Ex jätti
Ex jätti mut kuukausi sit. On kuitenkin halunnut pitää yhteyttä.
On välillä puhunut yhteenpaluusta, välillä ei voi sit sietää mua, sanoo että rakastaa, toisaalta haluaisi, toisaalta ei pysty, ei kuulemma tyydy mun jälkeen keneen tahansa.
Sit se sanoo, että on ollut sängyssä jo toisen kanssa.
Miksi sen pitää vielä satuttaa mua?
Kommentit (187)
Vierailija kirjoitti:
miks puhut ylipäätänsä moisella vajakille
Koska vasta se halua musta vaimon itselleen 🙄
Sit ei halunnutkaan. Sit halua taas yhteen, mutta ei pystykään. Miks vielä laittaa sekasin kun itse halusi eroon ja mäkin aloin olemaan parempana jo vaikka ikävöin. Murskasi vaan uudestaan.
Ap
Haluat miehen jonka muna on dipannut toiseen pilluun. Arvosta itseäsi, se jätti sut jo. Et voi ottaa takasi sitä enää, ellet oo täysluuseri. Miehiä on maailma täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sit ei halunnutkaan. Sit halua taas yhteen, mutta ei pystykään. Miks vielä laittaa sekasin kun itse halusi eroon ja mäkin aloin olemaan parempana jo vaikka ikävöin. Murskasi vaan uudestaan.Ap
Onko siinä puhelimessa estä toimintoa? Käytä sitä!
Sanot, että juna meni jo. Luottamus menetetty lopullisesti. Et kelpaa enää.
Sähän nyt olet ihan ihme tossukka. Eikö sulla ole yhtään ylpeyttä ja itsetuntoa?
Jotkut ei kestä hetkeäkään yksin ja pelaavat vielä exän kanssa kun uutta ei ole vielä täysin varmistettu eikä itse osaa oikein päättää mitä haluaa.
Sit sitä kehitetään riitoja ja kaivetaan vikaa toisesta, vaikka se on vaan oma muna mikä vie muualle mutta suoraanhan sitä ei voi sanoa, koska sit ei ole enää sitä takaporttia edelliseen.
Mies narsisti, ap empaatti. Mies pelaa ja ap menee tohon täysillä.
Mies estoon!
Ap, sorry, se on sanonut noi samat lirkutukset kymmenille muille ja tulee sanomaan vielä sun jälkeen kymmenille muille.
Seuraavalla kerralla (jota toivottavasti ei tule), olet jo viisaampi. Kun mun vastaava tuli takaisin ja alkoi satuilla, miten oon parasta ja ihaninta ja kuumin seksissä jne niin ei uponnut tarinat eikä mies päässyt satuttamaan enempää! Sillä ei ollut enää aseita eikä myöskään pääsyä (ei saanut mahdollisuutta jatkaa kovinkaan pitkään tuota tarinointiaan).
Se tuntuu ihan sairaan pahalta, mutta mies on munapää, joka ei ikinä ole rakastanut sua eikä rakasta etenkään nyt. Ne puheet naimisiinmenosta on ihan diipadaapaa. Ne on opittu kusipäiden käsikirjasta eikä sillä ole mitään tekoa rakkauden ja sitoutumisen kanssa. Haluaisitko olla ton kanssa naimisissa? Se pettäisi sua mennen tullen, katoilisi päiviksi jne.
Nyt nuolet haavasi ja joskus myöhemmin elämässä uus yritys. Mutta ehdottomasti eri miehen kanssa. Tuo ei ole mikään mies edes!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sit ei halunnutkaan. Sit halua taas yhteen, mutta ei pystykään. Miks vielä laittaa sekasin kun itse halusi eroon ja mäkin aloin olemaan parempana jo vaikka ikävöin. Murskasi vaan uudestaan.Ap
Äläkä nyt ainakaan missään tapauksessa anna sille! Etkä kyllä suostu myöskään näkemään sitä. Ne yrittävät nähdä, koska uskovat pystyvänsä puhumaan mustan valkoiseksi kasvotusten ja että sinä et osaa laittaa rajoja ja puolustautua.
Kerro kaikki sun jollekin ystävälle. Siitä muodostuu sulle suojamuuri, koska tiedät, miten ystäväsi kauhistuisi, jos ottaisit miehen takaisin edes yhdeksi illaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi, että se on sairas ihminen, joka haluaa satuttaa muita. Siksi.
Ei siksi, että se olisi rakastanut sinua niin paljon tai että olisit jotenkin erityinen. Jos olisit erityinen ja rakas, se ei olisi tehnyt mitään tollaista. Ja jos olisi rakastanut ja JOTAIN tehnyt, olisi itkemässä aidosti anteeksiantoa sulta ja kysymässä nöyrästi uutta mahdollisuutta.
Youtube on täynnä sulle vastauksia, jos haluat niitä etsiä. Kanavia on mm. Narsisti vs Minä, Mental Healness, Raw Motivations, HG Tudor.
Vierailija kirjoitti:
Sähän nyt olet ihan ihme tossukka. Eikö sulla ole yhtään ylpeyttä ja itsetuntoa?
Ei ole. Suru vaan.
Ap
Ex jätti mut kuukausi sit. On kuitenkin halunnut pitää yhteyttä.
- se jätti sut, anna sen mennä, älä anna sen olla yhteydessä. Jos haluaisi olla sun kanssa, ei olisi jättänyt sua. Nyt haluaa vain kontrolloida, pitää sinut nuorassaan ja estää sinua etenemästä onnellisempaan elämään. Samalla touhuaa kaikenlaista muiden naisten kanssa, satavarmasti.
On välillä puhunut yhteenpaluusta, välillä ei voi sit sietää mua, sanoo että rakastaa, toisaalta haluaisi, toisaalta ei pysty, ei kuulemma tyydy mun jälkeen keneen tahansa.
- mieti miksi sulla ei ole rajoja vaan kuuntelet tuollaista. Kun mun samanlainen eksä alkoi ton tarinoinnin, kyseenalaistin sen jutut. Sanoin, että sen käytös ei todellakaan vaikuta siltä mitä se sanoo enkä muutenkaan ollut mitenkään otettu sen jutuista vaan totesin joka käänteeseen, että hän itse halusi jättää ja jätti mut.
Sit se sanoo, että on ollut sängyssä jo toisen kanssa.
- tossa vaiheessa viimeistään pitää toivottaa niille hyvää loppuelämää (no se nainen on joku pano, eikä ne loppuelämäänsä vietä yhdessä eli voi toivottaa hyvää loppuelämää vain miehelle) ja luuri kiinni ja elämä jatkuu ilman miestä ja ilman jatkonöyryytyksiä.
Miksi sen pitää vielä satuttaa mua?
- Siksi, että se saa oman nautintonsa siitä. Ei siitä, että teillä olisi kiva ja onnellinen suhde vaan paremmat kiksit saa siitä, kun sua sattuu. Ja etenkin, jos saa sut romahtamaan, itkemään, huutamaan, menettämään malttisi. Se on sille eliksiiriä.
Jos se rakastaisi sua, niin ei se olis alunperinkään jättänyt sua. Jos se haluaisi takasin niin se itkis polvillaan sua takaisin ja olisi pahoillaan ja tekis kaikkensa sun eteen.
Tuo juupas-eipäs-haluan sut mutta panen muita on sairasta henkistä väkivaltaa.
Jos se olisi ikinä rakastanut niin olis edes jättänyt sut rauhaan eron jälkeen eikä todellakaan hierois sun naamaan panopuuhiaan.
Ei tuollainenkaan ole erosta päässyt yli kun pitää vielä sitä exää saada hyppysiinsä j satuttaa.
Ap, tota kutsutaan narsistin hooveroinniksi = imurointi. Voit saada myös väläyksittäistä rakkauspommitusta. Sut on kuitenkin nyt kertaalleen hylätty eikä ne teidän hyvät päivät palaa enää ikinä, ei ikinä. Oletettavasti sellaisia kuitenkin oli, kun olet nyt surullinen.
Tutustu aiheeseen.
Tutustu myös itseesi, miksi rajasi ovat liian heikot.
Estä se. Omituinen pelailija.