Ihanat kouvolatukkaiset myyjärouvat matkalla tyttöjen hotelliviikonloppuun! (Ravintolavaunussa)
Kukkatunika ja kultakorut ja hienoin käsilaukku mukana. "Nyt me lähettiin eikä vaan aina puhuta"
Ihanaa kun tuommosia vielä on...
Kommentit (134)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä istun ravintolavaunussa jossa turpeahuuliset ja silikonirintaiset herutusvaatteisiin pukeutuneet n. 25 v naiset on samoissa hommissa. Puhelimet on kädessä koko ajan, viŧuŧ ja saattanat kaikuu suurella äänenvoimakkuudella ja muutoinkin puheet on toooodella törkeitä. Konnari juuri sanoi minulle, että saisipa heittää ulos koko tuon sakin.
Aivan varmasti sanoi.
Niin sanoi, kun pyysin, että huomauttaisi porukalle metelistä, totesi, että ulos nuo kun saisi heittää. Ihan sana uskotko vai et.
Tuli mielikuva radanvarressa koikkelehtivista ulosheitetyistä kiroilevistalutkista :D
Jos on pakko jonkun meluavan porukan läheisyydessä olla, niin tuollaiset keski-ikäiset kaakattajat ovat pienin paha. Jotkut juopot miehet saattavat ottaa silmätikukseen kenet tahansa ja olo on todella epämukava tuollaisten kanssa samassa tilassa. Samoin jotkut teinipennut kuvaavat nykyään kaikkea ja saattavat käyttätyä muutenkin epämiellyttävästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä istun ravintolavaunussa jossa turpeahuuliset ja silikonirintaiset herutusvaatteisiin pukeutuneet n. 25 v naiset on samoissa hommissa. Puhelimet on kädessä koko ajan, viŧuŧ ja saattanat kaikuu suurella äänenvoimakkuudella ja muutoinkin puheet on toooodella törkeitä. Konnari juuri sanoi minulle, että saisipa heittää ulos koko tuon sakin.
Aivan varmasti sanoi.
Niin sanoi, kun pyysin, että huomauttaisi porukalle metelistä, totesi, että ulos nuo kun saisi heittää. Ihan sana uskotko vai et.
Tuli mielikuva radanvarressa koikkelehtivista ulosheitetyistä kiroilevistalutkista :D
Sillä sekunnilla nuolisit heidän varpaitaan jos joku vain vinkkasi sinnepäin. Menisit kontilleen lattialle tuoliksi.
Kouvolatukka, kananpersetukka, nehän ovat hiusmuotoilijoiden kehittelemiä hiusmalleja, joita kampaajat sitten suosittelevat asiakkailleen rohkeina persoonallisina, nuorekkaina kampauksina! Takavuosien huippumuotia.
Tää oli ihana ketju. Itellekkin tulee hyvä mieli kun saa kuunnella laittautuneiden keski-ikäisten naisten iloista keskustelua kun ovat päässeet pitkästä aikaa reissuun. Paljon kivempaa kun kuunnella saman ikäisten miesten riehumista ja häiriköintiä ravintolavaunussa.
Onko siellä Sirpa, Tarja, Ritva ja Pirjo?
Kouvolatukilla on varmasti parempi elämä kuin ap:lla, joka ei edes junan ravintolavaunussa löydä juttuseuraa itselleen vaan roikkuu kännykällä vauvapalstalla.
Vierailija kirjoitti:
VITTUWHITETRASH
Outo kommentti kun white t r a sh on asteikolla yläpuolellasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.seiska.fi/Uutiset/Tuija-Piepponen-ei-koe-ulkonakopaineita-J…
Kouvolatukka tämmönen. Yleensä vielä huolitellummin kynitty ja enemmän tummanpunainen
Olen käynyt paljon Kouvolassa mutta enpä ole juuri tuollaisia hiuksia siellä nähnyt. Täällä Helsingissä nähnyt silloin tällöin. Eiköhän ole aika muuttaa tuon hiustyylin nimeä?
Too late. Googlekin sen jo tuntee.
Kaukana pysyminen suositeltavaa. Älä seuraa. Ovat menossa karaokeen laulamaan aikuista naista. Humalassa ollessaan varsinkin parvena äärimmäisen vaarallinen. Alfauroksetkin vaihtavat paikkaa näitä parvina nähdessään.
Vierailija kirjoitti:
Kouvolatukka, kananpersetukka, nehän ovat hiusmuotoilijoiden kehittelemiä hiusmalleja, joita kampaajat sitten suosittelevat asiakkailleen rohkeina persoonallisina, nuorekkaina kampauksina! Takavuosien huippumuotia.
Siis nämä tuli mun nuoruudessa 20 vuotta sitten. Eikö nyt mitään muuta ole keksitty?? Aina vaan suositellaan lyhyttä vaimotukkaa "nuorekkaana"...
Millonhan muuten Suomessa hiuslisäkkeet lyö läpi? Luulisi täällä, kun suurella osalla on ohuehko hiuslaatu, olevan hittituote. Eikä lisäkkeiden laittaminen maksa sen enempää kuin kaksivärisen "kouvolan" huollattaminen kuuden viikon välein... Noin 150,- näkyi olevan pikkukaupungin kampaamossa (aidosta hiuksesta)
Vierailija kirjoitti:
Onko yhtään viskibassoäänistä menossa mukana?
Ei, naapurini sai koronan.
Kouvolatukat on ihania. Voimaantuneita naisia jotka ovat löytäneet itsensä. Leopardi kuosia ja sopivasti blingiä. Ooh! Nam.
Vierailija kirjoitti:
Kouvolatukat on ihania. Voimaantuneita naisia jotka ovat löytäneet itsensä. Leopardi kuosia ja sopivasti blingiä. Ooh! Nam.
Ne neljätoista vaarallista kirjainta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko yhtään viskibassoäänistä menossa mukana?
Itseasiassa on, toinen täti. Jolla on myös räväkin kukkakuvio :) Karhuolutta löytyy myös.
Ap
Aika tarkkaan kyyläät niitä, kun tiedät minkä merkkistä olutta siinä muovi tuopissa on.
Ei se niin kovin tarkkaa kyyläystä vaadi nähdäkseen mikä logo siinä tiskin ainoassa hanassa on.
Brittien vastine kouvolatukalle on Sharon Osbourne hair
https://www.google.com/search?q=sharon+osbourne+hair&source=lnms&tbm=is…
Vierailija kirjoitti:
Brittien vastine kouvolatukalle on Sharon Osbourne hair
https://www.google.com/search?q=sharon+osbourne+hair&source=lnms&tbm=is…
Joo, Kardashien mamma suosii myös tätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kiva viikonloppu naisilla!
Paljon muisteltavaa jälkeenpäin ja kenellekään ei sitten kerrota :) ihan omia salaisuuksia.
Miksi näiltä tai keneltäkään muilta naisilta olisi kiellettyä hieman irrotella? Onko kielletty miehiltä?
Naiset tekevät h...aus reissuja toisille paikkakunnille, itse olen saanut pillua tuollaiselta tyttöjen hotelliviikonloppua viettävältä naiselta, olivat 500km päässä kotonaan niin ei ole pelkoa, että h...an maine leviää kotipuoleen. Kotonaan eivät uskalla jaella. Onneksi moni tuttu näki kun lähdin baarista sen naisen kanssa, että tietävät minun saaneen:)
No miehet toki saa tehdä näitä poikien reissuja vaikka lähteä Tallinaan h...ia panemaan:D
Miksi tuttujen pitää nähdä sinun saaneen?
Vierailija kirjoitti:
Onko siellä Sirpa, Tarja, Ritva ja Pirjo?
Eikö noi ole jo enemmänkin kuusikymppisiä kuin keski-ikäisiä?
Olen käynyt paljon Kouvolassa mutta enpä ole juuri tuollaisia hiuksia siellä nähnyt. Täällä Helsingissä nähnyt silloin tällöin. Eiköhän ole aika muuttaa tuon hiustyylin nimeä?