Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksiä nakurannoilta?

Vierailija
27.05.2022 |

Saako seksiä nakurannoilta?

Kommentit (217)

Vierailija
41/217 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Muisteletko nyt Itä-vai Länsi-Saksan aikoja?" - kysyttiin. Vastaus: Saksan aikoja, mutta entisen lännen puolelta, jonne olen muutaman lomaretken tehnyt. Ja aina olen suunnistanut nakurannalle, viettänyt siellä päivän tai pari. Katsellut, nautiskellut näkymistä. Nuorena miehenä, kesätöissä Saksassa, tein viikonloppuretken Kroatiaan, jossa sikäläisellä rannalla tutustuin leipzigiläiseen nelikymppiseen pariskuntaan, mutta niin ujo olin, että - kuten jälkeenpäin olen vasta tajunnut - en tohtinut tai osannut tarttua ilmiselvään vihjeeseen lähteä heidän hotellilleen kolmanneksi pyöräksi. Terveisiä vain Heidille ja Uwelle.

Vierailija
42/217 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Muisteletko nyt Itä-vai Länsi-Saksan aikoja?" - kysyttiin. Vastaus: Saksan aikoja, mutta entisen lännen puolelta, jonne olen muutaman lomaretken tehnyt. Ja aina olen suunnistanut nakurannalle, viettänyt siellä päivän tai pari. Katsellut, nautiskellut näkymistä. Nuorena miehenä, kesätöissä Saksassa, tein viikonloppuretken Kroatiaan, jossa sikäläisellä rannalla tutustuin leipzigiläiseen nelikymppiseen pariskuntaan, mutta niin ujo olin, että - kuten jälkeenpäin olen vasta tajunnut - en tohtinut tai osannut tarttua ilmiselvään vihjeeseen lähteä heidän hotellilleen kolmanneksi pyöräksi. Terveisiä vain Heidille ja Uwelle.

Uwelle? Uwehan on entinen itä-saksalainen keihäänheittäjäHohn sukujaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/217 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi. Onko Helsingissä jotain mestoja tälle?

Vierailija
44/217 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Sinne vaan puskaan päivystämään muiden runkkareiden kanssa, sattuisiko joku nainen eksymään paikalle.

Vierailija
45/217 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pihlajasaari, tosin enempi taitaa olla homostelijoiden taivas. Onpa siellä kyllä naisiakin ja pariskuntia mestoilla.

Vierailija
46/217 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

KYllähän Yyterissä eilen ainakin oli perus puskarunkkarit penisrenkaineen nakuna juoksentelemassa kun vähänkin aurinko paistoi. Huomenna pitäisi olla +19 joten ei sieltä naisilta ainakaan katselijoita puutu jos sinne päättää mennä :) 

Itse ajattelin...

Vierailija
47/217 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkeä ja pippeleitä vilisee yyterissä taas :) Eiköhän ne muutamat paritkin sinne vielä löydä kesän myötä...

Vierailija
48/217 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivasti pariskuntia oli helteillä Kopparnäsin swingerkallioilla. Parhaimmillaan yli viisi paria samaan aikaan touhussa ja muutama mies erektioineen siihen päälle.:)

Vierailija
49/217 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivasti pariskuntia oli helteillä Kopparnäsin swingerkallioilla. Parhaimmillaan yli viisi paria samaan aikaan touhussa ja muutama mies erektioineen siihen päälle.:)

No mitä ihmettä, koskas? Tuli käytyä viime viikolla eikä ollut ketään :( Yksin sai veivailla

Vierailija
50/217 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannuksen jälkihelteillä...

Vierailija
51/217 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannussunnuntaina ei ketään aamupäivällä, vetelin yksin rauhakseen niemessä. Kahden kolmen maissa saapui useampi pariskunta samanaikaisesti ylemmäs kalliolle aurinkoon, jotka rupesivat samantien toimimaan. Olin jo sen verran vedellyt ettei yhden parin naisen tarvinnut paljoa kädellä puristella kun lasti lähti liikkeelle. Katselin sen jälkeen kuitenkin tovin heidän iloitteluaan aivan vierestä.

Vierailija
52/217 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta ajattelin käydä Kopparnäsin kallioilla. Toivottavasti on silmäruokaa, ja luonnollisesti minuakin saa katsella.

Vierailija
53/217 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna siis

Vierailija
54/217 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tosiaan toi Kopparnäs joku ns. swingerpaikka vai ollaanko siellä ottamassa normaalisti aurinkoa ?

Vierailija
55/217 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tosiaan toi Kopparnäs joku ns. swingerpaikka vai ollaanko siellä ottamassa normaalisti aurinkoa ?

Yksi tumputtaja mainostaa omaa runkkaamistaan

Vierailija
56/217 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juhannussunnuntaina ei ketään aamupäivällä, vetelin yksin rauhakseen niemessä. Kahden kolmen maissa saapui useampi pariskunta samanaikaisesti ylemmäs kalliolle aurinkoon, jotka rupesivat samantien toimimaan. Olin jo sen verran vedellyt ettei yhden parin naisen tarvinnut paljoa kädellä puristella kun lasti lähti liikkeelle. Katselin sen jälkeen kuitenkin tovin heidän iloitteluaan aivan vierestä.

missä tää paikka on ? siellä siis avoimesti ihmiset sekstailee ja ottaa mukaankin tai helpottaa paineita ?

Vierailija
57/217 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen saanut. Mutta olinkin "lesbo-osastolla" jossa kaikilla tuntui olevan irtoseksi mielessä.

Vierailija
58/217 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paikan maineesta. Useimmissa paikoissa ollaan pääasiassa ottamassa aurinkoa ja uimassa. Suomessa näitä paikkoja on todella vähän ja varmaan siksi jokaisen lähimaastossa puskissa suhisee ainakin joskus. Ulkomailla pääosin rauhallisempaa. Toki joskus selvästi erottaa, että joku ukko esittelee puolikankeeta kullia ja etsii seuraa tai jopa runkkailee avoimesti jossain syrjäisessä kolkassa.

Kerran kävin erään nakurannan viereisessä metsässä pissalla, niin vähän syvemmällä metsässä näin, kun toinen mies otti toiselta poskeen. Että onhan näitä. Ihminen on seksuaalinen olento ja alastomuus helposti inspiroi.

Vierailija
59/217 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu paikan maineesta. Useimmissa paikoissa ollaan pääasiassa ottamassa aurinkoa ja uimassa. Suomessa näitä paikkoja on todella vähän ja varmaan siksi jokaisen lähimaastossa puskissa suhisee ainakin joskus. Ulkomailla pääosin rauhallisempaa. Toki joskus selvästi erottaa, että joku ukko esittelee puolikankeeta kullia ja etsii seuraa tai jopa runkkailee avoimesti jossain syrjäisessä kolkassa.

Kerran kävin erään nakurannan viereisessä metsässä pissalla, niin vähän syvemmällä metsässä näin, kun toinen mies otti toiselta poskeen. Että onhan näitä. Ihminen on seksuaalinen olento ja alastomuus helposti inspiroi.

Yleensä julkisilla rannoilla ei tarvitse kuseksia pitkin metsiä

Vierailija
60/217 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä julkisilla rannoilla ei tarvitse kuseksia pitkin metsiä

Siis kritisoitko kommentillasi sitä, että joku käy metsässä pissalla, mitä pahaa siinä on? Eihän kaikilla luonnontilaisilla rannoilla todellakaan ole mitään wc-tiloja, tai ne voi olla jossain kilometrin päässä, jos on iso ranta. Tai sitten ne voi olla niin paskaisia, ettei yksikään elävä olento astu sisään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän