Onko 171.5cm mies lyhyt?
Kommentit (77)
Täydellinen. Mä olen 160 cm nainen ja kerrankin ylettäisin pussaamaan varvistamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon kokoinen selviää modernissa sodassa parhaiten. Pitkät joutuvat kyyristelemään ja saavat luoteja nuppiinsa helposti. Mitä isompi mies sitä helpompi osua luodein ja sirpalein. Yli 180cm tulee vähenemään sodissa nopeasti.
Ero 170 ja 190cm välillä on jo sellainen että eiköhän pitkät miehet ole Ukrainasakin saaneet kuolettavat osumat. Näkyy pitkältä kaukaa ja osuu helpommin. Pitkä mies on huono sodissa mutta hyvä poimimaan omenia puusta.
Pitkät ukot on räjähdelleet pieniksi paloiksi tai ovat päätä lyhyempiä... sellaista s3 sota pitkille miehille on. Vähän erilaista kuin viikinkitaistelut. Nyt koosta onkin vain haittaa taistelussa.
Ihan hyvän mittainen. Itse tunnen vetoa ei-niin pitkiin miehiin, sillä usein heillä on hyvä, ryhdikäs kroppa. Pidemmät miehet ovat usein jollain lailla ryhdittömiä ja kömpelöitä eikä kovin puoleensavetäviä. En usko että olen ainoa, joka tuntee näin.
On todella lyhyt. Miehen pitää olla vähintään 185 cm pitkä. 😊
Onko älykkyysosamäärän 95 omaava vajaaälyinen?
Vierailija kirjoitti:
Tuon kokoinen selviää modernissa sodassa parhaiten. Pitkät joutuvat kyyristelemään ja saavat luoteja nuppiinsa helposti. Mitä isompi mies sitä helpompi osua luodein ja sirpalein. Yli 180cm tulee vähenemään sodissa nopeasti.
Juu, laitetaan pätkät etulinjaan. Suomalaisten geeniperimäkin paranee.
Lyhyet miehet on itsekkäitä. Kärsivät koko ikänsä lyhyydestään, mutta eivät kuitenkaan pidättäydy tekemästä lapsia, ja periyttämästä lyhyyttä seuraavankin sukupolven kärsittäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyet miehet on itsekkäitä. Kärsivät koko ikänsä lyhyydestään, mutta eivät kuitenkaan pidättäydy tekemästä lapsia, ja periyttämästä lyhyyttä seuraavankin sukupolven kärsittäväksi.
Napoleon-kompleksi.
Lyhyt mies voi käyttää korkokenkiä, kuten Damiano David.
Tumpit laskee pituutensa millimetrin tarkkuudella.
Ilmoitanko 171 vai 172? Jos en ilmoita puolen sentin tarkkuudella? Ap
Ei ole. On vielä lyhyempiä. Joten se siitä.
Ole ylpeä itsestäsi ja muista hyvä ryhti ja pidä se selkä suorana läpi elämän.
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitanko 171 vai 172? Jos en ilmoita puolen sentin tarkkuudella? Ap
No kait se 172 näyttää sentin paremmalta ku 171
171 cm/ 90 kg, full of muscle, no problemos! :)
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisten miesten keskipituus on 180cm, joten onhan toi paljon alle sen. Eikä mua tarvitse uskoa, googlaamalla voi itse tarkistaa.
Paljon? Noin 5%. Jos suomalaisten keskipalkka on 3000e ja tienaa 2850e niin silloin tienaa "paljon alle keskitason" ja on pienituloinen?
Kaikki minua pidemmät eivät voi olla liian lyhyitä.