Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Monetko alushousut pakkaisit kuukauden matkalle. Pyykinpesumahdollisuuksista ei ole tietoa

Vierailija
26.05.2022 |

Vaihdan vähintään kaksi kertaa päivässä. Kotona olen tottunut pesemään usein ja siksi ei ole kovinkaan monia. Mietin, että monetko uudet ostan.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pesee aina vain haarat ja laittaa päälle kuivumaan, nopeasti kuivuu ruumiinlämmössä.

Vierailija
42/52 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uutta tietoa mullekin. Miten mahtavat kestää, jos liikkuu ympäriinsä?

https://kauneudenverkkokauppa.fi/xanitalia-unisex-kertakaytto-alushousu…

"Pehmeät ja kestävät unisex kertakäyttöiset alushousut, 20 kpl / pakkaus. Kestävä, pehmeä ja miellyttävä materiaali kestää kotikäytössä useita kertoja. Alushousuissa on pehmeä, joustava hihna"

Kertakäyttöiset ja kestävät useita kertoja :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pala saippuaa mukaan ja lavuaarissa pyykkää käsin. Minä en ainakaan ala hillitöntä vaateröykkiätä mukanani kuljettamaan. Etenkin etelän lämpimissä maissa sitä hikoilee niin paljon, että on kiva huuhtaita nopeasti vaatteet puhtaaksi. Nopeasti ne kuivuu.

Vierailija
44/52 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin kuukausi reissussa ja mukana miehiä sekä naisia. Majoitus miehet omassa huoneessaan ja naiset toisessa. Äkkiä siinä karisi häveliäisyys ja pyykit kuivatettiin missä nyt pystyi roikuttamaan. Olikohan mulla viidet pikkarit matkassa. Ei enää eletä aikaa kun nimettömät piti piilottaa katseilta. Nyrkkipyykkiä voi pestä vessassa tai vadissa.

Vierailija
45/52 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noi alkuasukkaat vaihda mitään alushousuja niillä on samat jalassa mitä varastanut jostain tai avustuskuormasta otettu.Pesee itsensä vaatteet päällä joessa.Vähän huljuttelee.Lähimmälle joelle päivän matka.

Vierailija
46/52 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gangnes joessa voi syödä ruumiita ja meditoida huuhdella vaatteet.Pidä uimapukua koko kuukausi päällä.

Vierailija
47/52 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdet jalassa, laukussa 0 kpl. Ostan alushousut paikan päältä. Mielenkiintoista päästä kokeilemaan paikallista alusvaatekulttuuria.

Vierailija
48/52 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina matkassa n 2mt pyykkinarua (ei sitä oikeaa vaan muovinarun pätkä) helppo laittaa, vaikka partsille jos se on

Vierailija
49/52 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele pyykkäämään käsin, olemaan likaisissa, tai jää kotiin.

Vierailija
50/52 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai siellä kauppoja on, mistä voi pikkareita ostaa?

Kyllähän erityisesti alusvaatteet pestään ennen ensimmäistä käyttöä.

Ottaisin kahdeksi viikoksi mukaan. Lisäksi pikkuhousunsuojia. Näin edes joka toinen päivä saa puhtaat.

Suihku varmaan on, ainakin välillä. Siellä voi pesaista.

Ai pestään ennen käyttöä, ikinä en ole pessyt ;) Mitäs mun nyt pitäisi tajuta pelätä? Syöpä vähintään?

Vierailija
51/52 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sä nyrkkipyykkiä osaat pestä?

Mut en ehkä kehtaa kuivatella pikkuhousuja, kun saatan joutua jakamaan huoneeni toisen henkilön kanssa.

Mikset kehtaisi? Luuletko että se huonekaveri ei ole koskaan eläissään pessyt pyykkiä ja laittanut niitä kuivumaan? Tai nähnyt pikkareita. 

Vierailija
52/52 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 ja mukaan saippuaa. nyrkkipyykillä kerran pöksyt puhtaaksi puolessa välissä matkaa.