Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suostuin teinin huostaanottoon

Vierailija
26.05.2022 |

Oma maailman rakkain lapseni on nyt huostaanotettuna laitoksessa. Hänellä on pahempi olo laitoksessa, kun kotona. Olen YH ja lapsi kipuilee isänsä hylkäämistä ja olen koittanut taistella hänelle apua vuosia ihan kaikella mitä minulla on. Olen ollut pois töistä kuukausia, olen asettanut rajoja, ottanut turpaan, valvonut, valvonut ja valvonut. Puhunut, selittänyt järkeillyt ja yrittänyt. Teini ei ymmärrettävästi näe itselleen tulevaisuutta.

Vertaistukea?

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on lapsen ikä? 15? Tilanne on paha, mutta ei toivoton. Joillekin se murrosikä on paha kaikkine kokeiluineen ja vielä pahempi jos on tullut vanhemman hylkäämäksi just ennen murrosikää.

Lapsi voi syyttää itseään siitä.

Lohdutuksen sanat: peli ei oo menetetty, päätös oli oikea ja olen aika varma, että selviätte avun turvin kuivin jaloin, kumpikin.

Tsemppiä!

Vierailija
62/74 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsevät kuitenkin usein lomille. Toiset tulee kotiin joka viikonloppu ja kaikki pyhät.

Lomien täytyy tietenkin sujua hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo isä voi nukkua yönsä, jos lähtönsä on tuhonnut oman pojan elämän noin täysin? Itse en kestäisi ajatusta.

Vierailija
64/74 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on lapsen ikä? 15? Tilanne on paha, mutta ei toivoton. Joillekin se murrosikä on paha kaikkine kokeiluineen ja vielä pahempi jos on tullut vanhemman hylkäämäksi just ennen murrosikää.

Lapsi voi syyttää itseään siitä.

Lohdutuksen sanat: peli ei oo menetetty, päätös oli oikea ja olen aika varma, että selviätte avun turvin kuivin jaloin, kumpikin.

Tsemppiä!

Kiitos. Toivottavasti olet oikeassa.

-Ap

Vierailija
65/74 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hänellä on pahempi olo laitoksessa, kun kotona."

Miksi sit laitoit laitokseen?

Ap, miksi et vastaa tähän.

Millainen äiti laittaa lapsensa PAHEMPAAN paikkaan.

...

"Oma maailman rakkain lapseni on nyt huostaanotettuna laitoksessa. Hänellä on PAHEMPI olo laitoksessa, kun kotona.

...

Sairas akka

Vierailija
66/74 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...

"Oma maailman rakkain lapseni on nyt huostaanotettuna laitoksessa. Hänellä on PAHEMPI olo laitoksessa, kun kotona.

...

Sairas akka

Hölmö. Ap jo kertoi että poika on alkoholin ja huumeiden väärinkäyttäjä. Mitä siinä voi tehdä muuta kuin laittaa laitokseen? Äiti yritti vuosia, tämä oli viimeinen keino. Oikein teki.

Vierailija
67/74 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...

...

Sairas akka

Sellainen joka haluaa lapsensa pysyvän elossa ja ymmärtää oman rajallisuutensa. Sellainen joka tekee mitä vain, jotta lapsella olisi tulevaisuus.

-ap

Vierailija
68/74 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isänsä hylkäsi hänet ja nyt sinä äiti hylkäsit hänet.  Ja nytkö haet sääliä täältä.  Ikävä vain että nämä nuoret voivat kostaa vanhemmilleen ja meille kaikille myöhemmin pahaa oloaan.  Missä on tämän lapsen isovanhemmat! usein heillä on ote nuoriin ja nuoret kuuntelevat heitä.

Vierailija
69/74 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen nainen kun tulee vaikeuksia ongelma siirretään muiden hoidettavaksi

Missäs tämän lapsen isä olikaan?

Vierailija
70/74 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen nainen kun tulee vaikeuksia ongelma siirretään muiden hoidettavaksi

Öö... kaikki alkoi kun isä (mies) hylkäsi lapsen....

Vierailija
71/74 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun teini uhkaa kuristaa hoitajia nii nauttikoot sossut työnsä jäljestä siellä huostapaikassa🤭🤭🤭

Vierailija
72/74 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...

...

Sairas akka

Ei se auta vastustaa,hallinto oikeus lyö leiman paperiin kuitenkin kuten meillä. Sossu kirjannut semmoset valheet niin ei auta kuin tyytyä osaansa,että semmosta. 

Vierailija
73/74 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huostaanottoa voi vastustaa huoltaja tai 12 vuotta täyttänyt lapsi. Suostuminen on kuitenkin yleistä Suomessa. Noin 74 prosenttia huostaanotoista perustuu suostumukseen. Loput 26 on tahdonvastaisia.13.10.2021 eli tässä ei lue että hallinto oikeus olisi perunut huostaanottoja:)

Vierailija
74/74 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseessä jännäpoika?