Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää varmaksi, että mies pitää naisensa ulkonäöstä?

Vierailija
27.05.2022 |

Oma mies on sanonut minulle kaikenlaista kivaa mutta eräällä kerralla hän osoitteli vartaloni epätimmejä kohtia ja nauroi niille. Tuntui aika pahalta. Ilmeisesti hän ei oikeasti pidäkään ulkonäöstäni.

Tiedostan ne kohdat itsekin, ei niitä tarvitse osoitella. Mutta mikä on totta ja mikä ei?

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksoisviestintää mieheltä.

Sisäisesti ristiriitaista viestintää. Esim sanat jotain muuta kuin teot. Vaikkapa äiti si isä voi olla todella torjuva ja kylmä mutta kuitenkin sanoo rakastavansa. Tai työpaikalla pomo korostaa puheissaan arvoja, esim asiakaslähtöisyyttä mutta käytännössä arvioikin jotain aivan muuta esim nopeutta.

Vierailija
22/72 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan pitää riittävästi, koska olette yhteen päätyneet? Vai onko ulkonäkösi muuttunut alkuaikojen jälkeen radikaalisti? Toki ikääntyminen näkyy jokaisessa tavalla tai toisella.

Ulkonäköni ei ole muuttunut.

Se tässä onkin niin ristiriitaista, kun monessa yhteydessä mies on sanonut pitävänsä minua kauniina, mutta sitten kuitenkin koki tarpeelliseksi näyttää että eräät kohdat minussa hölskyvät. Kuulemma hän ei tarkoittanut pahaa, mutta silti tuntui että hän teki minusta pilaa.

- ap

Ei tietenkään ole, olet kuin olisit eilen täyttänyt 18

Tuoreehko suhde kyseessä. Koko ajan olen ollut samannäköinen, paitsi että lyhensin hiuksia muutamalla sentillä.

- ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan pitää riittävästi, koska olette yhteen päätyneet? Vai onko ulkonäkösi muuttunut alkuaikojen jälkeen radikaalisti? Toki ikääntyminen näkyy jokaisessa tavalla tai toisella.

Se tässä onkin niin ristiriitaista, kun monessa yhteydessä mies on sanonut pitävänsä minua kauniina, mutta sitten kuitenkin koki tarpeelliseksi näyttää että eräät kohdat minussa hölskyvät. Kuulemma hän ei tarkoittanut pahaa, mutta silti tuntui että hän teki minusta pilaa.

- ap

On mahdollista, että miehesi on tyhmä eli ei ymmärrä loukkaavansa. Minulle tuo olisi paha merkki oli kumpaa tahansa, ilkeyttä tai tyhmyyttä. Miten tuollaisen kanssa voi jatkossa olla, en vain ymmärrä.

Toisen loukkaaminen ei ole normaalia parisuhteessa, mutta ilmeisesti monet ovat sellaiseen tottuneet jo lapsuudenperheessään. Normaalia on loukata, ilkeillä, mikä ei kuitenkaan muutu yhtään terveemmäksi olivat selitykset mitkä tahansa.

Vierailija
24/72 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Tuoreehko suhde kyseessä. Koko ajan olen ollut samannäköinen, paitsi että lyhensin hiuksia muutamalla sentillä.

- ap

Hyvä että huomasit jo alussa millainen mies on. Voin luvata, että lisää vastaavaa on tulossa, jos suhde jatkuu.

Vierailija
25/72 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Henkinen väkivalta voi olla jopa tuhoisampaa kuin fyysinen. Jälkikäteen toiset näyttävät hyvittelevän pahoja tekojaan, mutta jatkavat silti samaa tuhoavaa käytöstään myöhemmin.

Vierailija
26/72 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulenpa että mies sanoo nuo asiat huumorilla, etenkin jos olette olleet jo pitkään yhdessä.

Ei hän niistä sinun varton heikommista kohdista piittaa sen kummemmin, kunhan naureskelee.

Kun itse lihoin yhdessä vaiheessa, mies aina taputteli vatsaani ja vyötäröä leikkisästi nauraen, että kas rouvalle on tullu jenkkikahvat.

Ei siinä ollut mitään ivailua tai muuta, pelkkää huumoria.  Samoin itse vitsailen itse miehelle hänen alkavasta kaljustaan.  Se on rakkauta sekin.

Me  me olemme olleet avioliitossa 15 vuotta ja eläneet aivan tavallista suomalasita elämää.

Vaikea sanoa kohdallasi  sanoa  mitään, kun ei tunne miestäsi.

Että sanooko hän nuo ivallisesti ja häijysti, vaiko vain huumorilla?

Kaikki eivät ymmärrä leikkisää huumoria ollenkaan, vaan ottavat jokaikisen sanan täytenä totena.  Ja sitten päiväkaudet makustelevat sanoja, että mitähän se oikein tarkoitti ja miksi se niin sanoi, varmaan v#ttuilee mulle, ja niin edelleen.

Meillä on onneksi se mentaliteetti perheessä, jossa sanotaan toiselle. "Rupsahda rauhassa rakkaani".

Selvä, teillä on sellainen mentaliteetti. Minusta tuo on ihan puhdasta ilkeyttä ja kuulostaa paljon pahemmalta kuin se mitä minun miesystäväni sanoi.

- ap

Vierailija
27/72 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulenpa että mies sanoo nuo asiat huumorilla, etenkin jos olette olleet jo pitkään yhdessä.

Ei hän niistä sinun varton heikommista kohdista piittaa sen kummemmin, kunhan naureskelee.

Kun itse lihoin yhdessä vaiheessa, mies aina taputteli vatsaani ja vyötäröä leikkisästi nauraen, että kas rouvalle on tullu jenkkikahvat.

Ei siinä ollut mitään ivailua tai muuta, pelkkää huumoria.  Samoin itse vitsailen itse miehelle hänen alkavasta kaljustaan.  Se on rakkauta sekin.

Me  me olemme olleet avioliitossa 15 vuotta ja eläneet aivan tavallista suomalasita elämää.

Vaikea sanoa kohdallasi  sanoa  mitään, kun ei tunne miestäsi.

Että sanooko hän nuo ivallisesti ja häijysti, vaiko vain huumorilla?

Kaikki eivät ymmärrä leikkisää huumoria ollenkaan, vaan ottavat jokaikisen sanan täytenä totena.  Ja sitten päiväkaudet makustelevat sanoja, että mitähän se oikein tarkoitti ja miksi se niin sanoi, varmaan v#ttuilee mulle, ja niin edelleen.

Meillä on onneksi se mentaliteetti perheessä, jossa sanotaan toiselle. "Rupsahda rauhassa rakkaani".

Olen tuntenut useamman parin, joiden huumoria oli toisen loukkaaminen ja vastaava ilkeä käytös mikä kuitattiin jollain selityksillä. Kaikki ovat eronneet.

Vierailija
28/72 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies yleensä ilmaisee tällaisia asioita hienovaraisilla vihjeillä suoran puheen sijaan.

Esim asentamalla makuuhuoneeseen pimennysverhot jolla sen saa seksin ajaksi täysin pilkkopimeäksi tai ojentamalla sinulle ison paperipussin ja selittämällä että hänen fetissinsä on se että pidät sitä päässäsi.

Vierailija
29/72 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani kehuu ylenpalttisesti, ei kuolaa vieraita naisia läsnäollessani (sinällään ei haittaa minua jos muuten katselee), vähän väliä hipaisee jostakin.

Toisen kehosta vikojen etsiminen on tympeää, en sitä itsekään tekisi enkä kuuntelisi kumppanilta.

Vierailija
30/72 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan miettinyt, että voit olla kaunis vaikka et täydellinen olisikaan? Vaikka olisi vähän vatsamakkaraa ja kaksoisleukaa, voit silti olla viehättävä.

Vierailija
31/72 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan miettinyt, että voit olla kaunis vaikka et täydellinen olisikaan? Vaikka olisi vähän vatsamakkaraa ja kaksoisleukaa, voit silti olla viehättävä.

No pakkoko miehen on sitten alleviivata sitä epätäydellisyyttä? Olen varsin tietoinen rumista kohdistani, ei niitä tarvitse minulle osoittaa.

- ap

Vierailija
32/72 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei pidä naisen ulkonäöstä niin miehellä ei seiso.

Vierailija
33/72 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katselisi tuollaista miestä.

Vierailija
34/72 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen? Elämänkokemus tuon perusteella aika vähäinen? Millaisesta perheestä/suvusta lähtöisin?

Vierailija
35/72 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kehun usein naisystäväni ulkonäköä. Erityisesti hänen hymyä joka vie aina jalat alta. Jaan muutenkin kohteliaisuuksia ja kehuja. Saan niitä myös itsekin. Parisuhde voi hyvin. Emme käytä energiaa vikojen etsintään, koska se on muutenkin loukkaavaa käytöstä. Hyvässä suhteessa ei etsitä kumppanin vikoja vaan hyviä puolia.

Vierailija
36/72 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On helpompi vastata kysymykseen: "Mistä tietää varmaksi että mies EI pidä naisensa ulkonäöstä?"

Vastaus: Siitä että kumppani ei suostu minkäänlaiseen seksiin.

Itse asiassa ei pidä paikkaansa. 5-10 prosenttia miehistä on niin luonnevikaisia, että kontrolloivat naistaan myös tarpeen mukaan pihtaamalla seksiä naisen kiusaksi, oli nainen kuinka hot tahansa. 

Vierailija
37/72 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No pakkoko miehen on sitten alleviivata sitä epätäydellisyyttä? Olen varsin tietoinen rumista kohdistani, ei niitä tarvitse minulle osoittaa.

- ap

Oletko tietoinen myös siitä kohdasta, missä sinulla on rima miehen suhteen? Miksi hyväksyt noin epäkunnioittavan käytöksen?

Vierailija
38/72 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä tietää, kun mies haluaa jatkuvasti kosketella ja katsoo ihastellen. Jotkut miehet sanoo myös suoraan, että "miten sä voit olla niin kaunis".

Vierailija
39/72 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mieheni pilkkaisi ulkonäköäni noin, potkisin heti pellolle, en ikinä harrastaisi seksiä hänen kanssaan enkä olisi edes hänen kaverinsa.

Jos kumppani oikeasti rakastaisi ja arvostaisi, ei koskaan pilkkasi tuolla tavalla.

Vierailija
40/72 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

- ap

Mulla alkoi tulla kahden kuukauden jälkeen mieheltä piilovit***lua ja kiusantekoa. Hetkittäin, pieninä väläyksinä. Ekat kaksi kuukautta oli "täydellinen". Ei siinä auttanut muu kuin alkaa uskoa, että totta se on, että mies ei olekaan helmi vaan pienimunainen mulkku. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi