Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies "jätti" minut, vaikka yhdessä ollaan

Vierailija
26.05.2022 |

Yhteinen koti, lapsi, elämä ja kaikki. Mieheni vaan on jättänyt minut. On henkisesti aivan poissa. En tiedä miten lähteä avaamaan tätä. Luulin että se on joku vaihe, iso elämänmuutos lapsen saamisen jälkeen jne. Lapsi on jo 1,5v ja ajaudumme vain kauemmas toisistamme. Mietittiin lasta pitkään ja puhuin paljon siitä miten tärkeää minulle olisi antaa ehjä ja lämmin perhe lapselle, kun itselläni ei sitä koskaan ollut. Lapsi on ihana ja kaikki on mennyt hyvin, vaan mieheni on minut jättänyt. Kysyminen asiasta aiheuttaa vain riidan, muka syyttelen. En saa yhteyttä, vaikka hän seisoisi metrin päässä minusta.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimessa joku nainen? Haluaako asua erillään? Missä mennään.

Vierailija
2/38 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhelimessa joku nainen? Haluaako asua erillään? Missä mennään.

On toki mahdollista että viestittelee jollekin. Ei kyllä vaikuta mitenkään onnelliselta tai rakastuneelta, tunnet hänet niin hyvin. On kuin puupökkelö. Ei tietenkään halua erota, mitä nyt taas höpsin kun otan asian puheeksi? Mitään ei saa irti. Ap

Vierailija
4/38 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentunut?

Vierailija
5/38 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa masennukselta

Vierailija
6/38 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten seksielämä?

Vierailija
7/38 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on pääsi sisällä, miehellä ei ole ongelmaa.

Vierailija
8/38 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutko aina lapselle vai myös miehelle?

Mitä yhteyttä haet, onko sinulla silloin jotain asiaa?

Vierailija
9/38 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen tuota masennusta miettinyt. Aina kyllä vain syytän itseäni että vika on minussa, olen huono ja tylsä nainen. Seksiä ei ole ollut kuukausiin. Miten ihmeessä voisin häntä auttaa jos on masentunut kun ei puhu mitään? Ei varmasti suostu menemään lääkäriinkään. Ap

Vierailija
10/38 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olen tuota masennusta miettinyt. Aina kyllä vain syytän itseäni että vika on minussa, olen huono ja tylsä nainen. Seksiä ei ole ollut kuukausiin. Miten ihmeessä voisin häntä auttaa jos on masentunut kun ei puhu mitään? Ei varmasti suostu menemään lääkäriinkään. Ap

Eli mies kieltäytyy seksistä?

Vierailija
11/38 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos laittaisitte lapsen hoitoon ja keskittyisitte vain toisiinne?

Vierailija
12/38 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli mies kieltäytyy seksistä?

En tiedä, se on vaan hiipunut. Hän ei ole tehnyt aloitetta varmaan vuoteen, lähti kyllä mukaan jos minä tein. Nyt meillä on mennyt niin etäiseksi tämä suhde että en ole tehnyt minäkään enää aloitetta vaikka rakkaus ja halu on tallella.

Vierailija
13/38 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, varaa aikaa useampi tunti ja kahlaa läpi ketju Narsistin keskustelutyyli. Kaikki vastaukset löytyvät sieltä ja sinne voit esittää lisäkysymykset ja saada vertaistukea. 

Vierailija
14/38 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, varaa aikaa useampi tunti ja kahlaa läpi ketju Narsistin keskustelutyyli. Kaikki vastaukset löytyvät sieltä ja sinne voit esittää lisäkysymykset ja saada vertaistukea. 

Tämän jälkeen hae apua narsismiisi.

Vierailija
15/38 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mieheni ole narsisti. Hän ei ole ilkeä. Hän on/oli aiemmin tosi lämmin ja hauska. Siksi minulla onkin niin ikävä kun se mies on kadonnut. Ap

Vierailija
16/38 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.vauva.fi/keskustelu/4442365/narsistin-keskustelutyyli

Tuolle miehesi käytös on kuin oppikirjasta. Menee ihan niin kuin kaikissa muissakin vastaavissa perheissä. 

Hän ei ole hylännyt sinua vielä niin, että olisi poistunut luotasi fyysisesti, koska tarjoat hänelle edelleen palveluksia eikä hän ole siksi etsinyt/löytänyt vielä seuraajaa (kun eroatte, hänellä tulee olemaan heti seuraava/ jatkuva vaihtuvien naisten virta). Hän on hylännyt sinut kuitenkin jo emotionaalisesti ja sinun tehtäväsi on yrittää alkaa sisäistää se aivoille täysin käsittämätön tosiasia, ettet tule saamaan häntä koskaan takaisin. Jos hän "tulee takaisin", se on hetken imurointi tai rakkauspommitus, ei aitoa henkistä ja tunnetason paluuta, vaikka se sinulle siltä näyttäisikin. Ja yhtäkkiä hän on taas sulkeutunut itsensä. 

Tuo seksin poisjääntikin on oppikirjasta. Tapahtuu suurin piirtein kaikille jossain muodossa. 

Vierailija
17/38 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdota edes työterveyslääkäriä. Työterveydessä on myös psykologi, jolle saa 3-5 krt/ v.

Seksihalujen hiipuminen on yksi masennuksen oireista.

Erityisesti jos olet epävakaista oloista, sinulle voi tulla hylätty olo, kun toinen uppoutuu itseensä esim masennuksen takia (jos se on sitä, eihän me tiedetä). Älä vielä tee hätiköityjä päätelmiä.

Vierailija
18/38 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi pössyttelee liikaa.

Vierailija
19/38 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mieheni ole narsisti. Hän ei ole ilkeä. Hän on/oli aiemmin tosi lämmin ja hauska. Siksi minulla onkin niin ikävä kun se mies on kadonnut. Ap

Lue nyt vaan se ketju.

Vierailija
20/38 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleistä tuntuu olevan tämä, vaikka harvoin varoitellaan.

Vaikea sanoa muuta, kuin että yritä sitkeästi keskustella miehen kanssa, vaikka suuttuisikin. Älä vaikene enää. Kerro että kaipaat ja rakastat häntä, eikä asiat voi jatkua näin välillänne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän