sähkön hinta , valinta kysymys
ei jaksaisi kuunnella valitusta jos pörssisähkö sattuu maksamaan talvikuukausina hieman enemmän kuin 0,05 senttiä jota on ollut useina kuukausina. Jos pelkää mitä maksaa ottaa kiinteä hintaisen . Miksi pörssisähkön pitäisi olla kokoajan halpaa tai melkeinpä ilmaista.
Kommentit (9)
... joten aloitetaan uusi lällätysketju? Hyvä, tällä se asia hoituu.
... ja vinkiksi "valintakysymys" on yhdyssana, "koko ajan" taas koostuu kahdesta sanasta. Mutta mitä trolleilta voi odottaa?
Eikö ihmisiä oikeasti kiinnosta miten 15-minuutin PöSä hinnat arvotaan seuraavalle päivälle? Minä en ymmärrä miksi euroopassa on 10c, meillä 80c, ettekö ymmärrä että suomalaisia vedätetään tässäkin kun litran mittaa? Lällätellään kun pikkulapset molempiin suuntiin mutta kukaan, varsinkaan päättäjät, ei tee asialle mitään
En määkään valita. Naurattaa koko homma. Pörssillä mennään. 145 ka kk kulutuksella kun kulkee.
Hauskaa kun määrikset pröystäilee uuniruuillaan. Kulutus siihen 5 kwh. Viimeksi kun itse nostin tuolla päiväkoulutuksena kymppiin maksoi 0,6 senttiä. Nyt maksais 6 euroa. Hauska repiä vitsejä mistä itse virtaa hakisi.
Vierailija kirjoitti:
En määkään valita. Naurattaa koko homma. Pörssillä mennään. 145 ka kk kulutuksella kun kulkee.
Hauskaa kun määrikset pröystäilee uuniruuillaan. Kulutus siihen 5 kwh. Viimeksi kun itse nostin tuolla päiväkoulutuksena kymppiin maksoi 0,6 senttiä. Nyt maksais 6 euroa. Hauska repiä vitsejä mistä itse virtaa hakisi.
Mitäs jos antaisit sen kännin laskea ennen kuin kirjoitat? Noista sanapötköistä ei millään saa koherentteja virkkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Onko 6 euroa nyt joku hinta uuniruuasta? Buffetlounas maksaa yli 15 ekua.
Haluan muistuttaa, että median meille syöttämä valhe, että Suomessa olisi mukan EU:n halvin sähkö, on todellakin valhe. Meillä on hieman EU:n keskimäärää halvempi kuluttajasähkö, mutta edes puolet halvempana se ei olisi EU:n halvinta. Sen sijaan meillä ON EU:n halvin teollisuussähkö.
Lähde: Eurostat
https://ec.europa.eu/eurostat/statistics-explained/index.php?title=Elec…
En minäkään jaksa. Enkä jaksa kuunnella lällätyksiä.
Jokainen voi vaikka tänään vaihtaa kiinteähintaiseen, jos ei kestä näitä hintoja.
Elämä on valintoja. Turha lällätellä muiden valinnoille.