Leikkimielinen ketju: kerro miestyyppisi?
Minun pitäisi ehkä sanoa akateeminen.
Entä teillä?
Kommentit (122)
Akateeminen, akateeminen?? Siinä kaikki? Voi ziisus...
Sen olen kyllä huomannut, että itse en ole kenenkään tyyppi. Silmälasit, maantienharmaat hiukset ja nörtähtävä luonne. Seinään sulaudun sujuvasti.
Meedio, kanavoija, sinisilmäinen, kiva luonne.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin semmoisen runopojan.
Minäkin tykkäsin runopojista lukiossa. ap
Keep your jack kirjoitti:
Sen olen kyllä huomannut, että itse en ole kenenkään tyyppi. Silmälasit, maantienharmaat hiukset ja nörtähtävä luonne. Seinään sulaudun sujuvasti.
Siis oletko nainen vai mies?
Mies tietenkin, jos et arvannut.
Olen aina unelmoinut semmoisesta Clark Kent -tyyppisestä miehestä. Olis kiva ottaa ne rillit siltä pois yöpöydälle ja vähän pussailla.
Voi kuule, uskon että olet lukemattomien nörtähtävien unelmatyyppiä, ongelma vain on että ette kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Mies tietenkin, jos et arvannut.
Aloita lenkkeily tai maltillinen salilla käynti. Jotkut pitävät tuollaisista miehistä. Mutta varo, ei missään nimessä liikaa lihasta. Silloin saat vain aivottomia tekoripsipbimboja. Ja panosta muodikkaisiin silmälaseihin. Ei liian muodikkaisiin tietenkään.
Teoriassa sellainen latinomies tyyppinen tumma ja tulinen, herkkä romantikko. Ruskeat silmät, tummat hiukset, pitkä ja komea, sopivan lihaksikas.
Käytännössä turvallinen, luotettava, tunnollinen, sitoutuva, huumorintajuinen, hellä, avulias, osaa keskustella, uskaltaa näyttää myös sen herkän puolen itsestään. Ulkonäkö voi vaihdella paljonkin. En tosin koskaan ole pitänyt vaalea hiuksisista miehistä.
Ystävällinen, huumorintajuinen ja sopivan älykäs nallekarhu.
Siis ei ihan ydinfyysikkotasoa.
Vierailija kirjoitti:
Koska olen itse pitkä ja lihava nainen, niin miehen pitää olla isompi kuin minä, mutta ei mikään ladon ovi tai kassakaappi, saa olla sopivasti lihasta ja läskiäkin saa olla, en tykkää hoikista miehistä, sellaisista hintelistä, siis seksuaalisesti, muuten ihan ok kaverina jne. Rintakarvat on plussaa, muista yläpäänkarvoista ei niin väliksi, varsinkaan partaa ei tarvi sänkeä enempää, alapäässä pitää olla karvat, eikä missään nimessä sänkeä, kun ei ole mullakaan.
Eli mun miestyyppi on sellainen tuhti.
Luonne on se tärkein kuitenkin, ja ehkä huumorintaju on se tärkein, sitten tietysti perinteiset rehellisyys, luotettavuus jne. kunnon ihmisen piirteet, pitää tietysti olla myös kaikintavoin mukava, kiltti, lapsirakas ja eläinrakas. En halua mitään örkkiä rinnalleni koska minulla on lapsia (tottakai ne on sitten sen miehenkin lapsia, ja olis outoa jos ei tykkäis ees omistaan) ja mulla on lemmikkejä ollut aina, niin ei kävis sellainen puoliso joka ei tykkää eläimistä, se vaikeuttaisi arkea.
Minä en siedä mitään perseilyä, vittuilua, vihaisuutta ja muuta paskaa, elämä on muutenkin kovaa, joten elän vain sellaisen ihmisen kanssa joka tekee mulle hyvän mielen, ja koska minä itse pyrin aina tekemään puolisoni olon mukavaksi kaikintavoin. Mutta ei pidä mikään tahdoton tossu olla, mielipiteet pitää olla, että tulee kunnollisia keskusteluja mm. politiikasta. Vahvat mielipiteet ei tarkoita sitä, että olisi mulkkero, kun vaan osaa hyvin perustella mielipiteensä, ja niinhän teen minäkin.
En halua kuulla mitään mäkätystä tai nipotusta mistään, jos haluaa että kämppä on siistimpi, niin sitten ottaa ja siivoaa jne. minä siivoan kun ehdin ja jaksan. Myös raha-asiat jaetaan jos samassa taloudessa eletään, kummallakin omat tilit, mutta rahat käytännössä yhteisiä niin että koko perheellä on sama elintaso.
Huomaan että meillä on sama maku 😊
Hugh Grant on aina ollut unelmamiestyyppiäni. Siis ne roolit, joita hän leffoissaan esittää: ujo, vähän epävarma - mutta aito ja huumorintajuinen. On hän komeakin. :-)
(Oikeasti meni maku, kun se jäi kiinni siitä Divine Brown -keikasta.)
Eikä. Olis kiva vähän halia sua.
Sähän olet just hyvä! :)
Sellainen että tekee mieli pusutella ja heittäytyä nautiskellen.
Empaattinen, syvä katse, ja olen jo hakemassa mansikoita.
Koska olen itse pitkä ja lihava nainen, niin miehen pitää olla isompi kuin minä, mutta ei mikään ladon ovi tai kassakaappi, saa olla sopivasti lihasta ja läskiäkin saa olla, en tykkää hoikista miehistä, sellaisista hintelistä, siis seksuaalisesti, muuten ihan ok kaverina jne. Rintakarvat on plussaa, muista yläpäänkarvoista ei niin väliksi, varsinkaan partaa ei tarvi sänkeä enempää, alapäässä pitää olla karvat, eikä missään nimessä sänkeä, kun ei ole mullakaan.
Eli mun miestyyppi on sellainen tuhti.
Luonne on se tärkein kuitenkin, ja ehkä huumorintaju on se tärkein, sitten tietysti perinteiset rehellisyys, luotettavuus jne. kunnon ihmisen piirteet, pitää tietysti olla myös kaikintavoin mukava, kiltti, lapsirakas ja eläinrakas. En halua mitään örkkiä rinnalleni koska minulla on lapsia (tottakai ne on sitten sen miehenkin lapsia, ja olis outoa jos ei tykkäis ees omistaan) ja mulla on lemmikkejä ollut aina, niin ei kävis sellainen puoliso joka ei tykkää eläimistä, se vaikeuttaisi arkea.
Minä en siedä mitään perseilyä, vittuilua, vihaisuutta ja muuta paskaa, elämä on muutenkin kovaa, joten elän vain sellaisen ihmisen kanssa joka tekee mulle hyvän mielen, ja koska minä itse pyrin aina tekemään puolisoni olon mukavaksi kaikintavoin. Mutta ei pidä mikään tahdoton tossu olla, mielipiteet pitää olla, että tulee kunnollisia keskusteluja mm. politiikasta. Vahvat mielipiteet ei tarkoita sitä, että olisi mulkkero, kun vaan osaa hyvin perustella mielipiteensä, ja niinhän teen minäkin.
En halua kuulla mitään mäkätystä tai nipotusta mistään, jos haluaa että kämppä on siistimpi, niin sitten ottaa ja siivoaa jne. minä siivoan kun ehdin ja jaksan. Myös raha-asiat jaetaan jos samassa taloudessa eletään, kummallakin omat tilit, mutta rahat käytännössä yhteisiä niin että koko perheellä on sama elintaso.