Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

100-kiloiselle polkupyörä?

Vierailija
10.07.2023 |

Himottaisi päästä polkemaan, mutta paino huolestuttaa. Minkälainen pyörä siis läskille - ja huom. laihdutus on jo menossa, joten siitä ei tartte valistaa. Tuntuu, että mikä tahansa rimpula-Helkama ei tässä tapauksessa käy? Neuvoja?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helkama läskipyörä. Ja vielä sähkömoottorilla ettei vaan pääse laihtumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä aja kuoppiin lujaa, vanteet menee solmuun ja runko notkahtaa.

Vierailija
4/19 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos! Ja sinä voisit hankkia vaikka aivoproteesin, kun ei edes lukemisen ymmärrys näytä sujuvan. Minä voin laihtua, sinä tuskin tuosta viisastut tai kaunistut. 

Vierailija
5/19 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, luomuna jos ei halua laihtua. Sähkis jos kunnon kohotus sekä laihduttaminen kiinnostaa, koska sähköpyöräily nyt vaan on huonokuntoiselle 1000x mukavampaa, jolloin sitä myös tulee tehtyä. Toisin kuin luomukonkelilla polkeminen.

Vierailija
6/19 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä aja kuoppiin lujaa, vanteet menee solmuun ja runko notkahtaa.

Ja jo toinen aivoproteesia jonottava. Vai oletko juonut itsesi tyhmäksi?

Vierailija
7/19 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aikuisten pyörissä painoraja?

Vierailija
8/19 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta tavallinen peruspyörä sellainen vaihteeton. On helppo itse korjatakin,yleensä ei tarvi kuin kumi paikata.

Vierailija
9/19 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Painoin noin 160kg ja nivelten vuoksi suosittelivat pyöräilyä. Sanoin, että mihin pyörään on näin iso painorajoitus. Ei osannut sanoa.

Vierailija
10/19 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurimmassa osassa on. Saattaa olla esim. 130 kiloa sisältäen pyörän, polkijan ja mahdolliset tavarat.

Vierailija
11/19 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ihan oikea ongelma. Itse olen lähes kaksimetrinen ja painan 125 kiloa. Pelkkää lihasta muuten. Yritä siinä sitten löytää fillaria. Runkokokojen löytäminen on melkein isompi ongelma kuin paino. Melkein kaikilla valmistajilla isoimmat runkokoot ilmoitetaan sopivan 185-195 cm mittaisille ajajille. Ne ne koot ovat AINA loppu!

Vierailija
12/19 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainosta huomauttavia käy kyllä melkein sääliksi. Lihava voi laihtua, mutta tosiaan uusia aivoja ei huomauttelija saa. Vajavaisilla on mentävä tämä elämä.

Vierailija
13/19 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaisko pyöräliikkeessä kukaan tietää???

Vierailija
14/19 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos! Ja sinä voisit hankkia vaikka aivoproteesin, kun ei edes lukemisen ymmärrys näytä sujuvan. Minä voin laihtua, sinä tuskin tuosta viisastut tai kaunistut. 

Olen itsekin 98kg

Vierailija
15/19 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaisko pyöräliikkeessä kukaan tietää???

Duh, varmaan. Mutta harkitsen myös käytetyn pyörän ostamista. Niistäpä ei taida pyöräliike tietää mitään. Siksipä kyselen täällä kokemuksia. Sorry jos se sinun päivääsi kovasti häiritsee. AP

Vierailija
16/19 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan missään SA-int myymälässä myytävänä armeijan vanhoja polkupyöriä? Niissä runko on tehty kestämään ja polkeminen niillä on tosi tehokasta kunnon kannalta. 😅

Vierailija
17/19 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy netin sähköpyöräliikkeita läpi ja lue pyörien tarkat tuotekuvaukset. Muistelen nähneeni muutamassakin pyörämallissa jopa 130 kilon painorajaa ja muistan varmuudella nähneeni jossain 150 kilon painorajankin.

Muista myös lisätä painorajaan oman painosi lisäksi se määrä tavaran painoa, jota ehkä mukanasi kuljetat. Esimerkiksi jos käyt kaupassa, niin mieti miten paljon ostokset painaa.

Vierailija
18/19 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä painan 115kg ja mulla on Helkaman Ainotar, sellainen vaihteeton ns. mummopyörä. Ostin sen käytettynä, joten en tiedä mikä kyseisen pyörän painoraja on, mutta hyvin tämä on mut kestänyt. Päädyin tähän pyörään siksi että olen 181cm pitkä ja tämä on niitä harvoja naisten pyöriä joissa istuimen saa tarpeeksi korkealle.

Vierailija
19/19 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkkokaupassa oli sähköpyörä jossa painoraja oli 180 kg. Tarakka oli tosi tukeva ja hitsattu useasta pisteestä runkoon kiinni, ei mitään rimpuloita ruuvisysteemejä. Kyllä näitä siis on olemassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä