Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 171.5cm mies lyhyt?

Tietääkö kukaan
28.05.2022 |

Onko lyhyt mieheksi 171.5

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lyhyt, ainakin minun vierellä.

t. Nainen 179 cm

Vierailija
42/77 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K ä ä p i ö.

Housuissas on.😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ottaa ainakin saman pituinen nainen niin pojasta ei tule ihan pätkä.

Et ole perinnöllisyystieteessä kovin hyvä.

Itse olen 167 ja mies saman pituinen.

Poikamme on melkein 190.

Suvussa ei tarvitse olla kuin joku pitkä yksilö, jolloin jälkeläiset voivat olla paljon vanhempiaan pitempiä.

T.tutkija

Vierailija
44/77 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli miehet lyhyempiä, kun joutui tekeen raskasta työtä, mutta nykyään kaikki pääsee helpommalla ja on sellasia hongan kolistajia, joten nykyään 171cm mies on alle keskimitan.

Vierailija
45/77 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Oma mieheni on lyhyempi kuin tuo ja minä olen häntä hieman pidempi. Ei häiritse, kun en esim. Korkkareita muutenkaan tykkää käyttää ja mies on sopivan itsevarma ja ryhdikäs :)

Lyhyt mies on ongelma vain jos se on miehelle itselle ongelma. Esim. Itsesäälissä rypeminen ja katkeruus tai itseään pidempien naisten lyttääminen ja haukkuminen epänaisellisiksi oman epävarmuuden vuoksi

Vierailija
46/77 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mutta sopiva. 

Kaikki tuon pituiset tietämäni miehet ovat ihan normaalisti saaneet naisen itselleen. Ei siis huolta. 

Vierailija
47/77 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
48/77 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama

Vierailija
49/77 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten miesten keskipituus on 180cm, joten onhan toi paljon alle sen. Eikä mua tarvitse uskoa, googlaamalla voi itse tarkistaa.

Vierailija
50/77 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö vaihtaa sukupuolta ja alkaa tyttöilemään? AP

Miksi?

Vierailija
51/77 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisten miesten keskipituus on 180cm, joten onhan toi paljon alle sen. Eikä mua tarvitse uskoa, googlaamalla voi itse tarkistaa.

Mutta sitten taas on pidempi kuin miesten globaali keskipituus eli ei ole lyhyt.

Vierailija
52/77 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K ä ä p i ö.

Vähän niinkuin Putler. Käyttää sitten piilokorkokenkiä poloinen.

Vierailija
53/77 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta sitten taas on pidempi kuin miesten globaali keskipituus eli ei ole lyhyt.

Juu, Kiinassa olis oikein hujoppi.

Vierailija
54/77 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alle 175 cm pitkät miehet ovat lyhyitä miehiksi. 

No se on vähän että miten asian suhteuttaa. Jos esim 173cm mies luokitellaan lyhyeksi, niin se on aika lailla sama kuin 2500 euroa kuukaudessa tienaava luokiteltaisiin köyhäksi, koska keskiansio on 3300/kk.

Vierailija
55/77 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon kokoinen selviää modernissa sodassa parhaiten. Pitkät joutuvat kyyristelemään ja saavat luoteja nuppiinsa helposti. Mitä isompi mies sitä helpompi osua luodein ja sirpalein. Yli 180cm tulee vähenemään sodissa nopeasti.

Vierailija
56/77 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon kokoinen selviää modernissa sodassa parhaiten. Pitkät joutuvat kyyristelemään ja saavat luoteja nuppiinsa helposti. Mitä isompi mies sitä helpompi osua luodein ja sirpalein. Yli 180cm tulee vähenemään sodissa nopeasti.

Ero 170 ja 190cm välillä on jo sellainen että eiköhän pitkät miehet ole Ukrainasakin saaneet kuolettavat osumat. Näkyy pitkältä kaukaa ja osuu helpommin. Pitkä mies on huono sodissa mutta hyvä poimimaan omenia puusta.

Vierailija
57/77 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ero 170 ja 190cm välillä on jo sellainen että eiköhän pitkät miehet ole Ukrainasakin saaneet kuolettavat osumat. Näkyy pitkältä kaukaa ja osuu helpommin. Pitkä mies on huono sodissa mutta hyvä poimimaan omenia puusta.

Lyhyt mies siellä yrittää keksiä hyviä puolia lyhyydelleen. 😁

Vierailija
58/77 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansainvälisesti keskimittaa (samaa sarjaa kuin latinot), Pohjois- ja Itä-Euroopassa keskivertoa lyhyempi. Veljeni (29) on tuota luokkaa, seuraa näyttää riittävän. Munan kokoa en onneksi tiedä. Lompakko lienee hukassa.

Vierailija
59/77 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhyt mies siellä yrittää keksiä hyviä puolia lyhyydelleen. 😁

Yksinkertaista fysiikkaa vain. Kaikki armeijan käyneet tietää ton.

Vierailija
60/77 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo lyhyt, mutta minulle olisi kyllä ihan riittävän pitkä. Olen itse 160cm enkä edes usein kiinnostu pitkistä  miehistä. 10cm pituusero on juuri sopiva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän