Elämä tuntuu olevan aika tylsää.
Olen aina yksin ja töissäki yksin. Sinkku. En saa parisuhdetta. Olisi kiva saada jonkinlainen elämä. Kai se yksin pitää jotenkin elämä saada kuntoon.
Kommentit (412)
Tekis mieli kunnolla vetää turpaa tommosia pellejä jotka haukkuu minut vammaiseksi.
T. Allu
Nyt saa riittää tämä touhu kiitos ja näkemiin.
Ei kukaan täyjärkinen jaksais näin pitkään trollata.
Etsi persoonallisuushäiriöinen nainen. Ei sun touhua kukaan tavallinen nainen ala katteleen.
Selvä. Hakkaa vaikka päätäs seinää ei kiinnosta.
T. Allu
Menkää vaikka kaikki sekopäät hullut mielisairaalaan haukkujat.
T. Allu
Vierailija kirjoitti:
Etsi persoonallisuushäiriöinen nainen. Ei sun touhua kukaan tavallinen nainen ala katteleen.
Ei sille kelpaa, koska hän luulee itse olevansa normaali.
Vierailija kirjoitti:
Syön lääkkeeni. Ei ne auta. Oon silti kaveriton ja yksinäinen ja kaipaan elämänkumppania.
Ei ne lääkkeet luonteeseen auta.
En ole normaali. Vaan mulle kelpaa nätti samanlainen nainen. Ei niitä vain mistään löydä. Mulla on vakituinen työ silti
Mulle kelpais lihava yksinkertainen nainen myös. En jaksa olla sinkku enää. En kelpaa misseille. En tavallisille en tiiä mun elämästä enää mitään. Luovutan. Heido.
Siis ymmärsinkö oikein? Olet lihava, kehitysvammainen skitsofreenikko ja uskot löytäväsi vauvapalstalta kauniin, hoikan, koulutetun ja tervejärkisen naisen itsellesi? Ja olet saanut aiheesta aikaan melkein 400 viestin ketjun? En nyt tiiä pitäskö itkee vai nauraa, mut hieman kyllä pelottaa, miten sekapäistä sakkia liikkuu vapaana🤔
En halua mitään kaunista missiä. Mulle riittää ihan tavallinen. Nyt en jaksa. Heido.
Vierailija kirjoitti:
Sun ei kannata heti ensitapaamisella kertoa kaikista ongelmistasi. Ei naisen tarvitse heti tietää millainen autosi on tai palkkaasi. Anna hänen ensin ihastua iloiseen luonteeseesi ja hurmaavaan persoonaasi.
En tietenkää kerro.. mutta jo alkuvaiheessa nainen poistaa minut tai lopettaa vastaamisen. onko tässä mitään järkeä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun ei kannata heti ensitapaamisella kertoa kaikista ongelmistasi. Ei naisen tarvitse heti tietää millainen autosi on tai palkkaasi. Anna hänen ensin ihastua iloiseen luonteeseesi ja hurmaavaan persoonaasi.
En tietenkää kerro.. mutta jo alkuvaiheessa nainen poistaa minut tai lopettaa vastaamisen. onko tässä mitään järkeä?
Jos sun kuvasi on niistä ollut ok, niin silloinhan sun viestien on pakko olla se mikä saa ne häipymään. Sä alat tietty pommittaa niitä 20 viestillä tunnissa. Ja viestien sisältö on tätä samaa pashaa olen pitkä, mulla on hieno asunto ja työpaikka, vähän mahaa on kertynyt jaadijaa.
En todellakaa pommittanut. Nainen vaan poisti mut.
Huonoa tuuria naistenkaa jatkuvasti en ees voi ymmärtää. Pitäs olla rahaa ja statusta että saa naisen.
Miksi Allu ei ikinä pidä mielenterveyttään ja älyn puutetta syynä yksinäisyydelle?
Onko tämä jonkinlainen defenssi että jankataan vain rahasta/statuksesta/ulkonäöstä/autosta jne vaikka nämä asiat eivät ole se todellinen syy miksi jää yksin.
No yksin olen ja masentunut ku en löydä kumppania.
En ole kehitysvammainen. Hakatkaa päätä seinään pellet.