Onko 171.5cm mies lyhyt?
Kommentit (77)
Onhan se, mutta ei se minua haittaa ja voisin hyvin deittailla lyhyempää miestä :)
N178cm
Vierailija kirjoitti:
Ei ole jos pankkitilillä useampi miljoona ja iso muna housuissa.
Jo pelkät miljoonat riittää, mutta iso muna lasketaan myös eduksi. Kunnon golddigger-kana toljottaa etupäässä miehen tilin saldoa ja miettii, miten saa miehestä parhaiten hyötyjä. Siinä sivussa miehen pituus on sivuseikka. Mies saa olla vaikka 140 cm saunatonttu, kunhan ei vain ole köyhä. Rahaton on mitätön, vaikka pituutta olisi yli 210 cm.
No onhan se omastaankin mielestä lyhyt, kun pitää ilmoittaa pituus noin tarkasti puolen sentin tarkkuudella. 😁
On lyhyt ja tiedät sen hyvin itsekin.
Saman pituinen kuin minä naisena. Ei pitkä, mutta miksi kaikkien pitäisi edes olla pitkiä? Osa ihmisistä on tosi älykkäitä, osa tosi pitkiä, osa tosi ilkeitä, osa tosi hauskoja jne. Olin muuten joskus järjettömän ihastunut saman pituiseen mieheen. Olisin ottanut, jos olisin saanut.
Ei ole. Aivan hyvä pituus. Kyllä sinä kelpaat juuri sen mittaisena kuin olet.
Vierailija kirjoitti:
Saman pituinen kuin minä naisena. Ei pitkä, mutta miksi kaikkien pitäisi edes olla pitkiä? Osa ihmisistä on tosi älykkäitä, osa tosi pitkiä, osa tosi ilkeitä, osa tosi hauskoja jne. Olin muuten joskus järjettömän ihastunut saman pituiseen mieheen. Olisin ottanut, jos olisin saanut.
Sama täällä, mutta mies oli minua lyhyempi ja siksi minä en häntä pidempänä hänelle kelvannut. Näin ainakin sanoi.
Pitäiskö vaihtaa sukupuolta ja alkaa tyttöilemään? AP
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö vaihtaa sukupuolta ja alkaa tyttöilemään? AP
Sitä kannattaa miettiä. Oothan sä jo vähän akkamainen, kun ilmoitat pituutesi puolen sentin tarkkuudella. Ei kovin miehekästä kuvaa susta saa.
170-180 On keskimittainen. Ei huomaa eroa 10cm on metrien päästä neutraali ja läheltä myös mitäänsanomaton ero.
Kannattaa ottaa ainakin saman pituinen nainen niin pojasta ei tule ihan pätkä.
Riippuu siitä onko minun kengissä korot 😊.
T. Samanpituinen nainen
Alle 175 cm pitkät miehet ovat lyhyitä miehiksi.
Miksi kysyt?