Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämä tuntuu olevan aika tylsää.

Vierailija
28.05.2022 |

Olen aina yksin ja töissäki yksin. Sinkku. En saa parisuhdetta. Olisi kiva saada jonkinlainen elämä. Kai se yksin pitää jotenkin elämä saada kuntoon.

Kommentit (412)

Vierailija
301/412 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIksen saisi juoda ja käydä yökerhoissa, en ees halua mitää mua 10 kertaa tasokkaampaa hoikkaa bimboa naista.. kuka niin on väittänyt?

niitä sä haluat. ne aina mielessä. älä turhaan valehtele meille ja itsellesi.

No en halua.. mulle riittäis tavis pullukka.

Vierailija
302/412 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sitä naista vaan mistään löydä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/412 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ei kai ihmiset tykkää miks oon ees olemassa mietin usein ku ei oo kavereita ja katon vaa telkkaria ja istun kotona tyhjien seinien kimpussa.

Vierailija
304/412 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No antaa olla. Parempi kun ei tänne kirjota mitään. Pahenee vaan asiat.

Vierailija
305/412 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en oikein viihdy niissä.. käyn enempi yökerhoissa.

Sä et olekaan siellä kuuntelemassa musiikkia, voit tehdä sen kotonasi. Sä menet sinne etsimään naista, sitä et voi tehdä kotonasi.

Vierailija
306/412 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIksen saisi juoda ja käydä yökerhoissa, en ees halua mitää mua 10 kertaa tasokkaampaa hoikkaa bimboa naista.. kuka niin on väittänyt?

niitä sä haluat. ne aina mielessä. älä turhaan valehtele meille ja itsellesi.

No en halua.. mulle riittäis tavis pullukka.

Haluat. Sulle riittää tavis pullukka, eli tyydyt sellaseen.

Vierailija
307/412 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tienaan mitä tienaan.. nytki meni auton korjaukseen rahaa.. mitä naiset oikee olettaa mitä hemmettiä.. vanha auto on en saa parempaa ku en voi ottaa velkaa.. pakko ajaa vanhalla.. on tää elämä jotenki raskasta.. yksin pitää pärjätä ja kestää tätä tuskaa.

Jäin miettimään, että mistä ne naiset tietävät ettei kaverilla ole korkeakoulutusta, rahaa ja bemaria tai Audia ja tietävät, että on velkaa? Jos syy naisten nirsoiluun on tuossa, niin itsehän jannu ne sitten kertoo heti ensimmäisillä lauseilla?

Vierailija
308/412 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kai se yksin pitää jotenkin elämä saada kuntoon." Ap olet täysin oikeassa. Kenenkään velvollisuus ei ole laittaa elämääsi kuntoon, eikä ketään sitä voi puolestasi tehdä. Sitä se on se aikuisuus.

Vierailija
309/412 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla kai pitäs olla vähintää 10 000 € Audi siisti no tietty vuosimalli liian vanha ei saa olla.. säästöjä jonku verran... aina rahaa tietenkin.. statusta.. hieno kello ranteessa.. oikein player

Tämmöiset pukumiehet ovat niitä jotka hengailevat sofiabelorfien ja sarasieppien kanssa. Eli ilmeisesti haaveilet (salaa itseltäsikin) vastaavista megabeibe-naisista? Jos haluaisit ihan "tavallisen naisen" niin siihen riittäisi perussiisti ja fiksu ulkomuoto ja käytöstavat. Ei siihen audeja ja statuksia tarvita. 

Miksi en sitten riitä normaalille naiselle jos minulla on pahasti velkaa ja vanha romu auto? Ja pienet tulot.

Juurikin se tavallinen joka ymmärtää minua ja jolle minä kelpaan.. ei semmosta näköjään löydä.. ne on näitä marimekko hienosto naisia.. missä ne mun tyyliset on jotka on samalla viivalla kun minä.. kysyn vaan?

Ne on varattuja ja perheellisiä.

Vierailija
310/412 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tästä vaan tule mitää.. tinderissä tuli osuma kaikki meni hyvin kunnes kysyin voidaanko nähä se sanoi sopii.. ei kysynyt oikee multa mitään ja nyt huomasin että oli poistanut mut. miksi naiset tekee tollee tinderissä?

Vierailija
311/412 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu ettei mistään tule yhtään mitään. turhauttaa ja ottaa niin päähän. en ees pommittanut en ahdistanut.. yhtäkkiä poisti mut.

Vierailija
312/412 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tää julmaa ja raakaa tää deittailu.. yleensä pyörin ympyrää ja mistään ei tule mitää.. monet naiset on nyt sanonut nähdään vaan mutta en luota enää yhtään. eivät ole halunneet nähdä.

Vierailija
313/412 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei voi mitää jatketaan sinkkuutta ja elämää yksin.

Vierailija
314/412 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIkähän ihmisiä vaivaa,, yhtäkkiä kaikki hiljeni ja on yksinkeskustelua ja kukaan ei vastaa.

Vierailija
315/412 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No unohdan koko sivuston sitten ja keskustelun. Ihan sama.

Vierailija
316/412 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset osaa olla nykyää tosi ilkeitä ja inhottavia.

Vierailija
317/412 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saisi yhtään ruikuttaa. Ei saisi jauhaa naisista.. ei saisi niinku mitää kertoa.. miehessä on jatkuvasti vikaa.. ihmisiä haukutaan ja ollaan niin ilkeitä ja saadaa toisen itsetunto matalalle.

Vierailija
318/412 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile nyt kerran sitä tavallista karaokebaaria. Siirryt sit takaisin yökerhoihin, jos ei natsaa. Mut jos et suostu edes yrittämään, niin sitten on turha uikuttaa.

Vierailija
319/412 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en vain viihdy semmosissa.. ne naiset on alkoholisteja ja juoppoja.. en itse ole semmoinen käyn töissä ja olen kunnollinen miksi ihmeessä mun pitäs niissä käydä. .eikö mun naama riitä koulutetuille naisille?

Vierailija
320/412 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen miksen riitä vaikka mulla on asiat hyvin ja käyn töissä ja en juo joka vloppu en polta.. en oo mikää huumesekopää.. miksen vaa kiinnosta teitä naisia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan