa. Tai sanoo että nähdään vaan,mutta ei heitä kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Häh, eikös sitä velkaa ollut 24 tuhatta? Miten se voi koko ajan lisääntyä tuollaista vauhtia?
Korot ja kulut on päälle.
Eli mun elämässä ei ole mitään toivoa. Suora itsemurha vaan?
Sun ei kannata heti ensitapaamisella kertoa kaikista ongelmistasi. Ei naisen tarvitse heti tietää millainen autosi on tai palkkaasi. Anna hänen ensin ihastua iloiseen luonteeseesi ja hurmaavaan persoonaasi.
On se kyllä näin naisena helppoa. Vaikka on tyhmä ja syrjäytynyt, niin löytyi mies joka on tyytyväinen, kun pyöräytti hänelle pojan. Hän ei toki ole rikas, on lyhyt, kaljua löytyy yms mutta kuitenkin elättää perheen. Luksukseen ja matkailuun ei toki ole varaa.
En vain kiinnosta naisia.. äsken selasin badoota ei kukaa vieraillu sivuilla.. tinderissä ei tule osumia.. en vain riitä mitenkää ikinä naisille.. samaa ympyrää kierrän kehää.