Tavoittelen 50 sijoitusasuntoa ja vähintään kahden miljoonan netto-omaisuutta.
Tavoite on saavuttaa tämä kun olen 45. Nyt olen 38 ja omistan 13 asuntoa. Muita?
Kommentit (32)
minä en omista mitään enkä tavoittele mitään
No jos haluat vuokranantajan velvollisuudet ottaa riesaksesi.
Paljonko sinulla on (kiinteäkorkoista) lainaa sijoitusasunnoistasi ?
Asuntosijoitusjuna meni jo... lainaa ei saa enää ilmaiseksi.
Sijoittelen kryptoihin ja tavoite 2 miljardia tai enemmän. Nyt kasassa 150 milj.
Muita?
Mun aika on niin kallista et en oo löytänyt vielä töitä elämässäni lainkaan. No menee se näinkin. M44
Olisi helpompaa elää ilman 50 asuntoa, ellei joku vastuullinen firma hoida niitä, koska aina on jotain uusittavaa tai joku voi hajota. Taloyhtiöissä on paljon ongelmia.
Jos taloussota jatkuu samaan tahtiin, 2 miltsiä on kohta joka taskussa.
Kansalaisten varallisuuden kannibalisointi on jo alkanut!
https://raksystems.fi/blogi/kiinteistoveroihin-tulossa-useissa-kunnissa…
Sika! Puhaltelet ilmaa asumisen hintoihin tässä jo muutenkin 8tanan kalliissa maassa!!
Hanki eettisesti parempia sijoituskohteita kuin ihmisten perustarpeet!!
Minäpä tavoittelen kuuta taivaalta.👍
Tavoittelet siis viittäkymmentä noin neljänkymmenentuhannen arvoista pikkuasuntoa jostain syrjäkylältä? Valitan, mutta vaikka tuon saavuttaa aika helposti, se ei ole kannattavaa. Nuo halvat pikkuasunnot ovat kyllä halpoja ostaa, mutta kalliita ylläpitää - ylläpitohan maksaa saman verran kuin isommassa kaupungissakin. Siksi niiden tuottoprosentti on huonoimpia mitä on. Sulle ei vuokran ja vastikkeiden välistä jää itsellesi kuin ehkä satanen kuussa, ja siitäkin verottaja vie kolmanneksen.
Mitä sinä tuosta loppujen lopuksi tunnet saavasi?
Rahasta ja omaisuudesta ei ole mitään hyötyä jos ei osaa tai halua käyttää rahaa. Mitä se hyödyttää makuuttaa rahaa asunnoissa, pankkitileillä jne jos ei käytä rahaa. Ostele sitä sun tätä, nauti elämästä rahoillaan kun on varaa kustantaa ylellisyyksiäkin, matkustele maailman ääriin katsomaan miltä missäkin näyttää jne..
Vierailija kirjoitti:
Sika! Puhaltelet ilmaa asumisen hintoihin tässä jo muutenkin 8tanan kalliissa maassa!!
Hanki eettisesti parempia sijoituskohteita kuin ihmisten perustarpeet!!
Hallitus suunnittelee jo progressiivista kiinteistöveroa.
Mikä riesa, jos omistaa kymmeniä sijoitusasuntoja. Jonkun pitää hoitaa niiden vuokrat, korjaukset ym.
Taatusti tulee ongelmia joten kiitos ei.
Peräkamarin pojan fantasiat vol.1000. Äiti huutelee kohta syömään. Kukaan, joka todella omistaa tuollaisen määrän asuntoja, ei huutele niistä tällaisella törkypalstalla. Koska ei ole mitään tarvetta.
Aika pinnalliset tavoitteet elämässä. Tähtäisit saman tien uudeksi Elon Muskiksi.
Fiksua?