Monetko alushousut pakkaisit kuukauden matkalle. Pyykinpesumahdollisuuksista ei ole tietoa
Vaihdan vähintään kaksi kertaa päivässä. Kotona olen tottunut pesemään usein ja siksi ei ole kovinkaan monia. Mietin, että monetko uudet ostan.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Kai sä nyrkkipyykkiä osaat pestä?
Mut en ehkä kehtaa kuivatella pikkuhousuja, kun saatan joutua jakamaan huoneeni toisen henkilön kanssa.
Osta pikkuhousunsuojia ja vaihda niitä, niin ei tarvi koko ajan vaihtaa pikkareita.
Vierailija kirjoitti:
Kai siellä kauppoja on, mistä voi pikkareita ostaa?
Kyllähän erityisesti alusvaatteet pestään ennen ensimmäistä käyttöä.
Ottaisin kahdeksi viikoksi mukaan. Lisäksi pikkuhousunsuojia. Näin edes joka toinen päivä saa puhtaat.
Suihku varmaan on, ainakin välillä. Siellä voi pesaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sä nyrkkipyykkiä osaat pestä?
Mut en ehkä kehtaa kuivatella pikkuhousuja, kun saatan joutua jakamaan huoneeni toisen henkilön kanssa.
Jos sä olet noin estoinen, niin on varmaan parempi, että jäät kotiin.
No eikö se ole sitten melko yksinkertainen laskutoimitus, jos niitä ei voi pestä, vaihdat 2x päivässä ja 30 päivää, niin eikö se tee sitten yhteensä 60 alushousut.
No jos et meinaa pestä ollenkasn ja vaihdat kahdesti päivässä niin noin 60 alushousua.
Mä pillahdan itkuun, jos tää saa yli 20 vastausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän erityisesti alusvaatteet pestään ennen ensimmäistä käyttöä.
Ottaisin kahdeksi viikoksi mukaan. Lisäksi pikkuhousunsuojia. Näin edes joka toinen päivä saa puhtaat.
Suihku varmaan on, ainakin välillä. Siellä voi pesaista.
En ole koskaan pessyt uusia alusvaatteita ennen käyttöä.
Osan viellä käsipyykin. Kyllä lomamatkalla,mihin majotuukin? On vessa ja lavuaari.Eivät toimi ilman vettä käsittääkseni?Myös on todella halvat pikapesulat!
Mikrokuitualushousuja 10 kpl ja pyykinpesuainetta. Peset illalla nyrkkipyykkinä ja laitat yöksi kuivumaan. Olen itse matkustanut reppu selässä sekä Euroopassa ja Aasiassa, tällainen käytäntö minulle on muodostunut. Mikrokuitu kuivuu nopeasti, unohda puuvilla!
Nyt alkoi kiinnostaa, minne olet matkalla ja miksi. Miksi et voi pestä alkkareita? Otako myös 30 paitaa ja sukkaparia mukaan, jos ei ole pesumahdollisuutta. Kuinka monta matkalaukkua/rinkkaa roudaat mukanasi?
Oletko kenties menossa tutkintavankeuteen kuukaudeksi? Siinä tapauksessa majoittaja tarjoaa myös alkkaritkin.
Jos olet kuukauden matkalla, pyykkiä ei voi pestä ja olet niin hygieeninen että vaihdat alushousut kahdesti päivässä, niin kuinka paljon tarvitset vaatteita kaikkiaan? 30 paitaa, 30 housut, 30 rintsikat yms. Melkoisen paljon matkatavaraa.
Vähintään 32kpl
60kpl jos tarkoitus on urheilla