Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työnhakuvelvoite 4 työpaikkaa kuukaudessa!!

Vierailija
27.05.2022 |

Terveisiä kaikille tuleville työttömille, jotka kesät viettävät työttömänä itsestään riippumattomista syistä. Esim. Koulunkäynninohjaajat, opettajat, varhaiskasvatuksen määräaikaisuuksia tekevät ja kaikki te jotka palaavat kesän jälkeen syksyllä sorvin ääreen.

Olethan huomioinut, että olet välittömästi velvoitettu työttömäksi jäätyäsi hakemaan neljää eri työpaikkaa. Varmistamaan hakusi te-keskuksen oma-asioinnissa. Joudut lisäämään itsesi myös työmarkkinatorille. Joudut käymään 2vk sisään työttömäksi jäätyäsi kasvotusten keskustelemassa omalla työllisyysneuvojallasi ja tämäkin omakustanteisesti, ellei matkojen kesto yhteensä ole yli 3 tuntia.

Minä en ymmärrä asiaa meillä, jotka käymme töissä suurimman osan vuodesta. Emme me ole työtä vieroksuvia tai tahallisesti työttömiä kesäaikaan.

Mitä vit@% täällä maassa tapahtuu!? Miksi näitä suurimpimpia kyttäystoimia ja resursseja ei laiteta niiden tahallaan, omasta tahdosta työttömien pään menoksi, jotka hyödyntävät veronmaksajien rahavirtaa vuodesta toiseen.

Mitä meille on vielä luvassa? Kaikille, kun ei kuitenkaan riitä sitä vakityöpaikkaa.

Kommentit (3609)

Vierailija
1281/3609 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää hyvät ihmiset suostuko kaikkeen, mihin päättäjät aivopieruiluillaan teidät asettaa. Suurin osa työttömistä on itse täysin syyttömiä siihen työttömyyteensä. Miksi sitten työttömiä rangaistaan näillä kyykytysjutuilla? Itse en ole työtön, mutta voin vain kuvitella mitä pas kaa ja miten älyöntä puuhastelua tuo on.

No juuri tämä. Olisiko aika tehdä kansalaisaloite? Kyykytys pois, työkkärin tädit voi vaihtaa alaa hoitoalalle tai mihin nyt haluavatkaan. Kansalaispalkka kaikille. Järkyttävä koneisto tarvitaan vahtimaan työttömiä; vaikuttaa jo todella oudolta tämä tilanne.

Eiköhän se loisten elämä ole ihan tarpeeksi lokoisaa jo näinkin, ilman mitään "kansalaispalkkojakin". Minä olen muuten jo nimityksenä aivan typerä, koska palkkaa maksetaan työstä, ei tyhjäntoimittamisesta.

Kuulostaa jonkin sortin vainoharhaisuudelta tuo, että työnhakuvelvollisuudet ym velvoitteet koetaan vahtimisena tai kyykytyksenä. Ajatusmaailma on ihan vinksallaan.

Vierailija
1282/3609 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain miehillä on tuhkamuna, ei siitä lasta. Ei saa ketään naista raskaaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1283/3609 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällaista Hönöilyä tammikuussa kirjoitti:

Meillä yksi tuttu lapsiperhe kävi joka vuosi etelän aurinkolomilla ja nyt on lapsella syöpä.

Tuo ei ole Hönön kirjoitus vaan influencerin

Vierailija
1284/3609 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän suvussa on yksi tuhkapimppi, sillä on adoptiolapset. Kerrottiin omille lapsille mistä maasta ne on adoptoitu

Vierailija
1285/3609 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän suvussa on yksi tuhkapimppi, sillä on adoptiolapset. Kerrottiin omille lapsille mistä maasta ne on adoptoitu

Kerrottiin lapsille, että tuo sukulainen ei saa omaa lasta ja adoptiolapset on ulkomailta.

Ollaan kerrottu, että heidän koulussa on myös näitä adoptiolapsia niin he voi kysyä mistä maasta ne on adoptoitu

Vierailija
1286/3609 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hönön elämänkerta ilmestyy palstalle lähiaikoina. Olen koostanut kertomuksistaan hänen ikänsä, miehensä työpaikan ja palkan, perhetilanteensa, koulutuksensa, työelämänsä puutteineen. Paljastukset kulloisistakin työkavereista, naapureista, sukulaisista jne. Mielipiteensä ja aatemaailmansa saavat palstatilaa runsaasti.

Kuinkahan moni tunnistaa tuon ankeuttajan!

Naapurit kuiskuttelevat entistä enemmän, eivätkä varmasti tervehdi. Lähikaupassa katsovat oudosti.............

Jo nyt ne katsovat kieroon, sitten kaartavat kaukaa.

Lapset joutuvat häpeämään äitiään. Eivät saa kesätöitä.

Tarkoitatko adoptiolapsia

Vierailija
1287/3609 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä naapuri kävi ennen koronaa joka perjantai ja lauantai karaokebaarissa ja polttaa tupakkaa. Jos sairastuu syöpään niin tulee saamaan haukkumiset ja jos tukka lähtee niin arvostelua tulee urakalla eikä positiivista. Itse aiheutettu syöpä.

Vierailija
1288/3609 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hönön elämänkerta ilmestyy palstalle lähiaikoina. Olen koostanut kertomuksistaan hänen ikänsä, miehensä työpaikan ja palkan, perhetilanteensa, koulutuksensa, työelämänsä puutteineen. Paljastukset kulloisistakin työkavereista, naapureista, sukulaisista jne. Mielipiteensä ja aatemaailmansa saavat palstatilaa runsaasti.

Naapurit kuiskuttelevat entistä enemmän, eivätkä varmasti tervehdi. Lähikaupassa katsovat oudosti.............

Näkee, että on eri maasta kuin äiti

Vierailija
1289/3609 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hönö on syöpäläinen kirjoitti:

Meillä naapuri kävi ennen koronaa joka perjantai ja lauantai karaokebaarissa ja polttaa tupakkaa. Jos sairastuu syöpään niin tulee saamaan haukkumiset ja jos tukka lähtee niin arvostelua tulee urakalla eikä positiivista. Itse aiheutettu syöpä.

Influencer mietitkö sä yhtään noita kirjoittamiasi juttuja

Vierailija
1290/3609 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

taas lisää infoa Hönön elämän kertaan

Vierailija
1291/3609 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaupassakin tunnistaa, että lapset on adoptoitu

Vierailija
1292/3609 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Influencer esiintyy Hönönä

Vierailija
1293/3609 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

heh heh

Vierailija
1294/3609 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko kertoa lapsille, että sukulaislapset on adoptoitu, kun on niin erinäköisiä kuin vanhemmat

Vierailija
1295/3609 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hönön suvussa on tuhkapimppi adoptoinut ulkomailta lapsia ;DDDDDDDDDDDD

Vierailija
1296/3609 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta oli lehtijuttu, että alkoholi aiheuttaa paljon rintasyöpää. Voisivat itse maksaa hoitonsa.

Tällaista Hönöilyä, hahhhahhhahhaaaaaaaaaaa

Tuo on lääkärin kirjoituksesta otettu

Vierailija
1297/3609 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hönö on syöpäläinen kirjoitti:

Ja mistä ip-osoitteesta tuo on, influencerin kirjoittama

Vierailija
1298/3609 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällaista Hönöilyä tammikuussa kirjoitti:

Meillä yksi tuttu lapsiperhe kävi joka vuosi etelän aurinkolomilla ja nyt on lapsella syöpä.

Influencerin ip-osoitteesta lähetetty

Vierailija
1299/3609 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se sitten mukava, tuo Hönö kirjoitti:

Hönön suvussa on tuhkapimppi adoptoinut ulkomailta lapsia ;DDDDDDDDDDDD

Taitaa noita olla aika monessa Suomen suvussa Influencer

Vierailija
1300/3609 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten näemme, suuressa osassa ihmisiä on vikaa, joku on työtön, joku ei saa lasta, joku mies on lyhyt, jollain miehellä on länkisääret, osa on kaljuja jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan