Leikkimielinen ketju: kerro miestyyppisi?
Minun pitäisi ehkä sanoa akateeminen.
Entä teillä?
Kommentit (122)
Tykkään huumorimiehistä, joilla on pilkettä silmässä ja flirtit jutut. Ei kuitenkaan mitään puhekoneita tai pervo-Peroja, 65 v.
Skeittifleda, hoikka kroppa mutta jumalaton meisseli.
Keep your jack kirjoitti:
Sen olen kyllä huomannut, että itse en ole kenenkään tyyppi. Silmälasit, maantienharmaat hiukset ja nörtähtävä luonne. Seinään sulaudun sujuvasti.
Oi, olen aina unelmoinut nörtistä, joka on hyvä matikassa ja tietsikkamies. Oletko se sinä?
Viileän älyllinen piruileva tylsä estoinen niuhottaja, jolla yleensä pitkät kiharat tummat hiukset. Huoh.
Alkoholisoitunut, isokokoinen valittaja. Vähän epävakaa ja siksi jännittävä.
Hauskat ja nopeaälyiset turpansa soittajat on aina iskeneet muhun. Ulkonäköä on ollut laidasta laitaan, yhteistä ollut karisma.
Yhdistävät tekijät elämäni miehissä: fyysisesti pitkiä ja liikunnallisia, henkisesti vähän oman tien kulkijoita, kilttejä mutta itsenäisiä.
Atleettinen, lihaksikas, pitkä, vaalea, skandinaavinen miestyyppi. T. Akateeminen N50
Suhteellisen roteva. Ulkonäöllä ei muuten ole niin väliä, mutta ehdoton ei on pienet ja ohuet sormet, naisellinen lantio ja valkoiset pehmeät kädet.
Miehen tulee olla kiltti, ei sellainen joka raivostuu kaikesta. Tulee olla joitakin ns. perinteisiä miesten taitoja, kuten esimerkiksi sytyttää nuotio. Osaan itsekin, mut niin tulee miehenkin osata.
Tällainen maku on varmaan geeneissä, koska Suomessa näitä riittää. Suomalainen mies <3.
Kyllä silmä vilkkaa salilla käydessä sellaisten normaalipainoisten, muttei liian lihaksikkaiden miesten puoleen. Yhteistä näille on siisti tukka ja tavallinen olemus. Sellainen Koskela Suomesta. Rehellinen ja luotettava.
Sellainen joka on minuun aivan hulluna, ja joka on pitkä- ja yksiavioista tyyppiä. On ihanaa että mies vuosi toisensa perään tekee kaikkensa onneni eteen. Onneksi sellainen on ollut jo vuosia kanssani naimisissa <3
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäöltään miehekäs itä-aasialainen, soturihiuksilla, 175-180cm, semilihaksikas, mutta myös rasvaa pitää löytyä. Koulutukseltaan humanisti tai yhteiskuntatieteilijä. Suomea sujuvasti puhuva ja habitukseltaan ja kielenkäytöltään kuitenkin jokseenkin rahvaanomainen. Vaatetuksen osalta klassisen tyylikäs, mutta samalla rennon huoleton. 28-38 vuotias ja lapseton.
Vau, tässä on meillä henkilö, joka tietää mitä haluaa. Olisipa kiva tietää, onko hän löytänyt mitään lähellekään tätä?
Toivottavasti olisi!
Vierailija kirjoitti:
Keep your jack kirjoitti:
Sen olen kyllä huomannut, että itse en ole kenenkään tyyppi. Silmälasit, maantienharmaat hiukset ja nörtähtävä luonne. Seinään sulaudun sujuvasti.
Oi, olen aina unelmoinut nörtistä, joka on hyvä matikassa ja tietsikkamies. Oletko se sinä?
En minä ole matikassa mikään hyvä, ammatti on enemmänkin terveyspuolelle painottuva. Kai älykkyyttä lienee jonkin verran, en ole koskaan mitannut. Ihmisten kanssa tulee ihan hyvin toimeen työn merkeissä, parhaiten pärjään eläinten, esim. koirien kanssa.
Älykkö, keskustelutaitoinen, empaattinen, tykkää läheisyydestä/seksistä ja osaa suhtautua asioihin myös huumorilla. Ulkonäön suhteen ei ole tarkkoja kriteerejä. Mieluiten hoikka/normaalivartaloinen, mieluummin lähempänä minun pituutta (160 cm) kuin liian pitkä. Rakastun luonteeseen ennen kaikkea, joten isokoinenkin on hyvä, jos muuten on pään ja sydämen sisältö oikea.
Ihana ketju! Mulla on muutama kategoria...
-Pitkä, karvainen, söpö nenä. Tekee mieluiten jotain luovaa työtä, esim. graafikko.
-Kirjailija, voi olla laiha, tatuointeja, kauniit kasvot (ette varmaan arvaa joo)
-Nallekarhu
-Norjalaiset miehet, en edes tajua mistä tämä on tullut. Kuvittelen jotain kaunista punahiuksista miestä. Luultavasti sekoitus noista kaikista muista.
Tärkeintä oikeestaan on kauniit kasvot ja että on fiksu. Jos ei korkeakoulutettu, niin muuten fiksu.
Tietäjät tietää, mutta Levi Ackerman.
Pieni ja hento, mutta silti kaikista voimakkain. Karkea, mutta älykäs. Sooloilija, mutta aina joukkojaan arvostava. Tyly, mutta välittävä. Rikollinen, mutta oikeamielinen. Kapinallinen, mutta uskollinen. Katujen kasvatti, mutta älykäs. Totaalinen badass ja samalla tinkimätön siivousfriikki.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina unelmoinut semmoisesta Clark Kent -tyyppisestä miehestä. Olis kiva ottaa ne rillit siltä pois yöpöydälle ja vähän pussailla.
Sama. Aamu TV:n juontaja on vähän samanlainen, oletko huomannut?
Miesihanne:
Varma ja rauhallinen. Luotettava. Osaava miesten töissä. Ei puhele turhia. Tulee ja ottaa, mutta kiltisti😉 Osaa kehua ja arvostaa naista.
Jäänsiniset silmät. Karrvainen. Semmoinen viikinki.
Sellanen ruutupaitainen hipsterityyppi, joka on hauska ja älykäs ja jolla on mielellään miesnuttura.