Saatiin sateinen kesä, oletko onnellinen?
Minä kyllä olisin ottanut hellekupolin mieluummin. Jos ennuste pitää paikkansa, tätä on koko kesä luvassa Suomessa.
Kommentit (53)
Ei olla vielä edes kesäkuussa, ja ap sanoo, että saatiin sateinen kesä.
No, minä olen sateiseenkin kesään tyytyväinen. Kunhan muutama kesäinen päiväkin siinä seassa on, eikä mitään 12 astetta koko ajan.
Pari päivää sadellut -> sateinen kesä
Täh?
Ei vielä ole kesä. Kesä alkaa nimensä mukaisesti KESÄkuussa.
Ei säätä voi ennustaa kolmea kuukautta eteenpäin. Edes ensi viikon ennusteet ei ole mitenkään tarkkoja. Mutta kyllä, itse ottaisin ennemmin tällaiset kelit kuin viikkojen helteet.
Säätä ei voi ennustaa luotettavasti kuin maksimissaan 3 vuorokautta eteenpäin. Silloinkaan ennuste ei ole 100% varma. Tässä vaiheessa ei siis edes sitä voi ennustaa, millainen sää on keskiviikkona. Heinäkuusta nyt puhumattakaan.
Todellakin mieluummin sateinen kesä, vitunääliö. Satoa täytyy saada runsaasti omastakin maasta kun maailman tilanne on mikä on.
Miksi ap haluaa, rutikuivan kesän, jolloin ei tule satoa?
TÄH! Eilen muutaman pisaran ripsautti! Pitää tästä varmaan lähteä viljelyksiä kastelemaan, jos ei ala sitä vettä satamaan.
Vierailija kirjoitti:
Toukokuu ei ole kesä.
Kyllä täällä Lounais-Suomessa on ihan kesä vaikket sitä usko.
taitaa tarkottaa näitä kuuman kesä rutisioita. muutaman kaikki tuntee ku muiden ilo on itseltä pois ja räkätetään kuinka kivaa sade on, koko kesä omalta sohvalta
Nämä kuuman ja kuivan kesän toivojat varmaan haluavat oikeasti sen nälänhädän?
Ei tässä nyt kovin epätyypillistä kevätsäätä vielä ole ollut, mutta jos ei viimeistään heinäkuussa ole edes parinviikon helleputkea, niin voinee sanoa, että kesä on outo 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toukokuu ei ole kesä.
Ei ole. Kesä alkaa kesäkuussa. Ei siellä Lounais-Suomessakaan vielä ole kesäkuu.
Vierailija kirjoitti:
Todellakin mieluummin sateinen kesä, vitunääliö. Satoa täytyy saada runsaasti omastakin maasta kun maailman tilanne on mikä on.
"Vitunääliöksi" nimitteleminen kertoo sinusta ihan riittävästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toukokuu ei ole kesä.
Ei ole. Kesä alkaa kesäkuussa. Ei siellä Lounais-Suomessakaan vielä ole kesäkuu.
Otitko huomioon aikaeron ja kesäajan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toukokuu ei ole kesä.
Otitko huomioon aikaeron ja kesäajan?
Luuletko olevasi hauska?
Olen oppinut jo vuosia ja vuosikymmeniä sitten ettei Suomen kesän varaan kannata laskea. Se tulee, jos tulee. Usein se kestää muutamia hajapäiviä. Lähden varmuuden vuoksi neljäksi viikoksi kreikkaan. Haluan hellettä, ja siellä sitä on takuuvarmasti.
Toukokuu ei ole kesä.