Elämä tuntuu olevan aika tylsää.
Olen aina yksin ja töissäki yksin. Sinkku. En saa parisuhdetta. Olisi kiva saada jonkinlainen elämä. Kai se yksin pitää jotenkin elämä saada kuntoon.
Kommentit (412)
Vierailija kirjoitti:
Moi Allu! Katoitko Suomen pelin?
No siitähän vaa masentuu lisää!
Vierailija kirjoitti:
Oh lawd. Kohta Allulla on kesäloma ja aikaa rutkuttaa täällä 7 - 23. 🙈
Niin se tekee käytännössä nytkin. Täytyy olla melkonen univaje ja se yhdistettynä valtaviin henkisiin ongelmiin, niin huhhuh..
Elämähän on tylsää, mikäli omassa päässä ei liiku mitään, tämä koskee 99 prossaa tämänkin palstan uunoista.
Ihminen on eläimistä surkein käyttämään potentiaaliaan, näkyy tälläkin palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Elämähän on tylsää, mikäli omassa päässä ei liiku mitään, tämä koskee 99 prossaa tämänkin palstan uunoista.
Ihminen on eläimistä surkein käyttämään potentiaaliaan, näkyy tälläkin palstalla.
Mun pään sisällä ei paljoa liiku, mutta ei mulla silti tylsää ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun pään sisällä ei paljoa liiku, mutta ei mulla silti tylsää ole.
Tämäkin saattaa vapauttaa, tiedän monia vastaavia. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On siisti tyyli. En oo ruma. Urheilen. En ymmärrä millanen pitäs olla.
Rolex-ranteinen audimies tietty, sitähän olet täällä ahkerasti jankuttanut :D
Liikut aivan väärissä paikoissa, pintaliitoyökerhoista et löydä oman tasosi naisia sitten millään. Kun vaihdat nuo baarit ihan perus-lähiöpubeihin niin kappas vaan, alkaa sitä seuraa löytyä. Myös juttuseuraa muista miehistä, tarvitset myös sitä vuorovaikutusta. Repäise kerrankin ja lähde tutkimusretkelle vaikka Jakomäen tai Itäkeskuksen soittoruokaloihin.
Tätä Allulle on hoettu, muttei vajakille mene kaaliin. Pitää väkisin mennä sinne pintaliitopaikkaan itseään reilusti nuorempien ja tasokkaampien naisten joukkoon ja sitten uikuttaa, miten pinnallisia naiset on.
No en viihdy pubeissa.. eikö sitä kukaan tajua.. yökerhoissa on hyvää musiikkia.. mistä niitä naisia sitten saa? Oonko mä muka niin ruma ja oksettava etten saisi semmosta naista?
No joo en nyt jaksa taas alkaa lähtee mukaan tähän touhuun mulla menee nyt ihan hyvin elämä ei valittamista. Mä haluan joskus käydä yökerhoissa ku en tiedä missä sitte kävisin. Mä käyn töissä asiat on hyvin en ole mikää alimman tason mies en todellakaan. Mutta ihmiset ei sitä koskaan tajua ja myöskään kehitysvammainen en ole, Moikka.
Mulla on oikeesti mitta täynnä näitä sekopäitä ja paskanjauhajia kun kaikki ei ole totta mitä olen sanonut ja ette usko ja jauhetaan ja ollaan niin kusipäitä.. hankkikaa elämä ihmiset.
Missä yökerhossa sitten käyt? Ethän vaan ollut taas lauantai-iltana Zetorissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liikut aivan väärissä paikoissa, pintaliitoyökerhoista et löydä oman tasosi naisia sitten millään. Kun vaihdat nuo baarit ihan perus-lähiöpubeihin niin kappas vaan, alkaa sitä seuraa löytyä. Myös juttuseuraa muista miehistä, tarvitset myös sitä vuorovaikutusta. Repäise kerrankin ja lähde tutkimusretkelle vaikka Jakomäen tai Itäkeskuksen soittoruokaloihin.
Tätä Allulle on hoettu, muttei vajakille mene kaaliin. Pitää väkisin mennä sinne pintaliitopaikkaan itseään reilusti nuorempien ja tasokkaampien naisten joukkoon ja sitten uikuttaa, miten pinnallisia naiset on.
No en viihdy pubeissa.. eikö sitä kukaan tajua.. yökerhoissa on hyvää musiikkia.. mistä niitä naisia sitten saa? Oonko mä muka niin ruma ja oksettava etten saisi semmosta naista?
No sun pitää tehdä valinta, joko hyvä musiikki tai naiset. Sää valitset mielummin musiikin.
Vierailija kirjoitti:
Missä yökerhossa sitten käyt? Ethän vaan ollut taas lauantai-iltana Zetorissa?
En käy niissä en vaa jaksa... enkä juo joka vloppu.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on oikeesti mitta täynnä näitä sekopäitä ja paskanjauhajia kun kaikki ei ole totta mitä olen sanonut ja ette usko ja jauhetaan ja ollaan niin kusipäitä.. hankkikaa elämä ihmiset.
Miksi sitten valehtelet meille asioita?
Mulla kuitenki menee hyvin en oo alkoholisti en polta.. hyvät hampaat. .urheilen.. jopa pystyn pitämään autoa.. ihan hyvin menee.
MIksen saisi juoda ja käydä yökerhoissa, en ees halua mitää mua 10 kertaa tasokkaampaa hoikkaa bimboa naista.. kuka niin on väittänyt?
Mulle riittäis samanlainen köyhä.. isomahainen lihava nainen.. mistä semmosen sit vaan löytää.
Vierailija kirjoitti:
MIksen saisi juoda ja käydä yökerhoissa, en ees halua mitää mua 10 kertaa tasokkaampaa hoikkaa bimboa naista.. kuka niin on väittänyt?
niitä sä haluat. ne aina mielessä. älä turhaan valehtele meille ja itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sun pitää tehdä valinta, joko hyvä musiikki tai naiset. Sää valitset mielummin musiikin.
Hyvää musaa voi kuunnella kotonaankin.
Vierailija kirjoitti:
Mulle riittäis samanlainen köyhä.. isomahainen lihava nainen.. mistä semmosen sit vaan löytää.
No ei ainakaan sieltä yökerhoista. Kokeile sitä lähiöpubia.
No en oikein viihdy niissä.. käyn enempi yökerhoissa.