Työnhakuvelvoite 4 työpaikkaa kuukaudessa!!
Terveisiä kaikille tuleville työttömille, jotka kesät viettävät työttömänä itsestään riippumattomista syistä. Esim. Koulunkäynninohjaajat, opettajat, varhaiskasvatuksen määräaikaisuuksia tekevät ja kaikki te jotka palaavat kesän jälkeen syksyllä sorvin ääreen.
Olethan huomioinut, että olet välittömästi velvoitettu työttömäksi jäätyäsi hakemaan neljää eri työpaikkaa. Varmistamaan hakusi te-keskuksen oma-asioinnissa. Joudut lisäämään itsesi myös työmarkkinatorille. Joudut käymään 2vk sisään työttömäksi jäätyäsi kasvotusten keskustelemassa omalla työllisyysneuvojallasi ja tämäkin omakustanteisesti, ellei matkojen kesto yhteensä ole yli 3 tuntia.
Minä en ymmärrä asiaa meillä, jotka käymme töissä suurimman osan vuodesta. Emme me ole työtä vieroksuvia tai tahallisesti työttömiä kesäaikaan.
Mitä vit@% täällä maassa tapahtuu!? Miksi näitä suurimpimpia kyttäystoimia ja resursseja ei laiteta niiden tahallaan, omasta tahdosta työttömien pään menoksi, jotka hyödyntävät veronmaksajien rahavirtaa vuodesta toiseen.
Mitä meille on vielä luvassa? Kaikille, kun ei kuitenkaan riitä sitä vakityöpaikkaa.
Kommentit (3609)
Jollain miehillä on tuhkamuna, ei siitä lasta. Ei saa ketään naista raskaaksi.
tällaista Hönöilyä tammikuussa kirjoitti:
Meillä yksi tuttu lapsiperhe kävi joka vuosi etelän aurinkolomilla ja nyt on lapsella syöpä.
Tuo ei ole Hönön kirjoitus vaan influencerin
Meidän suvussa on yksi tuhkapimppi, sillä on adoptiolapset. Kerrottiin omille lapsille mistä maasta ne on adoptoitu
Vierailija kirjoitti:
Meidän suvussa on yksi tuhkapimppi, sillä on adoptiolapset. Kerrottiin omille lapsille mistä maasta ne on adoptoitu
Kerrottiin lapsille, että tuo sukulainen ei saa omaa lasta ja adoptiolapset on ulkomailta.
Ollaan kerrottu, että heidän koulussa on myös näitä adoptiolapsia niin he voi kysyä mistä maasta ne on adoptoitu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hönön elämänkerta ilmestyy palstalle lähiaikoina. Olen koostanut kertomuksistaan hänen ikänsä, miehensä työpaikan ja palkan, perhetilanteensa, koulutuksensa, työelämänsä puutteineen. Paljastukset kulloisistakin työkavereista, naapureista, sukulaisista jne. Mielipiteensä ja aatemaailmansa saavat palstatilaa runsaasti.
Kuinkahan moni tunnistaa tuon ankeuttajan!
Naapurit kuiskuttelevat entistä enemmän, eivätkä varmasti tervehdi. Lähikaupassa katsovat oudosti.............
Jo nyt ne katsovat kieroon, sitten kaartavat kaukaa.
Lapset joutuvat häpeämään äitiään. Eivät saa kesätöitä.
Tarkoitatko adoptiolapsia
Meillä naapuri kävi ennen koronaa joka perjantai ja lauantai karaokebaarissa ja polttaa tupakkaa. Jos sairastuu syöpään niin tulee saamaan haukkumiset ja jos tukka lähtee niin arvostelua tulee urakalla eikä positiivista. Itse aiheutettu syöpä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hönön elämänkerta ilmestyy palstalle lähiaikoina. Olen koostanut kertomuksistaan hänen ikänsä, miehensä työpaikan ja palkan, perhetilanteensa, koulutuksensa, työelämänsä puutteineen. Paljastukset kulloisistakin työkavereista, naapureista, sukulaisista jne. Mielipiteensä ja aatemaailmansa saavat palstatilaa runsaasti.
Naapurit kuiskuttelevat entistä enemmän, eivätkä varmasti tervehdi. Lähikaupassa katsovat oudosti.............
Näkee, että on eri maasta kuin äiti
Hönö on syöpäläinen kirjoitti:
Meillä naapuri kävi ennen koronaa joka perjantai ja lauantai karaokebaarissa ja polttaa tupakkaa. Jos sairastuu syöpään niin tulee saamaan haukkumiset ja jos tukka lähtee niin arvostelua tulee urakalla eikä positiivista. Itse aiheutettu syöpä.
Influencer mietitkö sä yhtään noita kirjoittamiasi juttuja
Vierailija kirjoitti:
taas lisää infoa Hönön elämän kertaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaupassakin tunnistaa, että lapset on adoptoitu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Influencer esiintyy Hönönä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
heh heh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko kertoa lapsille, että sukulaislapset on adoptoitu, kun on niin erinäköisiä kuin vanhemmat
Hönön suvussa on tuhkapimppi adoptoinut ulkomailta lapsia ;DDDDDDDDDDDD
Vierailija kirjoitti:
Tuosta oli lehtijuttu, että alkoholi aiheuttaa paljon rintasyöpää. Voisivat itse maksaa hoitonsa.
Tällaista Hönöilyä, hahhhahhhahhaaaaaaaaaaa
Tuo on lääkärin kirjoituksesta otettu
Hönö on syöpäläinen kirjoitti:
Ja mistä ip-osoitteesta tuo on, influencerin kirjoittama
tällaista Hönöilyä tammikuussa kirjoitti:
Meillä yksi tuttu lapsiperhe kävi joka vuosi etelän aurinkolomilla ja nyt on lapsella syöpä.
Influencerin ip-osoitteesta lähetetty
on se sitten mukava, tuo Hönö kirjoitti:
Hönön suvussa on tuhkapimppi adoptoinut ulkomailta lapsia ;DDDDDDDDDDDD
Taitaa noita olla aika monessa Suomen suvussa Influencer
Kuten näemme, suuressa osassa ihmisiä on vikaa, joku on työtön, joku ei saa lasta, joku mies on lyhyt, jollain miehellä on länkisääret, osa on kaljuja jne.
Eiköhän se loisten elämä ole ihan tarpeeksi lokoisaa jo näinkin, ilman mitään "kansalaispalkkojakin". Minä olen muuten jo nimityksenä aivan typerä, koska palkkaa maksetaan työstä, ei tyhjäntoimittamisesta.
Kuulostaa jonkin sortin vainoharhaisuudelta tuo, että työnhakuvelvollisuudet ym velvoitteet koetaan vahtimisena tai kyykytyksenä. Ajatusmaailma on ihan vinksallaan.