Ihanat kouvolatukkaiset myyjärouvat matkalla tyttöjen hotelliviikonloppuun! (Ravintolavaunussa)
Kukkatunika ja kultakorut ja hienoin käsilaukku mukana. "Nyt me lähettiin eikä vaan aina puhuta"
Ihanaa kun tuommosia vielä on...
Kommentit (134)
Vierailija kirjoitti:
Onko yhtään viskibassoäänistä menossa mukana?
Vain hienostuneesti sherryhiprakassa olevia.
Luulen, että miesten työporukasta ei kirjoitettais yhtä rumaan sävyyn.
Toivottavasti on kiva reissu. Valitettavan harvassa on reissut parin vuoden aikana olleet.
Voi vitsi, kuulostaa kivalta. Olisipa mullakin kouvolatukkaisia kavereita, joitten kanssa voisi lähteä reissuun 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei ole hirveämpää kuin keski-ikäiset naiset kälättämässä ja kihittämässä porukalla - parhaassa tapauksessa vielä pienissä sievissä. Mistä tiedät, että ovat myyjättäriä? Haukkuvatko asiakkaita urakalla? ;D
Ai mikään ei ole hirvempää?? No, pienet on sullakin murheet tässä sotien ja muiden oikeiden hirveyksien keskellä. Mahdat olla itse täydellinen ja sun kihittelysi on ilo miden korville?
Ja siellä napsahti ensimmäinen osuma! :D
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku linkata kuvaan kouvolatukasta. Haluaisin tietää onko mulla itsellä sellainen XD
Joku tällainen kai:
http://hymy.fi/wp-content/uploads/hymy/s/f/editor/images/ter%E4sniskaVV…
Siinä olis viihdettä, kun sais kärpäsenä katossa kuunnella ja seurata tätiporukkaa. Jutut vaan paranee, kun otetaan vähän lisää Aperol Spritziä.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti on kiva reissu. Valitettavan harvassa on reissut parin vuoden aikana olleet.
En minä tässä mitään rumaa sävyä ole huomannut. Ehkä se on sinun pääsi sisällä.
Toivottavasti kouvolamimmeillä on iloisempi mieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku linkata kuvaan kouvolatukasta. Haluaisin tietää onko mulla itsellä sellainen XD
Joku tällainen kai:
Kolaritukka. Astetta pohjoisemmasta. Ihana Suvi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa on, toinen täti. Jolla on myös räväkin kukkakuvio :) Karhuolutta löytyy myös.
Ap
Aika tarkkaan kyyläät niitä, kun tiedät minkä merkkistä olutta siinä muovi tuopissa on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti on kiva reissu. Valitettavan harvassa on reissut parin vuoden aikana olleet.En minä tässä mitään rumaa sävyä ole huomannut. Ehkä se on sinun pääsi sisällä.
Juu, kyllähän puheet xxl tunikoista ja viskibassoista on kivan kuuloista. Täällä vähän sokeutuu miten ihmisistä puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti on kiva reissu. Valitettavan harvassa on reissut parin vuoden aikana olleet.En minä tässä mitään rumaa sävyä ole huomannut. Ehkä se on sinun pääsi sisällä.
Juu, kyllähän puheet xxl tunikoista ja viskibassoista on kivan kuuloista. Täällä vähän sokeutuu miten ihmisistä puhutaan.
Kuudes aistini hälyttää ja se tietää mielensäpahoittajan paikalla oloa, joka taas voi johtaa pikaiseen avauksen poistoon. Pitäkää varanne tolkun palstalaiset!
Toi kouvolatukista jankkaava taitaa olla todella ruma nainen..
Mut ei se mitään, keski-ikäiset tunikatätit, ne on tosi naurettavia kun ne tyttöikäänsä taantuvat riehaantuessaan. Tuntevat varmaan seksikkäiksi itsensä kun äänekäs riehaannus kiinnittää huomiota.
Säälittävää. Juu, en kuulu joukkoon, olen se ankea vanhus.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Nuo naiset ei ole tehneet kenellekään mitään pahaa ja silti törkeään sävyyn ruoditaan. Jos edes ovat olemassa. Ja heti on mies uhriutumassa että vastaava miesporukka olisi heitetty ulos. Really? Onko nää naiset huutaneet ja möykänneet, sotkeneet, häirinneet naisia ja kaatuilleet kännipäissään ihmisten päälle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa on, toinen täti. Jolla on myös räväkin kukkakuvio :) Karhuolutta löytyy myös.
Ap
Toivottavasti tekevät täsmäiskun Nuottniemeen ja Tapiolan stockalle.
Onko mummotunneli jo auki?
Mikä kylpylähotelli mahtaa olla kyseessä? Frouvia odottelee Ake, Make, Pera ja mä 😎
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla roikkuvat korvikset?
Ei. Mutta kuuluuko se kouvolatätien tyyliin edes? Siistit kullankimalteiset korvikset ja käsilaukussa sitten enemmän kimallusta
Ap
Minulla on käsilaukussa Helmeilevää omenaviiniä.
Tv. Maikki punaisissa legginsseissä Posiolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku tällainen kai:
Tuollanen. Takatukan tulee olla sellanen kuin sitä oltaisiin hinkattu puoli tuntia edestakaisin tyynyyn sellasta lenkkimakkaran mittasta matkaa...
Ovat epäilemättä menossa kuuntelemaan Sibelius-viulukilpailun finaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku tällainen kai:
Tuollanen. Takatukan tulee olla sellanen kuin sitä oltaisiin hinkattu puoli tuntia edestakaisin tyynyyn sellasta lenkkimakkaran mittasta matkaa...
Spice Posh -tukka joka ysärillä oli 20 miljoonalla brittimuijalla
Juttujen asiayhteydestä, ja " me matalapalkkaiset naiset". Tästä en kyllä aivan 100% voi mennå takuuseen..
Ap