Tavoittelen 50 sijoitusasuntoa ja vähintään kahden miljoonan netto-omaisuutta.
Tavoite on saavuttaa tämä kun olen 45. Nyt olen 38 ja omistan 13 asuntoa. Muita?
Kommentit (32)
Unohdit mainita 4.000.000€:n lainan.
Siinäpä häntä koipien välissä yrität pitää asuntojasi kasassa. Tuskin oot yhtiötä ja työntekijöitä hommannut.
Kuinka monta prosenttia onnellisemmaksi itsesi tunnet jokaisen haalimasi sijoitusasunnon myötä? Kuinka pahasti elämässä epäonnistuneeksi tunnet itsesi jos sinulla 45-vuotiaana onkin vain 47 sijoitusasuntoa?
Vierailija kirjoitti:
Sika! Puhaltelet ilmaa asumisen hintoihin tässä jo muutenkin 8tanan kalliissa maassa!!
Hanki eettisesti parempia sijoituskohteita kuin ihmisten perustarpeet!!
Olen samaa mieltä. Vihaan keinottelijoita ja välistävetäjiä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä tuosta loppujen lopuksi tunnet saavasi?
Kahden miljoonan arkun?
Ne, jotka nyt omistan on 60 000-100000 kpl. Samalla hintahaarukalla olisi tarkoitus pysyä. Ei kuolevista kunnista eikä tarkoitus ole olla velaton silloin 45-vuotiaana.
Ap
Veikkaan, ettet osaa nauttia oikeasta elämästä. Sinulla on pakkomielle kerätä omistusasuntoja ja elät suht arkista ja niukkaa elämää muutoin. Tärkeintä on omistaa, ei reissata, ei viettää välillä railakastakin elämää, käydä syömässä usein ulkona, matkustaa Pariisiin, Lontooseen, Roomaan, USA:n katsomaan maailmaa.
Miksi vuokrakämppiä. Ymmärrät varmaan jo nyt että 50 kämppää pitää sut penteleen kiireisenä eikä niiden hallinointi onnistu Lämpimiltä mailta. Hajauta muihin omistuksiin.
Ap, mitä kohtaa lauseessa: et omista mitään ja olet onnellinen (Agenda 2030), et ymmärrä?
Ok. Olet nettovelaton 80-vuotiaana sitten. Mitä kostuit tästä koko kuviosta?
Hyvä, että sinulla on tavoitteita elämässäsi.