Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanat kouvolatukkaiset myyjärouvat matkalla tyttöjen hotelliviikonloppuun! (Ravintolavaunussa)

Vierailija
28.05.2022 |

Kukkatunika ja kultakorut ja hienoin käsilaukku mukana. "Nyt me lähettiin eikä vaan aina puhuta"

Ihanaa kun tuommosia vielä on...

Kommentit (134)

Vierailija
41/134 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa, kun tytöt pääsi viihteelle. Itellä ainakin semmonen ihmisten ikävä ja halipula tän koronan takia...

Onneks on muutamat sukujuhlat keväällä ollu ja on päässy kälättämään oikein kunnolla. Hauskaa on ollut totisesti. Ja ihan selvistä päin🌻

Vierailija
42/134 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko siellä kouritaan nuorempia miehiä ja huudellaan rivouksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/134 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi vitsi, kuulostaa kivalta. Olisipa mullakin kouvolatukkaisia kavereita, joitten kanssa voisi lähteä reissuun 🥰

Juuri näin.

Siksi teinkin aloituksen, kun "nyt me lähdettiin eikä aina vaan puhuta". Osui ja upposi varmaan itseeni.

Tytöillä tulee olemaan varmasti onnistunut viikonloppu ensin teatteria ja sitten illanviettoa ja paremmat SRyhmän huoneet. (Bonuksista oli vilkas keskustelu)

Ap

Vierailija
44/134 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltäs Ap itse näytät? Kuvaile vähän.

Vierailija
45/134 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tämä tunikahomma ja kouvolakypärä muoti oikein o? Eikö ihmiset löydä omaa tyyliä?

Vierailija
46/134 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ap yksi tytöistä?

En, juon vain kahvia yksinäni tässä samassa vaunussa. Ihanaa kun vielä on aitoa kunnon suomikulttuuria jäljellä kouvolatätien muodossa.

Ap

Kyllä. Se on nimenomaan Suomi kulttuuria. Mikään ei voita kouvolatätien katselua. Pikku hiprakassa olevia ja naiseutensa löytäneitä ihmisiä. Voin vain kuvitella näyn.

Vierailija
47/134 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tämä tunikahomma ja kouvolakypärä muoti oikein o? Eikö ihmiset löydä omaa tyyliä?

Miks tunika ei saa olla oma tyyli tai kouvolakypärä?

Vierailija
48/134 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ap yksi tytöistä?

En, juon vain kahvia yksinäni tässä samassa vaunussa. Ihanaa kun vielä on aitoa kunnon suomikulttuuria jäljellä kouvolatätien muodossa.

Ap

Kyllä. Se on nimenomaan Suomi kulttuuria. Mikään ei voita kouvolatätien katselua. Pikku hiprakassa olevia ja naiseutensa löytäneitä ihmisiä. Voin vain kuvitella näyn.

Kannattaa tarkistaa testot jos mikään ei voita keski-ikäisten tätien katselua. Ihan oikeasti.

Vierailija
49/134 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ap yksi tytöistä?

Ap

Joillakin on myös tosi hyväntuoksuista parfyymia. Alkaa samantien halut nousemaan.

Vierailija
50/134 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä istun ravintolavaunussa jossa turpeahuuliset ja silikonirintaiset herutusvaatteisiin pukeutuneet n. 25 v naiset on samoissa hommissa. Puhelimet on kädessä koko ajan, viŧuŧ ja saattanat kaikuu suurella äänenvoimakkuudella ja muutoinkin puheet on toooodella törkeitä. Konnari juuri sanoi minulle, että saisipa heittää ulos koko tuon sakin.

Vierailija
51/134 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ap yksi tytöistä?

Ap

Kannattaa tarkistaa testot jos mikään ei voita keski-ikäisten tätien katselua. Ihan oikeasti.

Niin pitäisi tehdä. Nyt minä istun vaan kotona ja katselen kun slaavilainen naisystäväni pesee meidän ikkunoita minihameessaan. Yritin toki auttaa, mutta minua pyydettiin kohteliaasti menemään pois jaloista että se pesuhomma onnistuu paremmin.

Varmistui sitten ettei sitä naista tosiaan ole. Tajuatko että kesän pitäisi ajaa Tikanpojan puuhun jos sillä on edes hitunen testosteronia? Sen sijaan istut tosiaan siinä mällin hajuisessa rispaantuneessa tuolissasi jauhamassa tädeistä. Varaa aika lekurille jo tänään.

Vierailija
52/134 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä istun ravintolavaunussa jossa turpeahuuliset ja silikonirintaiset herutusvaatteisiin pukeutuneet n. 25 v naiset on samoissa hommissa. Puhelimet on kädessä koko ajan, viŧuŧ ja saattanat kaikuu suurella äänenvoimakkuudella ja muutoinkin puheet on toooodella törkeitä. Konnari juuri sanoi minulle, että saisipa heittää ulos koko tuon sakin.

Aivan varmasti sanoi.

Vierailija
53/134 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cool story bro. Olisi kannattanut jättää tuo konnarin kommentti sepittämättä, niin ainakin joku olisi ottanut kommenttisi todesta.

Vierailija
54/134 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ap yksi tytöistä?

Ap

Niin pitäisi tehdä. Nyt minä istun vaan kotona ja katselen kun slaavilainen naisystäväni pesee meidän ikkunoita minihameessaan. Yritin toki auttaa, mutta minua pyydettiin kohteliaasti menemään pois jaloista että se pesuhomma onnistuu paremmin.

Et sitten tunne yhtään slaavittaria. 😄

Vierailija
55/134 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan varmasti sanoi.

Niin sanoi, kun pyysin, että huomauttaisi porukalle metelistä, totesi, että ulos nuo kun saisi heittää. Ihan sana uskotko vai et.

Vierailija
56/134 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ap yksi tytöistä?

Ap

Varmistui sitten ettei sitä naista tosiaan ole. Tajuatko että kesän pitäisi ajaa Tikanpojan puuhun jos sillä on edes hitunen testosteronia? Sen sijaan istut tosiaan siinä mällin hajuisessa rispaantuneessa tuolissasi jauhamassa tädeistä. Varaa aika lekurille jo tänään.

Ensimmäinen lääke on LIIKUNTA. Liike, fyysinen työ, rasitus. Ei miestä ole tarkoitettu kasvattamaan lysähtänyttä kynäniskaa. Muuten käy just näin.

Vierailija
57/134 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen Posion mamma. Ylikasvanut harmaa korona-tukka, mustat Lidlin legginssit ja t-paita matkamuisto Kanarialta. Mielenkiintoinen ketju.

Vierailija
58/134 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistuiko VR n raikkaat voileivät?

Vierailija
59/134 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi vitsi, kuulostaa kivalta. Olisipa mullakin kouvolatukkaisia kavereita, joitten kanssa voisi lähteä reissuun 🥰

Juuri näin.

Siksi teinkin aloituksen, kun "nyt me lähdettiin eikä aina vaan puhuta". Osui ja upposi varmaan itseeni.

Tytöillä tulee olemaan varmasti onnistunut viikonloppu ensin teatteria ja sitten illanviettoa ja paremmat SRyhmän huoneet. (Bonuksista oli vilkas keskustelu)

Ap

Hyvä tytöt! Odotettu ja ansaittu irtiotto arjen kuvioista, hyvät jutut ja paljon naurua.

Siitä vaan mallia ottamaan, vinkkinä näille monille av:n ankeuttajille. 

Vierailija
60/134 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä näiden naisten synti siis on jonka takia ansaitsevat tällaisen halventavan ketjun? Se etteivät ole enää nuoria ja hoikkia. Tämä on niin puhdasta nais vihaa kuin pystyy olemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän