Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää varmaksi, että mies pitää naisensa ulkonäöstä?

Vierailija
27.05.2022 |

Oma mies on sanonut minulle kaikenlaista kivaa mutta eräällä kerralla hän osoitteli vartaloni epätimmejä kohtia ja nauroi niille. Tuntui aika pahalta. Ilmeisesti hän ei oikeasti pidäkään ulkonäöstäni.

Tiedostan ne kohdat itsekin, ei niitä tarvitse osoitella. Mutta mikä on totta ja mikä ei?

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite tapailin joskus henkisesti väkivaltasta miestä, joka tykkäs mun ulkonäöstä. Tavallaan. Hän esitteli mua ylpeenä kavereilleen ku oisin joku palkinto, vaati pukeutuun sillon erityisesti tietyllä tavalla jne. Ja varsinki aluks kehu kauheesti ja oli todella ihastunut. MUTTA sitten välillä alko osotteleen virheitäni, teki oikein tarkkailututkimusta ja osoitteli heikkouksiani. Saatto sanoa, että tissit on hyvät ja naama on hyvä, mutta perseeen kuuluis olla sellanen ja tällainen. Jne. Eli mies voi tykätä sun ulkonöstä, mutta samalla se haluaa että itse et luule itsestäsi liikoja, ettet vaan jätä sitä luuseria. Tai se alkaa luulla liikoja itsestään, ku joku niin kaunis on sen kanssa, ja se alkaa vaatia sulta vielä lisää kauneutta. Kauneus on valtaa ja mies, joka osoittelee sun kauneusvirheitä, on mies, joka tahtoo sen vallan sulta pois. Se voi jopa päättää että oot ruma, jos se kokee sut tarpeeksi uhkaavaksi. Sitten sitä ei haittaa, ku sä jätät sen, ku eihän se rumaa halunnutkaan. 

Vierailija
62/72 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan pitää riittävästi, koska olette yhteen päätyneet? Vai onko ulkonäkösi muuttunut alkuaikojen jälkeen radikaalisti? Toki ikääntyminen näkyy jokaisessa tavalla tai toisella.

Ulkonäköni ei ole muuttunut.

Se tässä onkin niin ristiriitaista, kun monessa yhteydessä mies on sanonut pitävänsä minua kauniina, mutta sitten kuitenkin koki tarpeelliseksi näyttää että eräät kohdat minussa hölskyvät. Kuulemma hän ei tarkoittanut pahaa, mutta silti tuntui että hän teki minusta pilaa.

- ap

Ei tietenkään ole, olet kuin olisit eilen täyttänyt 18

Tuoreehko suhde kyseessä. Koko ajan olen ollut samannäköinen, paitsi että lyhensin hiuksia muutamalla sentillä.

- ap

Se testaa miten paljon kestät henkistä väkivaltaa ennen kuin lähdet. Aloitetaan pienestä ja lisätään ajan mukana. Käyttäydytään ristiriitaisesti jotta todellisuuskäsityksesi hämärtyy etkä tiedä mikä on totta.  Suosittelen, että jätät miehen pelaamaan yksin pelejään. 

Epäilen itselläni kehonkuvahäiriötä. Suhtaudun äärimmäisen kriittisesti ulkonäkööni ja otan neutraalitkin kommentit todella raskaasti. Ehkä mies vain valitsi sanansa vähän huonosti.

- ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohteliaisuudesta sanovat. Loppujen lopuksi, töllöttävät kaikkia naisia. Nille ei mikään riitä.

Vierailija
64/72 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko miehen olevan narsisti.

Se tässä on outoa, kun monessa yhteydessä hän on kehunut ulkonäköäni, myös kroppaa sekä ilmaissut, että olen juuri hyvä ja sopiva... mutta tuo heiluttelu ja hölskyttely sekä sille nauraminen tuntui pilkanteolta. Mies pyysi anteeksi ja sanoi, ettei tarkoittanut mitään pahaa. Silti tuntuu oudolta.

Kuvitteliko hän minun ilahtuvan naureskelusta, vai mitä ihmettä.

- ap

Se kokee sun ulkonäön tai koko sun persoonan uhkaavana. Heikko itsetunto. On ilonen, ku löytää susta virheitä, kun en ole sitten niin pelottava, ja luulee, että säkin osallistut iloon, kun hän niitä osoittaa. Jakaa ajatuksiaan ihan huolimattomuuttaan. Typerä ja itsekäs. 

Vierailija
65/72 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntele ap sydämesääntä tuosta miehestä, kukaan täältä ei osaa yksittäisen keskustelun perusteella sanoa!

Oma ex (joka petti) varmaan piti jossain määrin kauniina, mutta ku alkoi tulla useita vihjailuja, että pitäs olla enemmän tai pitäisi olla vähemmän, aloin ajattelemaan että tälläistä en ole kokenut, ei mene oikein...rakkaudessa. vähä samallailla ku #61, mut vielä oli hienovaraisempaa vihjailu.

Tietenki se pettäminen on se syy #1 miksi jätin, mutta kyllä muistan nuo muutkin asiat.

-aiemmin vastannut

Vierailija
66/72 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, on kyllä todella törkeää tai vaan typerää arvostella puolison ulkonäköä.

Vierailija
67/72 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On helpompi vastata kysymykseen: "Mistä tietää varmaksi että mies EI pidä naisensa ulkonäöstä?"

Vastaus: Siitä että kumppani ei suostu minkäänlaiseen seksiin.

Itse korjaisin että ei oikein innostu seksistä naisensa kanssa, mutta varmaan sentään aina esim suihinotot kelpaa, kun ei tarvitse katsella. Eikö miehille yleensä aina kelpaa.

Vierailija
68/72 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite tapailin joskus henkisesti väkivaltasta miestä, joka tykkäs mun ulkonäöstä. Tavallaan. Hän esitteli mua ylpeenä kavereilleen ku oisin joku palkinto, vaati pukeutuun sillon erityisesti tietyllä tavalla jne. Ja varsinki aluks kehu kauheesti ja oli todella ihastunut. MUTTA sitten välillä alko osotteleen virheitäni, teki oikein tarkkailututkimusta ja osoitteli heikkouksiani. Saatto sanoa, että tissit on hyvät ja naama on hyvä, mutta perseeen kuuluis olla sellanen ja tällainen. Jne. Eli mies voi tykätä sun ulkonöstä, mutta samalla se haluaa että itse et luule itsestäsi liikoja, ettet vaan jätä sitä luuseria. Tai se alkaa luulla liikoja itsestään, ku joku niin kaunis on sen kanssa, ja se alkaa vaatia sulta vielä lisää kauneutta. Kauneus on valtaa ja mies, joka osoittelee sun kauneusvirheitä, on mies, joka tahtoo sen vallan sulta pois. Se voi jopa päättää että oot ruma, jos se kokee sut tarpeeksi uhkaavaksi. Sitten sitä ei haittaa, ku sä jätät sen, ku eihän se rumaa halunnutkaan. 

Kuvailet narsistia, niin 'muotisanana' kuin sitä pidetäänkin, niin tuo on käytöstä, joka sopisi narsistiseen persoonallisuuteen. Ja nythän tutkimuskentällä on kaiketi alkamassa herätä sellaisia tuulia, että narsismi kannattaisi määritellä nykyaikaisemmin, sillä narsismia on niin paljon. Jos ihan persoonallisuushäiriön diagnoosin saa sitten, kun narsismi aiheuttaa merkittävää haittaa elämässä, niin nykytapa määritellä narsismi tuottaa prevalenssiksi (esiintymiseksi) n 1-5 prosenttia. Tosiasiassa käytännössä narsismista aiheutuu paljon enemmän arjen ongelmia, kuin ne kriteerit jotka antavat diagnoosin, ja olisikin jossain mielessä käytännöllistä todeta rehellisesti, että itse asiassa hankaluuksia aiheuttavaa narsismia on paljon enemmän kuin tuolla 1-5 prosentilla. 

Vierailija
69/72 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla vaikuttaa olevan ongelmia itsesi kanssa aika tavalla kun jaksat näitä aloituksia tehdä tänne tämän tästä.

Suosittelen hakeutumaan keskusteluapuun. Saatat tehdä todella paljon hallaa parisuhteellenne olemalla noin epävarma ja hakemalla merkityksiä tästä ja tuosta ja tekemällä johtopäätöksiä niitten pohjalta.

Ymmärrätkö että miehellesi täytyy olla todella raskasta elää ihmisen kanssa joka koko ajan epäilee hänen rehellisyyttään siitä mitä hän sanoo ja käntämällä ja vääntämällä joka asian päälaelleen pelkän oman mielettömän epävarmuutesi takia.

On raskasta kun sanoo tai tekee mitä tahansa toinen hakemalla hakee siihen jonkin negatiivisen merkityksen. Kuka jaksaa pitemmän päälle?

Aikamoinen ääliö on mies, joka osoittelee kumppanin vartalon 'puutteita' tai 'vikoja' - kukaan ei vastaa täydellisesti tämän päivän kauneusihanteita. Itse en kyllä kuuntelisi tuollaista vaan heittäisin ukon pellolle

Vierailija
70/72 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa on heitetty arvailuja narsismista, tyhmyydestä ja henkisestä väkivallasta. Mikään noista ei päde tähän mieheen: hän on fiksu ihminen, joka haluaa ratkoa ristiriitatilanteet puhumalla.

Ehkä hän pitää vartalostani oikeasti (myös niistä höllyvistä kohdista) mutta siinä tilanteessa ilmaisi itseään vähän tökerösti.

- ap

Mies on kaksoisviestivä törppö. Hän sanoo jotain kaunista jotta saisi myöhemmin sanoa jotain ikävää. Syy miksi näin tekee on se, että sinä pysyisit siinä kiusattavana. Kaikki kaunis mitä sanoo on manipulointia ja kaikki huono mitä hän sanoo on myös. Jos hän olisi törkeä jatkuvasti sinä lähtisit. Ja tässä nyt sinulle se totuus siitä mitä mies ajattelee. Hän ei ajattele sinun ulkonäöstä mitään. Voisit olla vaikka miss maailma ja hän tekisi tuota, koska nautinto tulee siitä kun saa sinut tuntemaan pahaa oloa, saa sinut hämilleen ja lopulta hän saa sinut epäilemään järkeäsikin. Se on nautintoa mikä tulee psykologisesta väkivallasta ja toisen alistamisesta.  Mitä täydellisempi ihminen, sen suurempi nautinto on sen maanrakoon painaminen ja psyyken tuhoaminen. Hän vaikuttaa myös aika taitavalta puuhassaan koska kuulostat samalle kuin kaikki uhrit. Olet sen verran narsistinen, että mielesi kieltäytyy uskomasta, että sinua on huijattu ja mikä pahinta, että olet aivan tavallinen ihminen etkä mitenkään erityinen. Ja tuollaiset uhrit on niitä parhaita, koska niiden oma ego pitää ne vankina tilanteessa mistä normaalilla itsetunnolla varustettu olisi hypännyt pois jo heti alussa. Se on myös merkki, että väkivaltaa voi jatkaa ja lisätä. Mielesi sisäinen vankila on lopulta vahvempi pitämään sinut paikoillaan kuin mikään muu voima. 

Vierailija
71/72 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniin naisen edessä penis nykii ja jäykistyy.

Ja se tuntunee ihanalle?

Vierailija
72/72 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa on heitetty arvailuja narsismista, tyhmyydestä ja henkisestä väkivallasta. Mikään noista ei päde tähän mieheen: hän on fiksu ihminen, joka haluaa ratkoa ristiriitatilanteet puhumalla.

Ehkä hän pitää vartalostani oikeasti (myös niistä höllyvistä kohdista) mutta siinä tilanteessa ilmaisi itseään vähän tökerösti.

- ap

Mies on kaksoisviestivä törppö. Hän sanoo jotain kaunista jotta saisi myöhemmin sanoa jotain ikävää. Syy miksi näin tekee on se, että sinä pysyisit siinä kiusattavana. Kaikki kaunis mitä sanoo on manipulointia ja kaikki huono mitä hän sanoo on myös. Jos hän olisi törkeä jatkuvasti sinä lähtisit. Ja tässä nyt sinulle se totuus siitä mitä mies ajattelee. Hän ei ajattele sinun ulkonäöstä mitään. Voisit olla vaikka miss maailma ja hän tekisi tuota, koska nautinto tulee siitä kun saa sinut tuntemaan pahaa oloa, saa sinut hämilleen ja lopulta hän saa sinut epäilemään järkeäsikin. Se on nautintoa mikä tulee psykologisesta väkivallasta ja toisen alistamisesta.  Mitä täydellisempi ihminen, sen suurempi nautinto on sen maanrakoon painaminen ja psyyken tuhoaminen. Hän vaikuttaa myös aika taitavalta puuhassaan koska kuulostat samalle kuin kaikki uhrit. Olet sen verran narsistinen, että mielesi kieltäytyy uskomasta, että sinua on huijattu ja mikä pahinta, että olet aivan tavallinen ihminen etkä mitenkään erityinen. Ja tuollaiset uhrit on niitä parhaita, koska niiden oma ego pitää ne vankina tilanteessa mistä normaalilla itsetunnolla varustettu olisi hypännyt pois jo heti alussa. Se on myös merkki, että väkivaltaa voi jatkaa ja lisätä. Mielesi sisäinen vankila on lopulta vahvempi pitämään sinut paikoillaan kuin mikään muu voima. 

Tässä on nyt aika pitkälle menevää analyysiä ihmisistä, joita sinä et edes tunne. Mies on sanonut minulle monia kauniita asioita, ja uskon hänen olleen vilpitön. Tuon yhden kerran hän sanoi jotain monitulkintaista, ja sinä väität sekä minua että miestä narsisteiksi tuntematta meitä kumpaakaan.

Minulla on kehonkuvaan liittyvä ongelma. Mies pyysi sanomisiaan anteeksi ja sanoi pitävänsä vartaloni pehmeydestä.

- ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi